Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28841 Del Skrevet 27. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Åå😭men du er ikke her så mye nå da. Ikke så mye som skjer, mange som er mindre aktive og en del som har forsvunnet fra sosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28842 Del Skrevet 27. desember 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Sånn trappestige? Rulletrapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. desember 2023 #28843 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ikke så mye som skjer, mange som er mindre aktive og en del som har forsvunnet fra sosial Ja… jeg vet. 🥲 Men jeg skal jobbe bittelitt mindre og legger ikke helt inn årene😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28844 Del Skrevet 27. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Åå😭men du er ikke her så mye nå da. Jeg kan nås via andre kanaler🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28845 Del Skrevet 27. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja… jeg vet. 🥲 Men jeg skal jobbe bittelitt mindre og legger ikke helt inn årene😃 Bra. Så du går ned i stillingsprosent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. desember 2023 #28846 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ikke så mye som skjer, mange som er mindre aktive og en del som har forsvunnet fra sosial Folk kommer og går, vært sånn i de 10 årene jeg har vært her, er alltids mye som skjer her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28847 Del Skrevet 27. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Folk kommer og går, vært sånn i de 10 årene jeg har vært her, er alltids mye som skjer her Ja, tar seg vel opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. desember 2023 #28848 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja, tar seg vel opp igjen Hjelper at du og @TheHairyToothfairy er her da, hvis dere begge blir inaktive så hadde det merkes 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28849 Del Skrevet 27. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hjelper at du og @TheHairyToothfairy er her da, hvis dere begge blir inaktive så hadde det merkes 😕 Ja men det er jo flere folk du går bra overens med her da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. desember 2023 #28850 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja men det er jo flere folk du går bra overens med her da🙂 Men jo flere jo bedre 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. desember 2023 #28851 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (17 minutter siden): Bra. Så du går ned i stillingsprosent? Nei, men mindre overtid😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. desember 2023 #28852 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Ja men det er jo flere folk du går bra overens med her da🙂 Såpa skal ikkje dø da. Eg skal bidra innimellom🥳 Du er så god på dette!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #28853 Del Skrevet 27. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Såpa skal ikkje dø da. Eg skal bidra innimellom🥳 Du er så god på dette!! La såpa leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 27. desember 2023 #28854 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 730 Nyttårsløftene Sosiopratene prøver seg på nyttårsforsetter i år igjen. Selv om de vet at de blir brutt en gang mellom 9 og 14 januar @Frøkenfryden Slutte med kvarg og boblevin @Athena Freyja Skal slutte å fyre med ved @Cid Skal slutte å være pervo @Polly Ester Slutte med TV spill @Boetica Slutte å spise godtesnop @TheHairyToothfairy Kjøre mindre bil @Titania Slutte å gå på konserter @Gladikaffe Slutte med samleier @MarianneE Slutte å ha husets herre i munn @Lurven Slutte å henge på et forum for kvinner Skjer ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. desember 2023 #28855 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 730 Nyttårsløftene Sosiopratene prøver seg på nyttårsforsetter i år igjen. Selv om de vet at de blir brutt en gang mellom 9 og 14 januar @Frøkenfryden Slutte med kvarg og boblevin @Athena Freyja Skal slutte å fyre med ved @Cid Skal slutte å være pervo @Polly Ester Slutte med TV spill @Boetica Slutte å spise godtesnop @TheHairyToothfairy Kjøre mindre bil @Titania Slutte å gå på konserter @Gladikaffe Slutte med samleier @MarianneE Slutte å ha husets herre i munn @Lurven Slutte å henge på et forum for kvinner Jeg holder i første omgang ca 3 måneder 🤣 Første konsert er 11 mars. Men til gjengjeld har jeg en plan om å dra på en 17 mars også 🙈😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2023 #28856 Del Skrevet 28. desember 2023 Lurven skrev (12 timer siden): Episode 730 Nyttårsløftene Sosiopratene prøver seg på nyttårsforsetter i år igjen. Selv om de vet at de blir brutt en gang mellom 9 og 14 januar @Frøkenfryden Slutte med kvarg og boblevin @Athena Freyja Skal slutte å fyre med ved @Cid Skal slutte å være pervo @Polly Ester Slutte med TV spill @Boetica Slutte å spise godtesnop @TheHairyToothfairy Kjøre mindre bil @Titania Slutte å gå på konserter @Gladikaffe Slutte med samleier @MarianneE Slutte å ha husets herre i munn @Lurven Slutte å henge på et forum for kvinner Kan nesten garantere deg at det der er ondsinnede rykter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2023 #28857 Del Skrevet 28. desember 2023 Cid skrev (12 timer siden): Hjelper at du og @TheHairyToothfairy er her da, hvis dere begge blir inaktive så hadde det merkes 😕 Jeg blir vel snart en integrert del av forumet, tross alt vært her og laget baluba siden året etter at det ble omgjort til KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2023 #28858 Del Skrevet 28. desember 2023 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Nei, men mindre overtid😌 Det må du lære meg åssen man gjør! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #28859 Del Skrevet 28. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Jeg blir vel snart en integrert del av forumet, tross alt vært her og laget baluba siden året etter at det ble omgjort til KG Og så ender du opp med å bli administrator her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2023 #28860 Del Skrevet 28. desember 2023 Forsvinner ikke med det første jeg heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå