Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3841 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg er litt slik at jeg liker sånn gammelt a la 1900 norsk, der lyder saa meget bedre i mine øyne base jeg leser det slik Det er veldig fint. Nynorsk er mitt språk, kun bokmål på KG, noen ganger i journal på jobb hvis samarbeid blir lettere av det. Føles derfor mer nært på nynorsk , skal jeg skrive noe personlig er bokmål fremmed. Trenger da det som jeg alltid har skrevet❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3842 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det er veldig fint. Nynorsk er mitt språk, kun bokmål på KG, noen ganger i journal på jobb hvis samarbeid blir lettere av det. Føles derfor mer nært på nynorsk , skal jeg skrive noe personlig er bokmål fremmed. Trenger da det som jeg alltid har skrevet❤️ Nynorsk er helt greit, men av en eller annen grunn får jeg fnatt av det når de tekster på tv med det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3843 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nynorsk er helt greit, men av en eller annen grunn får jeg fnatt av det når de tekster på tv med det 😅 Haha. Jeg blir lykkelig❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3844 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Det er som regel Ekstra Sterk. Men den er ganske snill da 👍 håpar eg før høve til å sitja og sjå litt ut av lomma, som ein liten kenguru🦘 Endret 11. juli 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3845 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (51 minutter siden): Gå og spis kebaben din du 😁😂❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3846 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (53 minutter siden): Koselig å se deg 😊 er dagen fin? 😊 Takk det samme Nja, vondt i rygggen og litt småforkjølet Blir vel bedre 😁 Din dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3847 Del Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk det samme Nja, vondt i rygggen og litt småforkjølet Blir vel bedre 😁 Din dag da? Oh no. God bedring🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3848 Del Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (2 timer siden): Jeg måtte bare lese meg opp 20 sider før jeg i det hele tatt hadde sjans til å forstå hva det ble pratet om Jo, det trenger vi 😄 Den nye sykkelen min, som jeg kunne ha hentet idag men ikke får gjort, har ikke støtte 😱 Mye å lese! Skjer mye ass! Vanskelig å følge opp her sammen med full jobb😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3849 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Oh no. God bedring🥺 Takk Det bruker å gå seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3850 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Minner meg om PMen fra @TheHairyToothfairy 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3851 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): Høres litt spennende og skummelt ut😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3852 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Minner meg om PMen fra @TheHairyToothfairy 😂😂😂 En hårete pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3853 Del Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (41 minutter siden): Takk det samme Nja, vondt i rygggen og litt småforkjølet Blir vel bedre 😁 Din dag da? Oh nooo, kan ikke bli sjuk før ferien vel😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3854 Del Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Oh nooo, kan ikke bli sjuk før ferien vel😭 Nja, ikke så ille forkjøla altså 😂 Bittelitt. Håper bare å slippe unna dusteviruset 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3855 Del Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Nja, ikke så ille forkjøla altså 😂 Bittelitt. Håper bare å slippe unna dusteviruset 😆 Tatt test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3856 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tatt test? Ja. Negativ. Har hatt det før men folk blir jo syke på nytt så 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3857 Del Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (53 minutter siden): Ja. Negativ. Har hatt det før men folk blir jo syke på nytt så 😠 Hvem er du sint på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3858 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Mye å lese! Skjer mye ass! Vanskelig å følge opp her sammen med full jobb😂 Men sikkert til hjelp i jobben din 😆😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3859 Del Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Takk det samme Nja, vondt i rygggen og litt småforkjølet Blir vel bedre 😁 Din dag da? Ok dag men har fortsatt litt lite energi og blir fort sliten 😢 men er jo ikke syk da ☺️ God bedring Kvakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3860 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (21 minutter siden): Hvem er du sint på? Viruset 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå