Cid Skrevet 6. januar 2024 #28901 Del Skrevet 6. januar 2024 hjärterdam skrev (24 minutter siden): Ingenting om egenerfaring? 🙃😎😘 Blir han sånn av og til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar 2024 #28902 Del Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Blir han sånn av og til? 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. januar 2024 #28903 Del Skrevet 6. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Det skulle bare mangle, med tanke på hvor mange som har fått grå hår pga meg. Snakker vi om hodehår eller kroppshår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. januar 2024 #28904 Del Skrevet 6. januar 2024 Ny episode i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2024 #28905 Del Skrevet 7. januar 2024 hjärterdam skrev (På 6.1.2024 den 17.59): Ingenting om egenerfaring? 🙃😎😘 Jo, jeg har mange å få grå hår av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2024 #28906 Del Skrevet 7. januar 2024 Lurven skrev (18 timer siden): Snakker vi om hodehår eller kroppshår? Har knapt kroppshår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2024 #28907 Del Skrevet 7. januar 2024 Cid skrev (23 timer siden): Blir han sånn av og til? Næh. Jeg blir bare stille og skummel, og tar råtta på folk på vis de ikke helt hadde tenkt seg. Langsint og ondskapsfull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28908 Del Skrevet 8. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (17 timer siden): Har knapt kroppshår Men de du har er grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28909 Del Skrevet 8. januar 2024 Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 8. januar 2024 #28910 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd Lurvegutt, da! Jeg følte meg veldig heldig her 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2024 #28911 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Men de du har er grå Nei, mest lilla. Moteløver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28912 Del Skrevet 8. januar 2024 Ane Rikke skrev (58 minutter siden): Lurvegutt, da! Jeg følte meg veldig heldig her 😇 Once you go black you dont go back- når du først har blitt blakk er det ingen vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28913 Del Skrevet 8. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (47 minutter siden): Nei, mest lilla. Moteløver! Nåååh! Du skal alltid flotte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2024 #28914 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd 😮😮😮😮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2024 #28915 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Once you go black you dont go back- når du først har blitt blakk er det ingen vei tilbake Husker jeg sa dette i kantina da Mãrtha hadde møtt Durek. Jeg vet, jeg må skjerpe meg på jobb🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28916 Del Skrevet 8. januar 2024 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): 😮😮😮😮 Endelig har jeg klart å sjokkere deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28917 Del Skrevet 8. januar 2024 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Husker jeg sa dette i kantina da Mãrtha hadde møtt Durek. Jeg vet, jeg må skjerpe meg på jobb🙈 Lov å si det i kantina, men ikke til pasienter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28918 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd How did you know? - jeg skal ligge i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar 2024 #28919 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd Det er fitte bra. TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nei, mest lilla. Moteløver! Pride? Frøkenfryden skrev (46 minutter siden): Husker jeg sa dette i kantina da Mãrtha hadde møtt Durek. Jeg vet, jeg må skjerpe meg på jobb🙈 Da fikk hun seg en klubbe, en sånn cola en. Ford3000 skrev (6 minutter siden): How did you know? - jeg skal ligge i kveld På toppen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28920 Del Skrevet 8. januar 2024 Cid skrev (10 minutter siden): Det er fitte bra. Pride? Da fikk hun seg en klubbe, en sånn cola en. På toppen? Mest sannsynlig under dyna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå