Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23201 Skrevet 15. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg er foreslått som kommentator da jeg omtalte Eurovision på jobben😂 Multitasking 👌🏻
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #23202 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Men hvem skal da være ansvarlig for løvblåseren og kommentator … @Hoppetaujenta mens hun synger whats løv got to do with it🤩 1 1
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23203 Skrevet 15. mai 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): @Hoppetaujenta mens hun synger whats løv got to do with it🤩 Snakker vi pauseinnslag? Da må hun synge på svensk, men absolutt
Ford3000 Skrevet 15. mai 2023 #23204 Skrevet 15. mai 2023 Kan jeg få sitte i juryen i tillegg og lage poeng ved hjelp av to terninger og en dunk HB? 😊 1
Maskinfører Skrevet 15. mai 2023 #23205 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg kommer til å leie inn blant annet @Lurven og @Cid samt @Adobyen og om du er interessert har jeg en ledig stilling som kommentator/sofa fra ikea samt vifteansvarlig. @Maskinfører har sagt ja til å bygge paller og bur som jeg trenger ca 18 stk av … Har Grunnkurs Byggfag jeg og VK1 Tømrer 2004-2006 så det ordner vi lett 2
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23206 Skrevet 15. mai 2023 Ford3000 skrev (42 minutter siden): Kan jeg få sitte i juryen i tillegg og lage poeng ved hjelp av to terninger og en dunk HB? 😊 Da må du kunne si Hejsann Smørgås, neh jag skojar - Tack for fantastisk arrangement på 4 språk. Samt telle til 12. 2
Ford3000 Skrevet 15. mai 2023 #23207 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Da må du kunne si Hejsann Smørgås, neh jag skojar - Tack for fantastisk arrangement på 4 språk. Samt telle til 12. Kan telle til 12 flere ganger heldigvis, og kan alltids lære meg å si den setningen på flere språk. Med heimbrent innabords får man til det meste 😄 2
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23208 Skrevet 15. mai 2023 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Kan telle til 12 flere ganger heldigvis, og kan alltids lære meg å si den setningen på flere språk. Med heimbrent innabords får man til det meste 😄 Flotte greier! Jeg kommer uansett til å ansette 3-400 svenske partysvensker/bartendere som vanligvis jobber i oslo. Billig og bra arbeidskraft. Så da mangler jeg bare mellom 7000 og 7020 høner som jeg kan lage boaer av. Samt en som kan lage en skandale. Noen tips? 1
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23209 Skrevet 15. mai 2023 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Har Grunnkurs Byggfag jeg og VK1 Tømrer 2004-2006 så det ordner vi lett Perfekt! Kan du male uten mål og mening også? 1
Maskinfører Skrevet 15. mai 2023 #23210 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Perfekt! Kan du male uten mål og mening også? Åjada skal i gang med kosten på Fredag 2
Ford3000 Skrevet 15. mai 2023 #23211 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Flotte greier! Jeg kommer uansett til å ansette 3-400 svenske partysvensker/bartendere som vanligvis jobber i oslo. Billig og bra arbeidskraft. Så da mangler jeg bare mellom 7000 og 7020 høner som jeg kan lage boaer av. Samt en som kan lage en skandale. Noen tips? Høres veldig innafor ut. Skal alle disse partysvenskene også kunne telle til 12? Du kjører harde krav her! Skal faktisk ha høner når jeg får flyttet, kan bidra med noen høner til denne boaen etter hvert. Skandale? Tja, husker du henne som er/var så glad i kokain? Det må vel kunne lages en ny skandale av det? 😊 2
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23212 Skrevet 15. mai 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Høres veldig innafor ut. Skal alle disse partysvenskene også kunne telle til 12? Du kjører harde krav her! Skal faktisk ha høner når jeg får flyttet, kan bidra med noen høner til denne boaen etter hvert. Skandale? Tja, husker du henne som er/var så glad i kokain? Det må vel kunne lages en ny skandale av det? 😊 Nei, for all del! Partysvenskene skal være så dumme som mulig. Jeg er ikke urealistisk. Jeg tenker at vi muligens kan slippe 30 kg drops og bruspulver fra godisbutikken i stedet for konfetti over vinneren, og kokainprinsessen kan løpe opp på scenen og snorte det? 2
Cid Skrevet 16. mai 2023 #23213 Skrevet 16. mai 2023 Lurven skrev (På 14.5.2023 den 23.13): Episode 566 Det skulle lages Norske versjoner av mer eller mindre kjente filmer med noen sosiprater i hovedrollene Original: frøken smilias fornemmelse for sne På norsk har den fått tittelen @Frøkenfryden fornemmelse for snørr- hun merket med en gang om noen var snørrete og forkjøla Original dirty harry Norsk : Hairy bruker skitne triks- i hovedrollen finner vi @TheHairyToothfairy som dørvakten som bruker skitne triks for å få legge folk i håndjern Original: chicken run Norsk @Kvakkekyllingen og Rune Handler om @Kvakkekyllingen og Rune som prøver å rømme Original: cider house rules Norsk: @Cid s husregler- handler om reglene han har i huset sitt Original along Came polly Norsk : og så kom polly Handler om @Polly Ester som endelig kom Original Babe in the city Norsk; heldiggrisen Babe hos @Adobyen @Adobyen er grisegutt Original 300 Norsk @Ford3000 Handler om dama som klarer å stoppe 300(0) menn fra å invadere henne Original : eternal sunshine of a spotless mind Norsk @Sola de har et plettfritt sinn Handler om dama som sletter hukommelsen sin med jevne mellomrom for å ikke ha skitne tanker og sånn Original maria magdalena Norsk: @MarianneE Magda og Lena. 3 søstre som ser lyset Original: remember the titans Norsk : husk @Titania Handler om Titania som prøver å huske at svart og hvit fint kan blandes, bortsett fra når man vasker klær. Original: coco Chanel Norsk : kokosnøtt og kanel Handler om @jukkapalme som prøver å skape mote ved hjelp av kokosnøtter og kanel. Original: miss congeniality Norsk: @-Missi- er hyggelig Handler om dama som går undercover som hyggelig Kjempe bra 😃 1 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mai 2023 #23214 Skrevet 16. mai 2023 Lurven skrev (17 timer siden): Han kvakka fælt da har jeg hørt Ja! Voldsomt faktisk. Haha. Fortjent for to små drittunger.
Ford3000 Skrevet 16. mai 2023 #23215 Skrevet 16. mai 2023 Helene1982 skrev (7 timer siden): Nei, for all del! Partysvenskene skal være så dumme som mulig. Jeg er ikke urealistisk. Jeg tenker at vi muligens kan slippe 30 kg drops og bruspulver fra godisbutikken i stedet for konfetti over vinneren, og kokainprinsessen kan løpe opp på scenen og snorte det? Her ruller det tolv 12-ere på terningene mine for din kreativitet! Det får en si! Du er langt fra noe partysvenske med din kreativitet! 😊 Det eneste jeg har å utsette er at vinneren bør ha hjelm eller paraply på seg når dropsene slippes for å unngå permanent drops-skade. Snakker vi dessuten kamferdrops eller annen drops? De eldre i publikum kan bli så forvirret av lukta av kamferdrops at de hiver seg opp på scenen som zombier og sluker både dropsene og kokainprinsessen hel før hun får snortet bruspulveret. Det var bare en tanke. Heldigvis er du den smarte av oss, så du har nok en løsning på mine rare tanker 😊 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #23216 Skrevet 16. mai 2023 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): @Hoppetaujenta mens hun synger whats løv got to do with it🤩 Hejhej, alla snella barn! Jeg tar gjerne den jobben, men delegerer den hurtig videre til vår glade venn @Cid og hans gode svenske venn Anton; de er et tospann vi kan regne med, så se jobben som gjort allerede. 1
Cid Skrevet 16. mai 2023 #23217 Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Hejhej, alla snella barn! Jeg tar gjerne den jobben, men delegerer den hurtig videre til vår glade venn @Cid og hans gode svenske venn Anton; de er et tospann vi kan regne med, så se jobben som gjort allerede. Ja Anton og du hans frue er jo kg foreldrene mine 😄
Cid Skrevet 16. mai 2023 #23218 Skrevet 16. mai 2023 (endret) Brukerne på kg skal lage mat/dessert/snacks sammen med noen men de er overtrøtt og har dermed ganske så tørr og barnslig humor og kommer på teite navn på det de lager eller bruker til å lage det 🤪 @Frøkenfryden og typen lager til kanelsnurrer. Kanelsnurre Sprett sier Fryden 😆 @Lurven og fruen bruker maisstivelse når de skal lage en pai. Maisstivert sier Lurven 😜 @Hoppetaujenta lager hjemmelaget iskrem til de ansatte på jobben. Fiskrem sier hun mens hun ler @Ford3000 og kjæresten hennes lager blomkålsuppe. Blomkåtsuppe sier hun lattermildt @Adobyen og en kompis lager pizza sammen, når han skal ha på ananasen så sier Adobyen. Analras 🤣 @Kvakkekyllingen og ene tantebarnet lager til ertestuing. Fjertestuing sier Kvakke og de ler seg skakk i hjel begge to @Letharia og en kompis skal poppe popcorn til en filmkveld. Hun sier plutselig popcorny 🤪 @Titania og en venninne lager til grøt. Titania spøker om at "du må ikke være så grøthjertet" @TheHairyToothfairy og barna skal lage til sjokoladekake og så spør ene ungen om de kan ha på smarties. Tannfeen svarer "du er en smartass eh?" @Athena Freyja og skal lage mat sammen med moren sin, de skal lage spicy hjemmelaget potetgull. Når moren hennes spør om hun kan gi henne chilien så sier Athena at hun ikke kan… fordi hun har chili klaustrofobi 😆 @SVK og bestekompisen sin skal lage til stekt kylling. "Hvor er kuen sier SVK" Kompisen er forvirret SVK sier Ku og Kylling 😛 @Boetica og en venninne skal lage til en nøtteblanding. "Bra at det ikke er no nut november" sier Boetica 😅 @Ane Rikke og en date skal lage til spagetti bolognese, hun begynner plutselig å synge. "Rudolf er rød på bolognesen!" 😁 @Polly Ester og sønnen skal lage til en napoleonskake men det går ikke som planlagt, da sier Polly. " Der var slaget tapt gitt" 😕 Endret 16. mai 2023 av Cid 3 4
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #23219 Skrevet 16. mai 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Brukerne på kg skal lage mat/dessert/snacks sammen med noen men de er overtrøtt og har dermed ganske så tørr og barnslig humor og kommer på teite navn på det de lager eller bruker til å lage det 🤪 @Frøkenfryden og typen lager til kanelsnurrer. Kanelsnurre Sprett sier Fryden 😆 @Lurven og fruen bruker maisstivelse når de skal lage en pai. Maisstivert sier Lurven 😜 @Hoppetaujenta lager hjemmelaget iskrem til de ansatte på jobben. Fiskrem sier hun mens hun ler @Ford3000 og kjæresten hennes lager blomkålsuppe. Blomkåtsuppe sier hun lattermildt @Adobyen og en kompis lager pizza sammen, når han skal ha på ananasen så sier Adobyen. Analras 🤣 @Kvakkekyllingen og ene tantebarnet lager til ertestuing. Fjertestuing sier Kvakke og de ler seg skakk i hjel begge to @Letharia og en kompis skal poppe popcorn til en filmkveld. Hun sier plutselig popcorny 🤪 @Titania og en venninne lager til grøt. Titania spøker om at "du må ikke være så grøthjertet" @TheHairyToothfairy og barna skal lage til sjokoladekake og så spør ene ungen om de kan ha på smarties. Tannfeen svarer "du er en smartass eh?" @Athena Freyja og skal lage mat sammen med moren sin, de skal lage spicy hjemmelaget potetgull. Når moren hennes spør om hun kan gi henne chilien så sier Athena at hun ikke kan… fordi hun har chili klaustrofobi 😆 @SVK og bestekompisen sin skal lage til stekt kylling. "Hvor er kuen sier SVK" Kompisen er forvirret SVK sier Ku og Kylling 😛 @Boetica og en venninne skal lage til en nøtteblanding. "Bra at det ikke er no nut november" sier Boetica 😅 @Ane Rikke og en date skal lage til spagetti bolognese, hun begynner plutselig å synge. "Rudolf er rød på bolognesen!" 😁 @Polly Ester og sønnen skal lage til en napoleonskake men det går ikke som planlagt, da sier Polly. " Der var slaget tapt gitt" 😕 😍😍🤩🤩
Gjest Adobyen Skrevet 16. mai 2023 #23220 Skrevet 16. mai 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Brukerne på kg skal lage mat/dessert/snacks sammen med noen men de er overtrøtt og har dermed ganske så tørr og barnslig humor og kommer på teite navn på det de lager eller bruker til å lage det 🤪 @Frøkenfryden og typen lager til kanelsnurrer. Kanelsnurre Sprett sier Fryden 😆 @Lurven og fruen bruker maisstivelse når de skal lage en pai. Maisstivert sier Lurven 😜 @Hoppetaujenta lager hjemmelaget iskrem til de ansatte på jobben. Fiskrem sier hun mens hun ler @Ford3000 og kjæresten hennes lager blomkålsuppe. Blomkåtsuppe sier hun lattermildt @Adobyen og en kompis lager pizza sammen, når han skal ha på ananasen så sier Adobyen. Analras 🤣 @Kvakkekyllingen og ene tantebarnet lager til ertestuing. Fjertestuing sier Kvakke og de ler seg skakk i hjel begge to @Letharia og en kompis skal poppe popcorn til en filmkveld. Hun sier plutselig popcorny 🤪 @Titania og en venninne lager til grøt. Titania spøker om at "du må ikke være så grøthjertet" @TheHairyToothfairy og barna skal lage til sjokoladekake og så spør ene ungen om de kan ha på smarties. Tannfeen svarer "du er en smartass eh?" @Athena Freyja og skal lage mat sammen med moren sin, de skal lage spicy hjemmelaget potetgull. Når moren hennes spør om hun kan gi henne chilien så sier Athena at hun ikke kan… fordi hun har chili klaustrofobi 😆 @SVK og bestekompisen sin skal lage til stekt kylling. "Hvor er kuen sier SVK" Kompisen er forvirret SVK sier Ku og Kylling 😛 @Boetica og en venninne skal lage til en nøtteblanding. "Bra at det ikke er no nut november" sier Boetica 😅 @Ane Rikke og en date skal lage til spagetti bolognese, hun begynner plutselig å synge. "Rudolf er rød på bolognesen!" 😁 @Polly Ester og sønnen skal lage til en napoleonskake men det går ikke som planlagt, da sier Polly. " Der var slaget tapt gitt" 😕 Analraspizzaen ble fin-fin den 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå