Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #4581 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (47 minutter siden): Ja, den var fin å spille på fest 😆 Og selve cd-singelen hadde jungelduft😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. august 2022 #4582 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Du er den flinkeste knappen jeg vet om💙😃 Åh, takk!🥺🙈💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #4583 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og selve cd-singelen hadde jungelduft😂 😄🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #4584 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (4 minutter siden): 😄🙈 Ja🙈 nå tror @Cid vi har røyka sokkene våre😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #4585 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg er sånn 1 for prisen av 3. det er bra det. Man kan få en boks billig tress-is liksom. Men hvorfor, når man kan spise en liten deilig overpriset konfektkake🤩 jeg vil ha det, jeg har råd - hit med den! da har du fort svaret på hvorfor jeg er på bil nummer 133 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #4586 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (2 timer siden): Bilene? biler, mat, hobbyer, etc etc etc etc. og alt jeg ødelegger som ikke er mitt, men som fort blir det because you break it you buy it 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #4587 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg er sånn 1 for prisen av 3. det er bra det. Man kan få en boks billig tress-is liksom. Men hvorfor, når man kan spise en liten deilig overpriset konfektkake🤩 Btw. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #4588 Del Skrevet 1. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Btw. Nam😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #4589 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Nam😀 Fikk endelig mat. Vært en strabasiøs dag med 5 timer i bil, slalåm mellom campingbiler og siden undervisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #4590 Del Skrevet 2. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 timer siden): jeg vil ha det, jeg har råd - hit med den! da har du fort svaret på hvorfor jeg er på bil nummer 133 nå Konfektkaka var meg, det var en metafor🤣 ikke flere igjen nå😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #4591 Del Skrevet 2. august 2022 Episode 131. Fryden liker å bruke ord, men skeier ut i dag og er mer sånn billedlig. Og vil vise alle sosialpraternes favoritt-emojier! @Cid 🧳 6️⃣9️⃣🥤🍜 @lurven 🥳😲🐷 @Entern🍺🍻🖍✍️🐦 @Blå knapp 💙🥏🔹🦋 @Hoppetaujenta🍦 @Kvakkekyllingen🐣🐥🐤👵🏻 @TheHairyToothfairy 👮♀️🍳👩🦰🏎 @Athena Catalina 🦉🧝♀️🤫🐱 @SVK 🧃🍕🌮 @DundreMilfin🍆🍑🍓 @CAPS LOCK⌨️🧢🔒 @Adobyen🥩🍗🍖🦞 @Anonymburker💪🏻😭 ❌🍻 @Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. august 2022 #4592 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Episode 131. Fryden liker å bruke ord, men skeier ut i dag og er mer sånn billedlig. Og vil vise alle sosialpraternes favoritt-emojier! @Cid 🧳 6️⃣9️⃣🥤🍜 @lurven 🥳😲🐷 @Entern🍺🍻🖍✍️🐦 @Blå knapp 💙🥏🔹🦋 @Hoppetaujenta🍦 @Kvakkekyllingen🐣🐥🐤👵🏻 @TheHairyToothfairy 👮♀️🍳👩🦰🏎 @Athena Catalina 🦉🧝♀️🤫🐱 @SVK 🧃🍕🌮 @DundreMilfin🍆🍑🍓 @CAPS LOCK⌨️🧢🔒 @Adobyen🥩🍗🍖🦞 @Anonymburker💪🏻😭 ❌🍻 @Frøkenfryden 😁👍 Jeg klekker ut av egget og vokser opp til å bli ei gammel dame? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #4593 Del Skrevet 2. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😁👍 Jeg klekker ut av egget og vokser opp til å bli ei gammel dame? 🤣 Haha det også! Men du jobber med søte gamle! Og mindre søte sikkert😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. august 2022 #4594 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha det også! Men du jobber med søte gamle! Og mindre søte sikkert😂 Haha 🤣 Ja det er sant. De er heldigvis mest søte 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. august 2022 #4595 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Episode 131. Fryden liker å bruke ord, men skeier ut i dag og er mer sånn billedlig. Og vil vise alle sosialpraternes favoritt-emojier! @Cid 🧳 6️⃣9️⃣🥤🍜 @lurven 🥳😲🐷 @Entern🍺🍻🖍✍️🐦 @Blå knapp 💙🥏🔹🦋 @Hoppetaujenta🍦 @Kvakkekyllingen🐣🐥🐤👵🏻 @TheHairyToothfairy 👮♀️🍳👩🦰🏎 @Athena Catalina 🦉🧝♀️🤫🐱 @SVK 🧃🍕🌮 @DundreMilfin🍆🍑🍓 @CAPS LOCK⌨️🧢🔒 @Adobyen🥩🍗🍖🦞 @Anonymburker💪🏻😭 ❌🍻 @Frøkenfryden Mat, mat, mat 🥩🍗🍖🦞😋 nok til alle som er snille ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #4596 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Episode 131. Fryden liker å bruke ord, men skeier ut i dag og er mer sånn billedlig. Og vil vise alle sosialpraternes favoritt-emojier! @Cid 🧳 6️⃣9️⃣🥤🍜 @lurven 🥳😲🐷 @Entern🍺🍻🖍✍️🐦 @Blå knapp 💙🥏🔹🦋 @Hoppetaujenta🍦 @Kvakkekyllingen🐣🐥🐤👵🏻 @TheHairyToothfairy 👮♀️🍳👩🦰🏎 @Athena Catalina 🦉🧝♀️🤫🐱 @SVK 🧃🍕🌮 @DundreMilfin🍆🍑🍓 @CAPS LOCK⌨️🧢🔒 @Adobyen🥩🍗🍖🦞 @Anonymburker💪🏻😭 ❌🍻 @Frøkenfryden Så fint og koselig og morsomt og med psykologisk innsikt ☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #4597 Del Skrevet 2. august 2022 Tror du også har laget emojiepisode @lurven. Sorry om jeg var ide-tyv😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2022 #4598 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Episode 131. Fryden liker å bruke ord, men skeier ut i dag og er mer sånn billedlig. Og vil vise alle sosialpraternes favoritt-emojier! @Cid 🧳 6️⃣9️⃣🥤🍜 @lurven 🥳😲🐷 @Entern🍺🍻🖍✍️🐦 @Blå knapp 💙🥏🔹🦋 @Hoppetaujenta🍦 @Kvakkekyllingen🐣🐥🐤👵🏻 @TheHairyToothfairy 👮♀️🍳👩🦰🏎 @Athena Catalina 🦉🧝♀️🤫🐱 @SVK 🧃🍕🌮 @DundreMilfin🍆🍑🍓 @CAPS LOCK⌨️🧢🔒 @Adobyen🥩🍗🍖🦞 @Anonymburker💪🏻😭 ❌🍻 @Frøkenfryden 😲🥳🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2022 #4599 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Tror du også har laget emojiepisode @lurven. Sorry om jeg var ide-tyv😲 Husker ikke hva jeg har laget episoder av lengre, er så mange. Så det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #4600 Del Skrevet 2. august 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Husker ikke hva jeg har laget episoder av lengre, er så mange. Så det går fint. Takk! Veldig mange. Aaron Spelling kan gå og legge seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå