TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3681 Del Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja, bruker det sjelden, det er en uting egentlig noen må forklare meg hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3682 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): fun fact. ex jobbet på vestlandslefse-fabrikken. vi hadde alltid fryseren full av lefser. og jeg hadde to lastebiler som gikk for diplom-is, så det var masse lefser og is hjemme hos oss. good times! Ååå😍😍☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3683 Del Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Lefser og pen is🥳 Nei @lurven, ikke ødelegg sånne koselige ting da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3684 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): noen må forklare meg hva det er Det er når du foreksempel sier til dama, få arei klæra fort som fy, eller river av trusa med tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3685 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Nei @lurven, ikke ødelegg sånne koselige ting da Prøvde bare å være snill og nevne koselige ting jo😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3686 Del Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Det er når du foreksempel sier til dama, få arei klæra fort som fy, eller river av trusa med tennene. nå skal jeg dra i nødbremsen før masse andre brukere på forumet ramler inn og forteller at "han der lurven og han der tannfeen er faen meg helt ubrukelige mannfolk som bare griseprater og fy faen og så dumme dem er og så slemme og konene deres er der bare fordi de er viljesvake og det er så synd på dem og fy faen og norge ut av golfstrømmen som vi hater menn fordi de er ekle!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3687 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Føler jeg lagde en Tix-låt her😂😂 Vi trenger en rappe-episode i såpeoperaen! Eller musikal-episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3688 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): man spiser ikke i bilen!!!! tog har spisevogner! går uanz heller for english breakfast Kom an, beste du vet er å sitte å slafse i deg en 300g cheeseburger med ekstra thousand island med ei hånd på rattet😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3689 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Vi trenger en rappe-episode i såpeoperaen! Eller musikal-episode! ROCK OF AGES! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3690 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): nå skal jeg dra i nødbremsen før masse andre brukere på forumet ramler inn og forteller at "han der lurven og han der tannfeen er faen meg helt ubrukelige mannfolk som bare griseprater og fy faen og så dumme dem er og så slemme og konene deres er der bare fordi de er viljesvake og det er så synd på dem og fy faen og norge ut av golfstrømmen som vi hater menn fordi de er ekle!" Bra du tar ansvar, for jeg klarer ikke å stoppe meg selv. Blir med toget videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3691 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): hadde bare en datter da, hun syntes nok det var helt greit ja ^^ Blitt voksen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3692 Del Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Vi trenger en rappe-episode i såpeoperaen! Eller musikal-episode! God ide, takk for inspirasjon, nå fikk jeg plutselig ideer til 14 nye episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3693 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Kom an, beste du vet er å sitte å slafse i deg en 300g cheeseburger med ekstra thousand island med ei hånd på rattet😋 😆 nå fikk jeg bilder i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3694 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kom an, beste du vet er å sitte å slafse i deg en 300g cheeseburger med ekstra thousand island med ei hånd på rattet😋 grøsser bare med tanken.... jeg virkelig hater å ha grisete eller møkkete bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3695 Del Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Bra du tar ansvar, for jeg klarer ikke å stoppe meg selv. Blir med toget videre lemmen-lørven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3696 Del Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Har nok en mer snuskete hjerne og mindre pupper🙈 Kan jo hende Bøksle egentlig er kjempesnuskete da, har klesskapet fullt av naughty outfits og sånn 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3697 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Blitt voksen nå? nei, men nå har jeg tre barn. altså, de er ikke av tre. men de er tre stykker. ikke tre-stykker alså. men en, to, tre. en triplett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3698 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kan jo hende Bøksle egentlig er kjempesnuskete da, har klesskapet fullt av naughty outfits og sånn 😆 Herregud.. hadde elsket den se-og-hørreportasjen😍😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3699 Del Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): lemmen-lørven! Bare lem lørven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3700 Del Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Kan jo hende Bøksle egentlig er kjempesnuskete da, har klesskapet fullt av naughty outfits og sånn 😆 takk for de tankene i hodet. de ble ...koselige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå