Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3941 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Kjørte til Stockholm, overnattet og kjørte tilbake dagen etter🤯 Fikk du bootie call🤣? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3942 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (5 minutter siden): Jaa! Så nå er vi klar for tur😎 Ja, det må jo alltid være "en til deg og en til meg"! Hun blir fornærmet, hvis ikke😧 Så koselig Litt drama queen lille vovsen din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #3943 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Løper du raskere enn meg til og med? Ja, løper raskere enn geparden i det tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #3944 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så koselig Litt drama queen lille vovsen din Ja!!😳😂 Aldri møtt en større drama queen, enn hun tispa der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3945 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Fikk du bootie call🤣? Neida😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3946 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (28 minutter siden): Ja!!😳😂 Aldri møtt en større drama queen, enn hun tispa der! Bitch ass😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #3947 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Bitch ass😂 Ja!! 😂🙈 Endret 12. juli 2022 av Blå knapp Ble så trangt mellom emojiene :P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3948 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Kjørte til Stockholm, overnattet og kjørte tilbake dagen etter🤯 Såpass 😮 Kunne du ikke være der litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3949 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (1 time siden): Wow, da gleder jeg meg kjempemasse, til ferie!!! 😍😍 Tar med meg denne, som jeg skal ha helt selv: Også denne, som ligner på @Kvakkekyllingen, til hunden min: Så fin 😄 Jeg er nesten like stor, men tror ikke jeg flyter så bra 😱🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3950 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Miiiil etter miiil etter mihiiiil💀 Jepp! Mange mil og masse smil 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #3951 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Så fin 😄 Jeg er nesten like stor, men tror ikke jeg flyter så bra 😱🤣 Ja, den er ordentlig flott! 😄 🐥 Kanskje du rekker å legge inn et flytekurs, en plass i ferien din da? Eller.. du får kanskje ikke tid til det, innimellom all den kjøringen?🤔🤔 Jaja, du kan jo bare kjøpe deg en flytekvakk, du også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3952 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Såpass 😮 Kunne du ikke være der litt? Nei hadde ikke tid, var der fra fredag til lørdag bare, i et viktig ærend da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3953 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (35 minutter siden): Nei hadde ikke tid, var der fra fredag til lørdag bare, i et viktig ærend da Viktig-per! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3954 Del Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (38 minutter siden): Ja, den er ordentlig flott! 😄 🐥 Kanskje du rekker å legge inn et flytekurs, en plass i ferien din da? Eller.. du får kanskje ikke tid til det, innimellom all den kjøringen?🤔🤔 Jaja, du kan jo bare kjøpe deg en flytekvakk, du også! Jeg er usikker 😄 Men håper det blir godt vær så jeg får flyte litt når vi kommer på hytta på sørlandet 😀👍 Skal se om jeg finner en slik kvakk, den var skikkelig kul 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3955 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Nei hadde ikke tid, var der fra fredag til lørdag bare, i et viktig ærend da Skjønner. Må til noen ganger det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3956 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeg er usikker 😄 Men håper det blir godt vær så jeg får flyte litt når vi kommer på hytta på sørlandet 😀👍 Skal se om jeg finner en slik kvakk, den var skikkelig kul 😄 Jeg er ganske flytegod. Flytekurs til kaffen? Låne ananasbadedrakt? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3957 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Skjønner. Må til noen ganger det også Han er en uunnværlig smarting i blant tror jeg🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3958 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Jeg er ganske flytegod. Flytekurs til kaffen? Låne ananasbadedrakt? 😃 Jeg har faktisk pakka ned badedrakt 👙 men den er sort og kjedelig 😮 Skulle heller hatt ananas 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3959 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Han er en uunnværlig smarting i blant tror jeg🙂 Lurven er nok smart som bare det 😀 Og ganske tøysete 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #3960 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (28 minutter siden): Jeg er usikker 😄 Men håper det blir godt vær så jeg får flyte litt når vi kommer på hytta på sørlandet 😀👍 Skal se om jeg finner en slik kvakk, den var skikkelig kul 😄 Høres deilig ut! 😍 Og fornuftig med litt flyte-øving. Skal krysse fingrene, for at dere får finvær!🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå