Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3761 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Nå er jeg på bokhandel.. hvem i gjengen her står bak denne?!! @Entern kanskje?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3762 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): @lurven såklart Vi postet samtidig!😂 Hmm, føler det er mer din stil, den sjangeren der🤔 Og hvis det hadde vært meg, så hadde jeg også prøvd å legge skylden på 👉🏼 @lurven først. Litt mistenkelig oppførsel🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3763 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): @Entern kanskje?😂 Nehei 😆 Jeg er så snill og uskyldig at jeg har ikke sett den berømte sexdukka engang 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3764 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): @lurven såklart Lurven som har gitt terningskast og bokanmeldelsen, i toppen der, i hvert fall!😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3765 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Lurven som har gitt terningskast og bokanmeldelsen, i toppen der, i hvert fall!😂 Sikker på at det ikke er @TheHairyToothfairy? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3766 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Nehei 😆 Jeg er så snill og uskyldig at jeg har ikke sett den berømte sexdukka engang 😝 Du så ikke du heller!🙀 Og ikke Lurven eller Cid. Hva er det som skjer her!?😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3767 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Sikker på at det ikke er @TheHairyToothfairy? 😜 Jo, det kan godt hende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3768 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Du så ikke du heller!🙀 Og ikke Lurven eller Cid. Hva er det som skjer her!?😂 Det viser seg hvem som er fæle og lurvete og hvem som ikke er det, vel 🤪😝😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3769 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Jo, det kan godt hende! Veldig hans stil 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3770 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det viser seg hvem som er fæle og lurvete og hvem som ikke er det, vel 🤪😝😆 😨😨 Men jeg er jo ikke sånn, jeg da!🥺 Jeg er bare uskyldig, og spiser vestlandslefser og strikker, jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3771 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (49 minutter siden): Det er greit Feilen er min Jeg glemte at folk fra Flesland ikke spiser kebab Flesland er da ei Paradis! Nå må vi prate sammen, din slabbedask! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3772 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Nå er jeg på bokhandel.. hvem i gjengen her står bak denne?!! Inneholder den noen biljakter? Om ikke, hvorfor gjør den ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3773 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): 😨😨 Men jeg er jo ikke sånn, jeg da!🥺 Jeg er bare uskyldig, og spiser vestlandslefser og strikker, jeg No worries 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3774 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Flesland er da ei Paradis! Nå må vi prate sammen, din slabbedask! 😅 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3775 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): No worries Du må ikke finne på å si det til noen, bare! 🔓What happens in sosial prat, stays in sosial prat🔒 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3776 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (19 minutter siden): Lurven som har gitt terningskast og bokanmeldelsen, i toppen der, i hvert fall!😂 Er vel @DundreMilfin det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3777 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Inneholder den noen biljakter? Om ikke, hvorfor gjør den ikke det? Hvis Lurven har skrevet den så gjør den sikkert det Tror du ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3778 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Hvis Lurven har skrevet den så gjør den sikkert det Tror du ikke? satser på det. omtrent det eneste som kan få meg til å lese om farsbidrag-celler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3779 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (1 time siden): Nå følte jeg meg faktisk ekkel her!😂 Var det faktisk ingen andre som så på den, her?🙈 Blir så nysgjerrig jeg. Når de sa at den var realistisk, og sånn For jeg så for meg ei sånn oppblåsbar, liksom!😅😂😂 Hadde ikke klikket, hvis det hadde vært bilde av den han hadde brukt selv da🤢🤢 Å sånn, trodde han hadde lagt ved bilde av sin egen😄🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3780 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (7 minutter siden): Du må ikke finne på å si det til noen, bare! 🔓What happens in sosial prat, stays in sosial prat🔒 My lips are sealed 🤐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå