Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2023 #23381 Skrevet 21. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Bare å komme til Blindheim da Bedre enn tofelts motorvei😬
Gjest Lurven Skrevet 21. mai 2023 #23382 Skrevet 21. mai 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Og blinke når man skal ut🥳 😄 😆
Cid Skrevet 21. mai 2023 #23383 Skrevet 21. mai 2023 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Bedre enn tofelts motorvei😬 Blindheim er faktisk et område i Ålesund 😅
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2023 #23384 Skrevet 21. mai 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Blindheim er faktisk et område i Ålesund 😅 😂
Cid Skrevet 21. mai 2023 #23385 Skrevet 21. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂 Brukte å spøke som liten at i Blindheim så bor det blinde folk 😂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2023 #23386 Skrevet 21. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Pass deg for kvakkosaurus de er noen Kåte jævler 😱 Skal være forsiktig. Nå er jeg blitt høne så er bedre rustet!
Fighter83 Skrevet 21. mai 2023 #23387 Skrevet 21. mai 2023 Ford3000 skrev (På 20.5.2023 den 17.42): Episode 569? Eller noe sånt. 69, knis Samtlige av KGs brukere ble inspirert av all pakkingen til @Ford3000 at de også ville få unna litt rot. For det blir jo sånn, når man pakker for å flytte, at man finner ting man ikke har sett siden fjortenhundreogbrødmangel, ting man tok vare på fordi man kanskje ville få bruk for det senere og alle de der unnskyldningene. Nei, nå var det på tide å ta en liten vårrengjøring i kott, boder, skap, garasjer og alle andre tenkelige og utenkelige plasser folk stapper "dritten" sin på. Dessuten skulle jo avfallselskapene ha langåpent en helg, så da fikk man jo tid til å kjøre søpla si bort. Alt @Peanut kunne finne av rot var noe salte peanøtter og en peanøttkubbe som hadde falt bak sofaen. Ellers ingenting som skulle kjøres noen steder. @Frøkenfryden fant en eske med gamle kjærlighetsbrev fra barneskolen, det var så flaut at det gikk rett på bålet. @Hoppetaujenta rotet seg borti noe gamle strikk og hoppetau som samlet støv på loftet. Bare å kaste mente hun. @Lurven fant noe lurvete filler i garasjen. De hadde vært brukt til å samle opp noe "oljesøl" sist han hadde hatt damebesøk i garasjen. @Ford3000 skulle kaste noen gamle fallosfigurer, men visste ikke helt hvordan hun skulle pakke de inn, og det var en ganske pinlig og stor samling, så de ble dessverre med videre på flyttelasset i frykt for hva disse mannfolka på avfallsstedet ville si hvis de måtte titte oppi boksen. @Kvakkekyllingen hadde glemt kyllingkostymet i et skap, og møllen hadde tatt seg noen gode jafs av det. Både skapet og kostymet ble brent. @TheHairyToothfairy nektet plent å kaste samlingen sin av bladet Vi Menn, en samling som hadde gått over en liten generasjon eller to. Han tok med seg en eske med gamle blader med idtsidepiker i og gikk, og siden har ikke noen sett han. @CAPS LOCK fant noen ubrukelige tastaturer som skulle kastes. Alle caps lock-tastene var forsvunnet på de. @Ciaran og Ciara hadde tatt med seg happy meals-figurer fra McDonalds i alle år, og det tok dessverre for mye plass. Nå skulle figurene ut, og samlet det i fem store pappesker. @Sola de fant i boden solsystemet som ble laget i 5.klasse på barneskolen. Det var støvete og ikke særlig vakkert, så det skulle bort. @Cid hadde noen gamle brettspill han ikke lengre ville ha. Brettspill er noe dritt, ropte han høyt og slo på gamer-pc'n og spilte ludo med noen japanske venner fra Kautosjokk. @jukkapalme fikk noen andre til å ta seg av rotet sitt, slengte beina på bordet og ropte etter noen druer og et glass saft. Jeg fant noe gammelt og ganske godt brukt for noen uker siden🤣 Bildet sier mer enn ord kan beskrive🤣 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #23388 Skrevet 21. mai 2023 Fighter83 skrev (7 minutter siden): Jeg fant noe gammelt og ganske godt brukt for noen uker siden🤣 Bildet sier mer enn ord kan beskrive🤣 👍👍🤣🤣
Ford3000 Skrevet 21. mai 2023 #23389 Skrevet 21. mai 2023 Fighter83 skrev (35 minutter siden): Jeg fant noe gammelt og ganske godt brukt for noen uker siden🤣 Bildet sier mer enn ord kan beskrive🤣 Ikke verst! Beskyttet og rengjort fra innsiden i ett og samme stor-program! 😂 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #23390 Skrevet 21. mai 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Ikke verst! Beskyttet og rengjort fra innsiden i ett og samme stor-program! 😂 🤣🤣👍👍 1
Ford3000 Skrevet 21. mai 2023 #23391 Skrevet 21. mai 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 570 Helgen nærmet seg slutten, @Noen vil faktisk si at vi allerde er på oppløpssiden, Helgen hadde forløpt litt forskjellig for sosialprat demokratene @TheHairyToothfairy hadde deltatt i det åpne nordiske mesterskapet i lommetennis, men det hadde vært vanskelig for han siden alle kampene hadde vært på bortebane, men han hadde vunnet likevel, takket være sine harde smasher som satte konkurrentene ut av spill. @Cid hadde sittet i trusen og spilt tv spill hele helgen, bortsett fra de 69 minuttene han hadde sovet og vært på WC @Kvakkekyllingen hadde vært på tur og funnet egg fra en kvakkosaurus. @Frøkenfryden hadde vært i Sverige, hun hadde klart seg ganske bra til tross for at hun ikke kunne språket, men hun hadde kommet langt med kroppsspråk og sånn @SVK @Belinda B @Ciaran og Ciara og @Athena Freyja hadde prøvd å finne ut hvor @Hoppetaujenta dreiv på med. Lite visste de at om at hun hadde vært på party og danset swing. @Ford3000 hadde bedrevet tiden med å hamre ned en fin såpeepisode på tastaturet uten @CAPS LOCK Noen ganger glimter jeg til! Enten med mitt fravær eller med en episode! Takk for nok en gøyal episode Lurven! 🤩 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #23392 Skrevet 21. mai 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Noen ganger glimter jeg til! Enten med mitt fravær eller med en episode! Takk for nok en gøyal episode Lurven! 🤩 🥰🥰
Cid Skrevet 21. mai 2023 #23393 Skrevet 21. mai 2023 Fighter83 skrev (39 minutter siden): Jeg fant noe gammelt og ganske godt brukt for noen uker siden🤣 Bildet sier mer enn ord kan beskrive🤣 Blir en blodig affære gitt 😛
Gjest Lurven Skrevet 21. mai 2023 #23394 Skrevet 21. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): 😱 Skal være forsiktig. Nå er jeg blitt høne så er bedre rustet! Ja men de er helt ville etter høne
Gjest Lurven Skrevet 21. mai 2023 #23395 Skrevet 21. mai 2023 Fighter83 skrev (52 minutter siden): Jeg fant noe gammelt og ganske godt brukt for noen uker siden🤣 Bildet sier mer enn ord kan beskrive🤣 Fy flate
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2023 #23396 Skrevet 21. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja men de er helt ville etter høne Bare mann som får høna til kvakkekyllinghøna! 😁
Cid Skrevet 21. mai 2023 #23397 Skrevet 21. mai 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Fy flate Din sin?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2023 #23398 Skrevet 21. mai 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Fy flate Din?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2023 #23399 Skrevet 21. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Din sin? 😁😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå