Entern Skrevet 11. august 2022 #4841 Del Skrevet 11. august 2022 Delen med @Frøkenfryden minner om siste episode jeg hørte av Lørdagsrådet da Martin Lepperød presterte å si at han skulle på ferie til Real Madrid 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4842 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Delen med @Frøkenfryden minner om siste episode jeg hørte av Lørdagsrådet da Martin Lepperød presterte å si at han skulle på ferie til Real Madrid 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Haha. Han er så rar og god 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4843 Del Skrevet 11. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha. Han er så rar og god 🤣 Ja som en litt sprø men koselig liten gutt 🤣 I «Sosialprat: the Movie» må Martin Lepperød spille @Cid😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4844 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja som en litt sprø men koselig liten gutt 🤣 I «Sosialprat: the Movie» må Martin Lepperød spille @Cid😀 Ja 😄👍 Hehe, det hadde han klart utmerket 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2022 #4845 Del Skrevet 11. august 2022 Stengt tatt er jeg langt mer ubrukelig på gråtende kvinner, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4846 Del Skrevet 11. august 2022 Episode 142 Sosialprat: the Movie Det produseres en norsk folkelig komedie basert på Sosialprat gjengen. Dette er rollelisten: @Cid - Martin Lepperød @TheHairyToothfairy - Atle Antonsen @lurven - Trond Fausa Aurvåg @DundreMilfin - Marian Saastad Ottesen @Frøkenfryden - Ine Jansen @Athena Catalina - Charlotte Frogner @Entern - Steinar Sagen @Villfisker - Espen Eckbo @CAPS LOCK - Tore Sagen @Kvakkekyllingen - Line Verndal @AliceNextDoor - Linn Skåber @Tvillingsjel - Ine Marie Wilmann @Titania - Helén Vikstvedt @Hoppetaujenta - Selda Ekiz @SVK - Abu Hussain 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #4847 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 142 Sosialprat: the Movie Det produseres en norsk folkelig komedie basert på Sosialprat gjengen. Dette er rollelisten: @Cid - Martin Lepperød @TheHairyToothfairy - Atle Antonsen @lurven - Trond Fausa Aurvåg @DundreMilfin - Marian Saastad Ottesen @Frøkenfryden - Ine Jansen @Athena Catalina - Charlotte Frogner @Entern - Steinar Sagen @Villfisker - Espen Eckbo @CAPS LOCK - Tore Sagen @Kvakkekyllingen - Line Verndal @AliceNextDoor - Linn Skåber @Tvillingsjel - Ine Marie Wilmann @Titania - Helén Vikstvedt @Hoppetaujenta - Selda Ekiz @SVK - Abu Hussain Det hadde blitt så bra. Og veldig fornøyd med min skuespiller 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4848 Del Skrevet 11. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Det hadde blitt så bra. Og veldig fornøyd med min skuespiller 🤩 Så bra 😀 takk 😀 Vurderer en ekstraepisode hvor jeg forklarer hvorfor skuespillerne ble valgt 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #4849 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så bra 😀 takk 😀 Vurderer en ekstraepisode hvor jeg forklarer hvorfor skuespillerne ble valgt 🤓 Ser frem til det. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4850 Del Skrevet 11. august 2022 Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 11. august 2022 #4851 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Sikkert like glad i å tulle han ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4852 Del Skrevet 11. august 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Sikkert like glad i å tulle han ja 😁 Ja og dere er kjempemorsomme begge to 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #4853 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Veldig bra, og jeg liker Charlotte godt, veldig dyktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4854 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Ååå. Koselig 💛 Line er fin, koselig dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4855 Del Skrevet 11. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Veldig bra, og jeg liker Charlotte godt, veldig dyktig Ja hun er kjempeflink 😀 fikk meg tilmed til å «forstå»/like Jon Fosse 🤯😎😊 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ååå. Koselig 💛 Line er fin, koselig dame Bare hun som kunne spilt deg tror jeg altså 😊 hun er jo sånn perfekt til å spille kjempesnill tante og sånn ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4856 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja hun er kjempeflink 😀 fikk meg tilmed til å «forstå»/like Jon Fosse 🤯😎😊 Bare hun som kunne spilt deg tror jeg altså 😊 hun er jo sånn perfekt til å spille kjempesnill tante og sånn ☺️ Akkurat som Kvakken 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4857 Del Skrevet 11. august 2022 Episode 142.5: Blå Knapp og Attila @Blå knapp spilles av Solveig Kloppen fordi hun er så koselig og hyggelig og morsom @AttilaTheHun spilles såklart av Josefine Frida fordi hun er ung og kul og tøff og sånn. Evt av Ines Høysæter Asserson siden hun er flink i tilfelle Josefine er for gammel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #4858 Del Skrevet 11. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Akkurat som Kvakken 😄 Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2022 #4859 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Ikke lenge til jeg skal plage Atle igjen, skal nevne dette for ham! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. august 2022 #4860 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Episode 142.5: Blå Knapp og Attila @Blå knapp spilles av Solveig Kloppen fordi hun er så koselig og hyggelig og morsom @AttilaTheHun spilles såklart av Josefine Frida fordi hun er ung og kul og tøff og sånn. Evt av Ines Høysæter Asserson siden hun er flink i tilfelle Josefine er for gammel «En kveld hos Knappen»😄 Liker Solveig☺️💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå