Frøkenfryden Skrevet 25. oktober 2023 #27681 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (1 time siden): Og i mellomtiden hadde @Lurven vært på strippekurs, og smøg seg grasiøst rundt Polen 👏 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 25. oktober 2023 #27682 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Og du rask som en 🐥? Nja, er forkjøla, men ellers en okei 🐣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #27683 Del Skrevet 25. oktober 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): Nja, er forkjøla, men ellers en okei 🐣 God bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 25. oktober 2023 #27684 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (8 minutter siden): God bedring Takk 👍🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. oktober 2023 #27685 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (7 timer siden): Og i mellomtiden hadde @Lurven vært på strippekurs, og smøg seg grasiøst rundt Polen 👏 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2023 #27686 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Endret 27. oktober 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2023 #27687 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 27. oktober 2023 #27688 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Haha, barna mine 🥹💙🤍 Så jeg er altså både mor og bestemor i samme slengen. Skal si! Takk for hjelpen til kokeplata 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. oktober 2023 #27689 Del Skrevet 27. oktober 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. oktober 2023 #27690 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Haha, barna mine 🥹💙🤍 Så jeg er altså både mor og bestemor i samme slengen. Skal si! Takk for hjelpen til kokeplata 😁 Det mest forvirrende er at du tydeligvis er den egen mor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. oktober 2023 #27691 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Kjempebra. You have outdone yourself. (sa hun kjapt før hun dukket inn i spillet sitt igjen) Boetica skrev (16 minutter siden): Det mest forvirrende er at du tydeligvis er den egen mor Den var enda mer forvirrende enn å være sin egen bestefar den der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 27. oktober 2023 #27692 Del Skrevet 27. oktober 2023 Boetica skrev (27 minutter siden): Det mest forvirrende er at du tydeligvis er den egen mor Oi, ja! Jeg er veldig spesiell! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 27. oktober 2023 #27693 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Du er god på dette! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. oktober 2023 #27694 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): Oi, ja! Jeg er veldig spesiell! 🥳 🏅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. oktober 2023 #27695 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Aha, derfor altså... Alle sa at jeg var en utrolig spesiell liten baby, Født en meter lang inkl. hatt og støvler Det må ha vært et stort egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 27. oktober 2023 #27696 Del Skrevet 27. oktober 2023 Adobyen skrev (15 minutter siden): Aha, derfor altså... Alle sa at jeg var en utrolig spesiell liten baby, Født en meter lang inkl. hatt og støvler Det må ha vært et stort egg. Husker jeg var ganske svær rett før fødselen ja. Gigantisk egg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2023 #27697 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kvakky skrev (5 timer siden): Haha, barna mine 🥹💙🤍 Så jeg er altså både mor og bestemor i samme slengen. Skal si! Takk for hjelpen til kokeplata 😁 Jada, @Kokeplaten hadde en finger med i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2023 #27698 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Husker jeg var ganske svær rett før fødselen ja. Gigantisk egg 😁 Og rett etter gikk du rart og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. oktober 2023 #27699 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 27. oktober 2023 #27700 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Jada, @Kokeplaten hadde en finger med i.... Lurven skrev (28 minutter siden): Og rett etter gikk du rart og sånn Jeg går alltid rart 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå