Blå knapp Skrevet 28. juli 2022 #4461 Del Skrevet 28. juli 2022 Entern skrev (22 timer siden): @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. Jaa, spot-on!!😂😂☕️ Veldig flink, @Entern 👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juli 2022 #4462 Del Skrevet 28. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Jaa, spot-on!!😂😂☕️ Veldig flink, @Entern 👏🏼👏🏼 Takk☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4463 Del Skrevet 29. juli 2022 Episode 125 Entern goes 60s Modernist @lurven lurer i lunden @lurven lurer luringene @lurven lusker lutende gjennom Luster @Kvakkekyllingen kvakker kverulerende @Kvakkekyllingen kverulerer "kvakk? Kvakk? Kva?" @Kvakkekyllingen kvakker "kvissleis?" til @Frøkenfryden @Frøkenfryden psykler til psykehuset psykologen @Frøkenfryden psykoanalyserer på psykehuset, psykoanalyserer psykopatens psyke Æille a @AliceNextDoor æillske er æinnslens Æille er æinnslens a ma @Blå knapps blå blues ballade @Blå knapp blivende blest @Blå knapp i blå bluse i bil @DundreMilfin durer dundrende @DundreMilfin durer durkdrevent @DundreMilfin dundrer i Drøbak @Cid sipper cider silly @Cid sipping cider sikler cider sikkert @Cid in the city sipping cider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4464 Del Skrevet 29. juli 2022 Finurlig, gir tråden litt kulturell balanse😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4465 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Finurlig, gir tråden litt kulturell balanse😀 Takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4466 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk☺️ Betyr dette at såpen beveger seg i en mer intellektuell retning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4467 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Betyr dette at såpen beveger seg i en mer intellektuell retning? Vi får se 😊 Jeg driver og planlegger en episode med mye mer moderne (😦🤪) dikt om sosialprat folka 😆 Men den episoden blir veldig, veldig rar 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4468 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Vi får se 😊 Jeg driver og planlegger en episode med mye mer moderne (😦🤪) dikt om sosialprat folka 😆 Men den episoden blir veldig, veldig rar 😁 Rar kan jeg forstå, bare ikke gjør den for intellektuell, husk at jeg har en IQ på bare 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4469 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Rar kan jeg forstå, bare ikke gjør den for intellektuell, husk at jeg har en IQ på bare 88 Og jeg har 102, meget middelmådig jeg altså 😄 Når dikting blir for moderne blir det enten veldig fri assosiasjon (som jeg liker og forsåvidt kan) altså rart og usammenhengende men noenlunde forståelig, eller surrealistisk rør 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4470 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Og jeg har 102, meget middelmådig jeg altså 😄 Når dikting blir for moderne blir det enten veldig fri assosiasjon (som jeg liker og forsåvidt kan) altså rart og usammenhengende men noenlunde forståelig, eller surrealistisk rør 🤪 Høres gøy ut, kanskje jeg lager en Haiku episode en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #4471 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Episode 125 Entern goes 60s Modernist @lurven lurer i lunden @lurven lurer luringene @lurven lusker lutende gjennom Luster @Kvakkekyllingen kvakker kverulerende @Kvakkekyllingen kverulerer "kvakk? Kvakk? Kva?" @Kvakkekyllingen kvakker "kvissleis?" til @Frøkenfryden @Frøkenfryden psykler til psykehuset psykologen @Frøkenfryden psykoanalyserer på psykehuset, psykoanalyserer psykopatens psyke Æille a @AliceNextDoor æillske er æinnslens Æille er æinnslens a ma @Blå knapps blå blues ballade @Blå knapp blivende blest @Blå knapp i blå bluse i bil @DundreMilfin durer dundrende @DundreMilfin durer durkdrevent @DundreMilfin dundrer i Drøbak @Cid sipper cider silly @Cid sipping cider sikler cider sikkert @Cid in the city sipping cider Åååå 🥰🥰 Fantastisk 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4472 Del Skrevet 29. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åååå 🥰🥰 Fantastisk 😄😄 Takk Kvakke ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4473 Del Skrevet 29. juli 2022 Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4474 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Fin episode 😊 EQen din er nok ganske høy tror jeg lurven 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4475 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Fin episode 😊 EQen din er nok ganske høy tror jeg lurven 😊 Nja veit ikke, det eneste jeg kan si er at jeg er god på å tilpasse meg ulike situasjoner og mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4476 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Nja veit ikke, det eneste jeg kan si er at jeg er god på å tilpasse meg ulike situasjoner og mennesker Også blir du lett kjent med mennesker og er hyggelig å snakke med 😊 Så høy SQ 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4477 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Også blir du lett kjent med mennesker og er hyggelig å snakke med 😊 Så høy SQ 😀 Vet ikke hva SQ betyr engang😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4478 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva SQ betyr engang😄 Sosial intelligens 😅😊 Det er bare tall uansett 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #4479 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (33 minutter siden): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Helt sant 😁🤣 Ikke si noe til Valdemar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4480 Del Skrevet 29. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Helt sant 😁🤣 Ikke si noe til Valdemar. Lover å ikke si det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå