Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar 2024 #28921 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar 2024 #28922 Del Skrevet 8. januar 2024 Ford3000 skrev (58 minutter siden): Mest sannsynlig under dyna. Kose dere 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28923 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) Cid skrev (3 timer siden): Kose dere 😄 Blir mest soving Jeg tuller mye her inne Endret 8. januar 2024 av Ford3000 La bare til litt :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #28924 Del Skrevet 8. januar 2024 Ford3000 skrev (9 minutter siden): Blir mest soving Jeg tuller mye her inne Soving kan innebære mye nytelse.. En blund på sofaen etter en god middag = Snork-o'orgasme!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28925 Del Skrevet 8. januar 2024 KnekkeBørre skrev (32 minutter siden): Soving kan innebære mye nytelse.. En blund på sofaen etter en god middag = Snork-o'orgasme!! Åh ja! En god lur på sofaen er megadigg! En lur, uansett form og tilstand skal ikke undervurderes ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #28926 Del Skrevet 8. januar 2024 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Åh ja! En god lur på sofaen er megadigg! En lur, uansett form og tilstand skal ikke undervurderes ☺️ Høneblunder er limet i et hvert forhold. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28927 Del Skrevet 8. januar 2024 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Høneblunder er limet i et hvert forhold. ❤️ Sørger i alle fall for at han får seg en blund, jeg får ikke alltid til å sove på sofaen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #28928 Del Skrevet 8. januar 2024 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Sørger i alle fall for at han får seg en blund, jeg får ikke alltid til å sove på sofaen 😊 Siden du er en traktor, velger jeg å tro i disse tider at din kjæreste er en snøfreser. Ett vakkert parforhold uansett ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28929 Del Skrevet 8. januar 2024 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Siden du er en traktor, velger jeg å tro i disse tider at din kjæreste er en snøfreser. Ett vakkert parforhold uansett ❤️ Haha! Jeg ser kanskje ut som en traktor, og bråker som en traktor, men lover deg, jeg er for svak til å ta unna snøen og være en traktor. Valgte dette som brukernavn fordi mannen liker traktorer, og han liker meg, og så slipper jeg unna menn i innboks fordi de tror jeg er en mann ☺️ Genialt egentlig. Skal si til han neste gang, basert på det du sa: Kjære, kom å kjør mæ nuh som en traktor, peis på, full fart🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #28930 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) Man skal aldri undervurdere kjærligheten til og selve traktoren. En traktor er en stødig og solid maskin som trår til og hjelper i enhver tung situasjon. Traktorer er rå og sexy. De er tøffere enn hva en mann selv kan være. ❤️ Vær en traktor med storhet! Endret 8. januar 2024 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. januar 2024 #28931 Del Skrevet 9. januar 2024 Lurven skrev (11 timer siden): Nåååh! Du skal alltid flotte deg Ekte flottenfeier ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. januar 2024 #28932 Del Skrevet 9. januar 2024 Cid skrev (10 timer siden): Det er fitte bra. Pride? Da fikk hun seg en klubbe, en sånn cola en. På toppen? Lions hangs in prides, yes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar 2024 #28933 Del Skrevet 9. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (22 minutter siden): Lions hangs in prides, yes! Er dette deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar 2024 #28934 Del Skrevet 9. januar 2024 Kg brukerne parodierer boktitler. @TheHairyToothfairy Hairy Votter (Harry Potter) @Lurven Ringenes Merre (Ringenes Herre) @Frøkenfryden Fifty Shades of Moxnes (Fifty Shades of Grey) @Polly Ester Pervo Jackson (Percy Jackson) @Peanut Moby Sick (Moby Dick) @KnekkeBørre Stolthet og forhud (Stolthet og fordom) @Athena Freyja Huckleberry Finn.no (Huckleberry Finn) @SVK SV (SVK) @Letharia Stream ikke en sangfugl (Drep ikke en sangfugl) @MarianneE En julingfortelling (En julefortelling) @jukkapalme Bøsserne (Grøsserne) @FrankDrebin 2 1/2 Tusen og en fnatt (Tusen og en natt) @Ford3000 Kvarg Veum (Varg Veum) @Titania Harry Hore (Harry Hole) @Hoppetaujenta Det tinnituser i sivet (Det suser i sivet) @Ane Rikke Oleivers reiser (Gullivers reiser) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 9. januar 2024 #28935 Del Skrevet 9. januar 2024 Cid skrev (3 timer siden): Kg brukerne parodierer boktitler. @TheHairyToothfairy Hairy Votter (Harry Potter) @Lurven Ringenes Merre (Ringenes Herre) @Frøkenfryden Fifty Shades of Moxnes (Fifty Shades of Grey) @Polly Ester Pervo Jackson (Percy Jackson) @Peanut Moby Sick (Moby Dick) @KnekkeBørre Stolthet og forhud (Stolthet og fordom) @Athena Freyja Huckleberry Finn.no (Huckleberry Finn) @SVK SV (SVK) @Letharia Stream ikke en sangfugl (Drep ikke en sangfugl) @MarianneE En julingfortelling (En julefortelling) @jukkapalme Bøsserne (Grøsserne) @FrankDrebin 2 1/2 Tusen og en fnatt (Tusen og en natt) @Ford3000 Kvarg Veum (Varg Veum) @Titania Harry Hore (Harry Hole) @Hoppetaujenta Det tinnituser i sivet (Det suser i sivet) @Ane Rikke Oleivers reiser (Gullivers reiser) Har letet etter disse boktitlene, men finner de ikke på de vanlige bokbutikkene. Har så lyst å lese mange av disse! Hvor finner jeg de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar 2024 #28936 Del Skrevet 9. januar 2024 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Har letet etter disse boktitlene, men finner de ikke på de vanlige bokbutikkene. Har så lyst å lese mange av disse! Hvor finner jeg de? De selges eksklusivt på kågebutikken.no. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 9. januar 2024 #28937 Del Skrevet 9. januar 2024 Cid skrev (22 minutter siden): De selges eksklusivt på kågebutikken.no. Den har jeg aldri hørt om før! Har vel gått glipp av noe i kg-pausen min 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2024 #28938 Del Skrevet 9. januar 2024 Cid skrev (5 timer siden): Kg brukerne parodierer boktitler. @TheHairyToothfairy Hairy Votter (Harry Potter) @Lurven Ringenes Merre (Ringenes Herre) @Frøkenfryden Fifty Shades of Moxnes (Fifty Shades of Grey) @Polly Ester Pervo Jackson (Percy Jackson) @Peanut Moby Sick (Moby Dick) @KnekkeBørre Stolthet og forhud (Stolthet og fordom) @Athena Freyja Huckleberry Finn.no (Huckleberry Finn) @SVK SV (SVK) @Letharia Stream ikke en sangfugl (Drep ikke en sangfugl) @MarianneE En julingfortelling (En julefortelling) @jukkapalme Bøsserne (Grøsserne) @FrankDrebin 2 1/2 Tusen og en fnatt (Tusen og en natt) @Ford3000 Kvarg Veum (Varg Veum) @Titania Harry Hore (Harry Hole) @Hoppetaujenta Det tinnituser i sivet (Det suser i sivet) @Ane Rikke Oleivers reiser (Gullivers reiser) Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar 2024 #28939 Del Skrevet 9. januar 2024 Ford3000 skrev (4 timer siden): Den har jeg aldri hørt om før! Har vel gått glipp av noe i kg-pausen min 🙄 Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. januar 2024 #28940 Del Skrevet 9. januar 2024 Lurven skrev (På 6.1.2024 den 13.43): Episode 736 Sosiopratene starter ideelle organisasjoner og sånn @Athena Freyja livredd barna- for alle som ikke liker barn @Frøkenfryden leger uten genser- tilbyr helsetjenester i bar overkropp @TheHairyToothfairy Gråkors- her kan alle som sliter med grått hår få hjelp @Cid Landsforeningen for fjerte og tungesyke- her kan du får hjelp om du promper for mye og/ eller har sår på tunga @CAPS LOCK khatsentralen- hit kan du gå om du ikke hat nok penger til khat @MarianneE røde pors- hjelper kun folk i Porsgrunn området @Boetica Plen Norge - jobber for at barn i alle land skal få seg en plen å leke på @Polly Ester norsk luft i magen ambulanse- tilbyr øyeblikkelig hjelp til alle som har vondt i magen Jeg slår et slag for gress mellom tåfisene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå