Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #3521 Del Skrevet 9. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Den jobbeskrivelsen der har jeg strengt tatt hatt i snart ti år. Håper du har fått lønnsforhøyelse da, det har du fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #3522 Del Skrevet 9. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Egentlig så var det i grunnen en ganske fin tekst. Minner meg allikevel om timelange ferieturer med mamma og pappa i en varm stasjonsvogn uten klimaanlegg. Mjooa, men vil likevel si at smokie ikke har tålt tidens tenner særlig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 9. juli 2022 #3523 Del Skrevet 9. juli 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Håper du har fått lønnsforhøyelse da, det har du fortjent Jeg har noen år med utestående lønn, når jeg tenker meg om. Neida, han og hans herlige kone er flotte venner, får betalt sånn sett i det mest verdifulle som finnes. lurven skrev (14 minutter siden): Mjooa, men vil likevel si at smokie ikke har tålt tidens tenner særlig godt Nei, det blir mest for minnene. Men jeg innrømmer å aldri ha hørt særlig nøye på tekstene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #3524 Del Skrevet 9. juli 2022 AliceNextDoor skrev (4 minutter siden): Jeg har noen år med utestående lønn, når jeg tenker meg om. Neida, han og hans herlige kone er flotte venner, får betalt sånn sett i det mest verdifulle som finnes. Nei, det blir mest for minnene. Men jeg innrømmer å aldri ha hørt særlig nøye på tekstene. Ja litt vennskapelig mobbing er jo bare gøy. Har merket med meg selv at jeg hører mer nøye på tekstene etter at jeg ble eldre, før likte jeg sanger bare for melodien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #3525 Del Skrevet 9. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ja litt vennskapelig mobbing er jo bare gøy. Har merket med meg selv at jeg hører mer nøye på tekstene etter at jeg ble eldre, før likte jeg sanger bare for melodien. Noterermeg at jeg selv ikke har hatt noen utvikling på dette😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #3526 Del Skrevet 9. juli 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Noterermeg at jeg selv ikke har hatt noen utvikling på dette😬 Men du er jo fortsatt ung inni deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2022 #3527 Del Skrevet 9. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Men du er jo fortsatt ung inni deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2022 #3528 Del Skrevet 9. juli 2022 Episode 102,1 Nok en gang var det tid for å skrive bok, denne gangen skulle de skrive fakta eller historiebok om et valgfritt tema. @Frøkenfryden 10 ting du ikke visste om kvarg Nyttige fakta om kvarg, blant annet om ko nsistens og hva den kan blandes med @Entern alt du trenger å vite om øl I denne boken får du vite alt du trenger om øl pluss litt til. Hvilken er best å reparere med? Hvilken er best på første date? Osv... @TheHairyToothfairy fordeler og ulemper med bil En lang liste over fordeler og ulemper med ulike bilmodeller. Her får man blant annet vite at Honda fitta er god å kjøre @Kvakkekyllingen fra egg til høne Anatomiske fakta om prosessen fra egg til Høne, boken gir også svar på hvem som kom først av høna og egget. @Athena Catalina artige fakta om snøleoparden Her får vi vite alt fra hva de spiser til frokost til når de har løpetid @jukkapalme fakta om palmetrær Alt du har lurt på om palmer får du vite her, alt fra kokosnüsse til palmeolje @DundreMilfin dildoens historie Her får man en lang innføring i historien til dette superverktøyet, helt fra de første steindildoene fra oldtidens Mesopotamia til dagens hypermoderne vibrerende glutenfrie dildoer. @Blå knapp hva kan man bruke knapper til Tips og triks om alt Man kan bruke knapper til, alt fra frisbee til øyne på lekebamser @Cid 69 ting man kan bruke en koffert til Nyttige tips og triks til hva man kan bruke kofferter til @Titania morsomme fakta om joakim Larsson Her får man et unikt innblikk i artisten joakim Larssons liv. @Sola de fakta om solen Visste du at solen står opp om morgenen og går ned om kvelden eller at solen er kjempevarm. Alt dette og mere til får du vite i denne boken @AliceNextDoor psykologi i et historisk perspektiv Historien om ulike behandlinger i psykiatrien opp gjennom historien Fra den spede begynnelse i det gamle Egypt da man borret hull i hodet på pasienten for å slippe ut onde ånder, via lobotomi til dagens mobbepsykologi @Villfisker frekke fakta om fisk I denne boken får vi blant annet vite hvordan fisker utfører oralsex og hvorfor de svømmer i stim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. juli 2022 #3529 Del Skrevet 10. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): Episode 102,1 Nok en gang var det tid for å skrive bok, denne gangen skulle de skrive fakta eller historiebok om et valgfritt tema. @Frøkenfryden 10 ting du ikke visste om kvarg Nyttige fakta om kvarg, blant annet om ko nsistens og hva den kan blandes med @Entern alt du trenger å vite om øl I denne boken får du vite alt du trenger om øl pluss litt til. Hvilken er best å reparere med? Hvilken er best på første date? Osv... @TheHairyToothfairy fordeler og ulemper med bil En lang liste over fordeler og ulemper med ulike bilmodeller. Her får man blant annet vite at Honda fitta er god å kjøre @Kvakkekyllingen fra egg til høne Anatomiske fakta om prosessen fra egg til Høne, boken gir også svar på hvem som kom først av høna og egget. @Athena Catalina artige fakta om snøleoparden Her får vi vite alt fra hva de spiser til frokost til når de har løpetid @jukkapalme fakta om palmetrær Alt du har lurt på om palmer får du vite her, alt fra kokosnüsse til palmeolje @DundreMilfin dildoens historie Her får man en lang innføring i historien til dette superverktøyet, helt fra de første steindildoene fra oldtidens Mesopotamia til dagens hypermoderne vibrerende glutenfrie dildoer. @Blå knapp hva kan man bruke knapper til Tips og triks om alt Man kan bruke knapper til, alt fra frisbee til øyne på lekebamser @Cid 69 ting man kan bruke en koffert til Nyttige tips og triks til hva man kan bruke kofferter til @Titania morsomme fakta om joakim Larsson Her får man et unikt innblikk i artisten joakim Larssons liv. @Sola de fakta om solen Visste du at solen står opp om morgenen og går ned om kvelden eller at solen er kjempevarm. Alt dette og mere til får du vite i denne boken @AliceNextDoor psykologi i et historisk perspektiv Historien om ulike behandlinger i psykiatrien opp gjennom historien Fra den spede begynnelse i det gamle Egypt da man borret hull i hodet på pasienten for å slippe ut onde ånder, via lobotomi til dagens mobbepsykologi @Villfisker frekke fakta om fisk I denne boken får vi blant annet vite hvordan fisker utfører oralsex og hvorfor de svømmer i stim. Jeg sitter på svaret på det som er ett av verdens mest stilte spørsmål 🤑💸 Kvakken skal ta seg godt betalt for å gi svaret ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. juli 2022 #3530 Del Skrevet 10. juli 2022 Glutenfrie 😅🤣 Nei, jeg gidder ikke skrive bok om dildoer - men jeg KUNNE skrevet en om klitoris. And how to find it. Med en sterk feministisk vri. Jeg er helt seriøs! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juli 2022 #3531 Del Skrevet 10. juli 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Glutenfrie 😅🤣 Nei, jeg gidder ikke skrive bok om dildoer - men jeg KUNNE skrevet en om klitoris. And how to find it. Med en sterk feministisk vri. Jeg er helt seriøs! Han treffer bra i dag. Jeg har også MYE å gi i en kvargete kokebok😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. juli 2022 #3532 Del Skrevet 10. juli 2022 lurven skrev (9 timer siden): Episode 102,1 Nok en gang var det tid for å skrive bok, denne gangen skulle de skrive fakta eller historiebok om et valgfritt tema. @Frøkenfryden 10 ting du ikke visste om kvarg Nyttige fakta om kvarg, blant annet om ko nsistens og hva den kan blandes med @Entern alt du trenger å vite om øl I denne boken får du vite alt du trenger om øl pluss litt til. Hvilken er best å reparere med? Hvilken er best på første date? Osv... @TheHairyToothfairy fordeler og ulemper med bil En lang liste over fordeler og ulemper med ulike bilmodeller. Her får man blant annet vite at Honda fitta er god å kjøre @Kvakkekyllingen fra egg til høne Anatomiske fakta om prosessen fra egg til Høne, boken gir også svar på hvem som kom først av høna og egget. @Athena Catalina artige fakta om snøleoparden Her får vi vite alt fra hva de spiser til frokost til når de har løpetid @jukkapalme fakta om palmetrær Alt du har lurt på om palmer får du vite her, alt fra kokosnüsse til palmeolje @DundreMilfin dildoens historie Her får man en lang innføring i historien til dette superverktøyet, helt fra de første steindildoene fra oldtidens Mesopotamia til dagens hypermoderne vibrerende glutenfrie dildoer. @Blå knapp hva kan man bruke knapper til Tips og triks om alt Man kan bruke knapper til, alt fra frisbee til øyne på lekebamser @Cid 69 ting man kan bruke en koffert til Nyttige tips og triks til hva man kan bruke kofferter til @Titania morsomme fakta om joakim Larsson Her får man et unikt innblikk i artisten joakim Larssons liv. @Sola de fakta om solen Visste du at solen står opp om morgenen og går ned om kvelden eller at solen er kjempevarm. Alt dette og mere til får du vite i denne boken @AliceNextDoor psykologi i et historisk perspektiv Historien om ulike behandlinger i psykiatrien opp gjennom historien Fra den spede begynnelse i det gamle Egypt da man borret hull i hodet på pasienten for å slippe ut onde ånder, via lobotomi til dagens mobbepsykologi @Villfisker frekke fakta om fisk I denne boken får vi blant annet vite hvordan fisker utfører oralsex og hvorfor de svømmer i stim. Setter sporenstreks i gang med å skrive boken, dette blir en bestselger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juli 2022 #3533 Del Skrevet 10. juli 2022 DundreMilfin skrev (15 minutter siden): Glutenfrie 😅🤣 Nei, jeg gidder ikke skrive bok om dildoer - men jeg KUNNE skrevet en om klitoris. And how to find it. Med en sterk feministisk vri. Jeg er helt seriøs! Ja gjør det! Ikke alltid lette å finne de, noen er veldig små😭 Blir ofte borte mellom sofaputene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juli 2022 #3534 Del Skrevet 10. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja gjør det! Ikke alltid lette å finne de, noen er veldig små😭 Blir ofte borte mellom sofaputene 😂😂😂 Jeg har fått såpeide! Må bjuda på når jeg er alene mange dager nå snart🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. juli 2022 #3535 Del Skrevet 10. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja gjør det! Ikke alltid lette å finne de, noen er veldig små😭 Blir ofte borte mellom sofaputene Burde ha sånn «varm/kald» alarm som dinger når man nærmer seg. Kanskje en premie når man er fremme! Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Han treffer bra i dag. Jeg har også MYE å gi i en kvargete kokebok😃 Synes du kan fortelle om noen av oppskriftene her nå til vurdering 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juli 2022 #3536 Del Skrevet 10. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 Jeg har fått såpeide! Må bjuda på når jeg er alene mange dager nå snart🥹 Skulle ikke du også lage limerick episode frøken🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juli 2022 #3537 Del Skrevet 10. juli 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Burde ha sånn «varm/kald» alarm som dinger når man nærmer seg. Kanskje en premie når man er fremme! Synes du kan fortelle om noen av oppskriftene her nå til vurdering 😇 Mjoo men merkes godt når man treffer likevel, og pleier å få premie også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juli 2022 #3538 Del Skrevet 10. juli 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Skulle ikke du også lage limerick episode frøken🧐 Jo! Blir to! Har sviktet litt siste dager. Unnskyld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juli 2022 #3539 Del Skrevet 10. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Mjoo men merkes godt når man treffer likevel, og pleier å få premie også jeg Tenkte d samme😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juli 2022 #3540 Del Skrevet 10. juli 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Jo! Blir to! Har sviktet litt siste dager. Unnskyld Går bra, når kommer episodene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå