Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3361 Del Skrevet 7. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Hææ Hvorfor det?😳 Ikke råd til mat og oppfølging av dens helse og sånn. De slapp da. Pheeew😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3362 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ikke råd til mat og oppfølging av dens helse og sånn. De slapp da. Pheeew😌 Åå, da forstår jeg! Men godt at det løste seg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3363 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ja noen ble trua med å kanskje måtte selge hunden😲 😲 det er drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3364 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (9 minutter siden): haha 😄 Nei æsj, liker ikke folk som angriper, men det er gøy om de er litt hissige på programmet 😊 Han ble nekta å kjøre firhjuling i fylla, da ble han sur😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3365 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😲 det er drøyt Men folk er jo koko da. Driter i å betale barnehage men kjøper falske vipper og negler i salong i stedet liksom. Du må kanskje drite i å ha hund da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3366 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Men folk er jo koko da. Driter i å betale barnehage men kjøper falske vipper og negler i salong i stedet liksom. Du må kanskje drite i å ha hund da. Åå sånn ja, da fortjener de kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3367 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (48 minutter siden): Ja er det ikke litt rart å tenke på at du skal passe på folk som ikke er født ennå i fremtiden Shit ..det skal jo jeg litt også slo det meg nå🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #3368 Del Skrevet 7. juli 2022 Villfisker skrev (3 timer siden): Men jeg vil ikke ha en mann som kjæledyr, og du vil neppe ha den rollen heller 😉 En gris kunne jeg godt hatt ja, men den måtte sovet ute med eget lite grisehus. Fin å gå tur med, siden mange ikke liker den Jeg kunne sikkert vært veldig ok kjæledyr, tenk på alt du går glipp av. Tisser ute og greier, kan finne på å jukke på bilen din om du har noe Cadillac eller annet stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3369 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (44 minutter siden): Jeg kunne sikkert vært veldig ok kjæledyr, tenk på alt du går glipp av. Tisser ute og greier, kan finne på å jukke på bilen din om du har noe Cadillac eller annet stas Jeg ville brukt deg som vakthund, åsså kunne du drept postmannen når han kom med regninger og reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3370 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Shit ..det skal jo jeg litt også slo det meg nå🥹 Sikkert jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3371 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (7 timer siden): Åå sånn ja, da fortjener de kjeft Sant! Kjeft på tv er❤️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3372 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Jeg kunne sikkert vært veldig ok kjæledyr, tenk på alt du går glipp av. Tisser ute og greier, kan finne på å jukke på bilen din om du har noe Cadillac eller annet stas Du kunne nok det. Liker tanken på å ha kjæledyr i senga, men blir usikker her😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3373 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) lurven skrev (6 timer siden): Sikkert jeg også 😃 En fremtid i trygge hender med du og meg og @Kvakkekyllingen da! Endret 8. juli 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3374 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): 😃 En fremtid i trygge hender med du og meg og @Kvakkekyllingen da! Snakk for dem selv frøken, mine hender er ikke trygge😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3375 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Du kunne nok det. Liker tanken på å ha kjæledyr i senga, men blir usikker her😂 For christ sake, hold tannfeen unna senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3376 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Snakk for dem selv frøken, mine hender er ikke trygge😁 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3377 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Episode 100 Gjengen var nå helt i 100 og denne gangen skulle det skrives erotisk novelle @Frøkenfryden biff i lefsa Handler om en dame som får biff i lefsa i overført betydning @Entern kvællen je entra ei dame Handler om Lars fra Lillehammer som hadde sitt første erotiske eventyr en sommerdag i Oslo i 1996 @Anonymburker anonym blotter Om mannen som blottet seg anonymt for å ikke støte noen @Cid en koffert full av begjær Handler om en gutt som inviterer jenter med seg hjem for å vise dem hva han har i kofferten @TheHairyToothfairy dyret i senga Handler om en mann som er et dyr i senga, han tilpasser seg situasjonen, noen ganger er han en tiger, men kan også være både vaskebjørn og spissmus @Kvakkekyllingen kyllingen og hanefar Handler om den gangen kyllingen var med hanefar i fjøset @Blå knapp trykk på knappen min Handler om dama som bare trenger et lite trykk for å bli skrudd på @jukkapalme kokosnüsse får seg palme Handler om den gangen nüsse jukka på en palme, i overført betydning @AliceNextDoor Nabojenta Handler om jenta som forfører nabogutten til tonene av smokie @Athena Catalina elskov i månelys Handler om den gangen hun og kjæresten "ulte" mot månen @DundreMilfin opplæring Handler om en voksen dame som lærer opp unge gutter i kjønnslivets gleder @Villfisker fast i fisken Handler om en man som fisker etter damer, men kaster mange uten igjen før han endelig finner en som er fast nok i fisken til at kan ta den med hjem @Sola de varm og god Handler varme gode solveigs erotiske eventyr @CAPS LOCK store bokstaver, stort utstyr Handler om mannen med store verktøy i serken. Endret 8. juli 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #3378 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😃 En fremtid i trygge hender med du og meg og @Kvakkekyllingen da! Absolutt 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #3379 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Episode 100 Gjengen var nå helt i 100 og denne gangen skulle det skrives erotisk novelle @Frøkenfryden biff i lefsa Handler om en dame som får biff i lefsa i overført betydning @Entern kvællen je entra ei dame Handler om Lars fra Lillehammer som hadde sitt første erotiske eventyr en sommerdag i Oslo i 1996 @Anonymburker anonym blotter Om mannen som blottet seg anonymt for å ikke støte noen @Cid en koffert full av begjær Handler om en gutt som inviterer jenter med seg hjem for å vise dem hva han har i kofferten @TheHairyToothfairy dyret i senga Handler om en mann som er et dyr i senga, han tilpasser seg situasjonen, noen ganger er han en tiger, men kan også være både vaskebjørn og spissmus @Kvakkekyllingen kyllingen og hanefar Handler om den gangen kyllingen var med hanefar i fjøset @Blå knapp trykk på knappen min Handler om dama som bare trenger et lite trykk for å bli skrudd på @jukkapalme kokosnüsse får seg palme Handler om den gangen nüsse jukka på en palme, i overført betydning @AliceNextDoor Nabojenta Handler om jenta som forfører nabogutten til tonene av smokie @Athena Catalina elskov i månelys Handler om den gangen hun og kjæresten "ulte" mot månen @DundreMilfin opplæring Handler om en voksen dame som lærer opp unge gutter i kjønnslivets gleder @Villfisker fast i fisken Handler om en man som fisker etter damer, men kaster mange uten igjen før han endelig finner en som er fast nok i fisken til at kan ta den med hjem @Sola de varm og god Handler varme gode solveigs erotiske eventyr @CAPS LOCK store bokstaver, stort utstyr Handler om mannen med store verktøy i serken. 😁😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3380 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (17 minutter siden): Episode 100 Gjengen var nå helt i 100 og denne gangen skulle det skrives erotisk novelle @Frøkenfryden biff i lefsa Handler om en dame som får biff i lefsa i overført betydning @Entern kvællen je entra ei dame Handler om Lars fra Lillehammer som hadde sitt første erotiske eventyr en sommerdag i Oslo i 1996 @Anonymburker anonym blotter Om mannen som blottet seg anonymt for å ikke støte noen @Cid en koffert full av begjær Handler om en gutt som inviterer jenter med seg hjem for å vise dem hva han har i kofferten @TheHairyToothfairy dyret i senga Handler om en mann som er et dyr i senga, han tilpasser seg situasjonen, noen ganger er han en tiger, men kan også være både vaskebjørn og spissmus @Kvakkekyllingen kyllingen og hanefar Handler om den gangen kyllingen var med hanefar i fjøset @Blå knapp trykk på knappen min Handler om dama som bare trenger et lite trykk for å bli skrudd på @jukkapalme kokosnüsse får seg palme Handler om den gangen nüsse jukka på en palme, i overført betydning @AliceNextDoor Nabojenta Handler om jenta som forfører nabogutten til tonene av smokie @Athena Catalina elskov i månelys Handler om den gangen hun og kjæresten "ulte" mot månen @DundreMilfin opplæring Handler om en voksen dame som lærer opp unge gutter i kjønnslivets gleder @Villfisker fast i fisken Handler om en man som fisker etter damer, men kaster mange uten igjen før han endelig finner en som er fast nok i fisken til at kan ta den med hjem @Sola de varm og god Handler varme gode solveigs erotiske eventyr @CAPS LOCK store bokstaver, stort utstyr Handler om mannen med store verktøy i serken. Hahaha🤣🤣🤣 Siden du ikke tok deg selv.. @lurven Lurven møter vesle spurven. Om korleis ein moden ung mann hjalp ungpiker med å finne seg «til rettes» i hovudstaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå