Entern Skrevet 12. juli 2022 #4001 Del Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (9 minutter siden): Er veldig fornøyd med kveldsmaten! 🤩 Det er fetisjkveld på Club KG. @Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer @Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp @Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette @Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?» @lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en @Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil @Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. Fantastisk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #4002 Del Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (10 minutter siden): Er veldig fornøyd med kveldsmaten! 🤩 Det er fetisjkveld på Club KG. @Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer @Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp @Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette @Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?» @lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en @Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil @Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. 😱 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #4003 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Du ass! Jeg hadde cd’en til eyes wide shut. Bra!! Så filmen på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4004 Del Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Er veldig fornøyd med kveldsmaten! 🤩 Det er fetisjkveld på Club KG. @Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer @Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp @Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette @Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?» @lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en @Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil @Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. Herlighet! Får litt dårlig samvittighet, overfor de plantene hjemme da Har ikke gitt de noe oppmerksomhet på en stund. Og de har nok vært tørste lenge nå.. Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Er det veldig ille at jeg også er litt hypp på brunostegreia med Nigella🤩😂🙈 Det vil jeg også være med på, når det er med henne!🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4005 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Herlighet! Får litt dårlig samvittighet, overfor de plantene hjemme da Har ikke gitt de noe oppmerksomhet på en stund. Og de har nok vært tørste lenge nå.. Det vil jeg også være med på, når det er med henne!🙈🙈 Sant! Julebrunost og Nigella og ho ho ho 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. juli 2022 #4006 Del Skrevet 12. juli 2022 Det er ikke Nigella, bare den i lokalet som minner mest om henne 🤣🍰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4007 Del Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Det er ikke Nigella, bare den i lokalet som minner mest om henne 🤣🍰 Poteto potato😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #4008 Del Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Det er ikke Nigella, bare den i lokalet som minner mest om henne 🤣🍰 Good enough 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4009 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Good enough 🤣🤣🤣 Haha, mine ord nesten. Bare osten er ekte si’😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4010 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sant! Julebrunost og Nigella og ho ho ho Omg!🤭 🤤🤤🤤🤤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4011 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Han er en uunnværlig smarting i blant tror jeg🙂 Nååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4012 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Poteto potato😂 Det holder for oss! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4013 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Omg!🤭 🤤🤤🤤🤤 For en KG-kveld! Nå må jeg sove😂😂😂😂 Nå får såpe være såpe og influencere være.. i Dubai eller noe😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4014 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha, mine ord nesten. Bare osten er ekte si’😂😂😂 Hahaha, ja!😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4015 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Lurven er nok smart som bare det 😀 Og ganske tøysete 😆 Øøøy, jeg fikk 88 på iQ testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #4016 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Poteto potato😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4017 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): For en KG-kveld! Nå må jeg sove😂😂😂😂 Nå får såpe være såpe og influencere være.. i Dubai eller noe😂 Du får sikkert helt sprøe drømmer du nå! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4018 Del Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Leste først latexrose 🫠 Hva er det😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #4019 Del Skrevet 12. juli 2022 I morgen kommer jeg til å avsløre favoritt filmene og tv-seriene til noen av brukerne her. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4020 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Du får sikkert helt sprøe drømmer du nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå