Gjest Villfisker Skrevet 25. juli 2022 #4421 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (7 timer siden): Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" Rosiner i dag faktisk 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juli 2022 #4422 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (8 timer siden): Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" 😄 dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juli 2022 #4423 Del Skrevet 25. juli 2022 AliceNextDoor skrev (6 timer siden): Ja, jeg leter etter en som er rød. Eller gul. Har du en? Men er ikke modell viktigere enn farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #4424 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (23 minutter siden): 😄 dritbra Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. juli 2022 #4425 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg har en: Jeg vet ikke om dere har hørt den trygge og varme lyden av en legende av en bruker fra syden Selv om vi tøyser og ler, kan du banne på at det er en som ser En som trenger en klem, og det er Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 26. juli 2022 #4426 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (16 timer siden): Men er ikke modell viktigere enn farge? Farge er kjempeviktig. Må passe til personligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #4427 Del Skrevet 26. juli 2022 Helene1982 skrev (9 timer siden): Jeg har en: Jeg vet ikke om dere har hørt den trygge og varme lyden av en legende av en bruker fra syden Selv om vi tøyser og ler, kan du banne på at det er en som ser En som trenger en klem, og det er Frøkenfryden Åååå❤️🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #4428 Del Skrevet 26. juli 2022 AliceNextDoor skrev (27 minutter siden): Farge er kjempeviktig. Må passe til personligheten. Så du har rød eller gul personlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4429 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Så du har rød eller gul personlighet? Mens din er lilla🍆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #4430 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Mens din er lilla🍆 Og din er 🍺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #4431 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (38 minutter siden): Og din er 🍺 Min er bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4432 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (52 minutter siden): Og din er 🍺 Jepp 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4433 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Min er bare Passer bra på psykolog 😆 Du skulle hatt den animasjonen på kontordøra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #4434 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Passer bra på psykolog 😆 Du skulle hatt den animasjonen på kontordøra 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #4435 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Passer bra på psykolog 😆 Du skulle hatt den animasjonen på kontordøra 😂😂😂 klabbert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #4436 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Episode 123 Nå hadde alle fått oppgaven å skrive litt om seg selv på sin egen dialekt @Entern Ama je er føtt på Lillehammer je da ama, je var en atal litten guttonge ama som er gla i kaku å hærta ta hørt ama @Frøkenfryden eg e ei førkje som e fødd mellom høge fjell i sogn, som lita var ei ein ordentleg buddlebrok. Men no som vaksen et eg berre kvarg,samlar på mummikoppar og brukar buksar utan smettestol @Cid I e fra Ålesund i lika å leike med dissestativ Da gaular I av glede I har og en koffert heime med mykji rart oppi @Athena Catalina jeg er fra Skien Jeg sjessær ofte på noe å spise, spesielt når det ær trøttans på ærbe. Og det hennar jeg tar sykkern opp i skævven på tur. @Kvakkekyllingen shøøø Æææææ e trønder sjøøøøø, ææææ hete for terææææse shøøø, ææææ lika å gå på bøgdefest shøøøø og høre på DDE shøøøøø Sjøøøø, har og en onkel som hete for Terje shøøøø Og mamma heter Berit shøøøø @DundreMilfin jæ ær fra Oslo Jæ liker å gå i botanisk hage å se på koslie knåpper og sånn, jæi samler åsså på di, skaurru være hjem å se på samlinga mi @AliceNextDoor ich bin ein kokonüsse Ich bin in Norvegen geboren, aber innerlich Preusse , Ich mag lamborghini, weil es zu meiner gelben persönlichkeit passt @Strange Doll rrrrrrrrrrr, eg e fra berrrrrgen, rrrrrrr, eg liker å løpe på trrrrrrredemøllen rrrrrrrrrr Endret 26. juli 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juli 2022 #4437 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Episode 123 Nå hadde alle fått oppgaven å skrive litt om seg selv på sin egen dialekt @Entern Ama je er føtt på Lillehammer je da ama, je var en atal litten guttonge ama som er gla i kaku å hærta ta hørt ama @Frøkenfryden eg e ei førkje som e fødd mellom høge fjell i sogn, som lita var ei ein ordentleg buddlebrok. Men no som vaksen et eg berre kvarg,samlar på mummikoppar og brukar buksar utan smettestol @Cid I e fra Ålesund i lika å leike med dissestativ Da gaular I av glede I har og en koffert heime med mykji rart oppi @Athena Catalina jeg er fra Skien Jeg sjessær ofte på noe å spise, spesielt når det ær trøttans på ærbe. Og det hennar jeg tar sykkern opp i skævven på tur. @Kvakkekyllingen shøøø Æææææ e trønder sjøøøøø, ææææ hete for terææææse shøøø, ææææ lika å gå på bøgdefest shøøøø og høre på DDE shøøøøø Sjøøøø, har og en onkel som hete for Terje shøøøø Og mamma heter Berit shøøøø @DundreMilfin jæ ær fra Oslo Jæ liker å gå i botanisk hage å se på koslie knåpper og sånn, jæi samler åsså på di, skaurru være hjem å se på samlinga mi @AliceNextDoor ich bin ein kokonüsse Ich bin in Norvegen geboren, aber innerlich Preusse , Ich mag lamborghini, weil es zu meiner gelben persönlichkeit passt @Strange Doll rrrrrrrrrrr, eg e fra berrrrrgen, rrrrrrr, eg liker å løpe på trrrrrrredemøllen rrrrrrrrrr Altså, ka e d æ hørre? Æ må vær heilt sprøøø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #4438 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 123 Nå hadde alle fått oppgaven å skrive litt om seg selv på sin egen dialekt @Entern Ama je er føtt på Lillehammer je da ama, je var en atal litten guttonge ama som er gla i kaku å hærta ta hørt ama @Frøkenfryden eg e ei førkje som e fødd mellom høge fjell i sogn, som lita var ei ein ordentleg buddlebrok. Men no som vaksen et eg berre kvarg,samlar på mummikoppar og brukar buksar utan smettestol @Cid I e fra Ålesund i lika å leike med dissestativ Da gaular I av glede I har og en koffert heime med mykji rart oppi @Athena Catalina jeg er fra Skien Jeg sjessær ofte på noe å spise, spesielt når det ær trøttans på ærbe. Og det hennar jeg tar sykkern opp i skævven på tur. @Kvakkekyllingen shøøø Æææææ e trønder sjøøøøø, ææææ hete for terææææse shøøø, ææææ lika å gå på bøgdefest shøøøø og høre på DDE shøøøøø Sjøøøø, har og en onkel som hete for Terje shøøøø Og mamma heter Berit shøøøø @DundreMilfin jæ ær fra Oslo Jæ liker å gå i botanisk hage å se på koslie knåpper og sånn, jæi samler åsså på di, skaurru være hjem å se på samlinga mi @AliceNextDoor ich bin ein kokonüsse Ich bin in Norvegen geboren, aber innerlich Preusse , Ich mag lamborghini, weil es zu meiner gelben persönlichkeit passt @Strange Doll rrrrrrrrrrr, eg e fra berrrrrgen, rrrrrrr, eg liker å løpe på trrrrrrredemøllen rrrrrrrrrr Hahaaa! Nå var du god!🤩 Fint avsnitt jeg fikk. Faktisk nokså imponert over hukommelse og dialekt og buddlebrok!! Spurt Tome Damli om hjelp? 😂 Ble nesten litt rørt🥹 Og.. Jeg og @Entern kunne LETT vært introer i Der ingen skulle tru at nokon kunne bu😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #4439 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Hahaaa! Nå var du god!🤩 Fint avsnitt jeg fikk. Faktisk nokså imponert over hukommelse og dialekt og buddlebrok!! Spurt Tome Damli om hjelp? 😂 Ble nesten litt rørt🥹 Og.. Jeg og @Entern kunne LETT vært introer i Der ingen skulle tru at nokon kunne bu😂😂😂 Ja sitter her med Tore Andre Flo og Tone damli, de har vært til god hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juli 2022 #4440 Del Skrevet 26. juli 2022 Ama?? Ka betyr det Entern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå