Gjest Villfisker Skrevet 7. juli 2022 #3321 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Er også livsfarlig å ha meg som kjæledyr, men flere kvinner har prøvd. Nesten alle lever ennå! Klart, jeg har selvfølgelig ikke striper. Danse med grisen! Men jeg vil ikke ha en mann som kjæledyr, og du vil neppe ha den rollen heller 😉 En gris kunne jeg godt hatt ja, men den måtte sovet ute med eget lite grisehus. Fin å gå tur med, siden mange ikke liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3322 Del Skrevet 7. juli 2022 Villfisker skrev (6 minutter siden): Men jeg vil ikke ha en mann som kjæledyr, og du vil neppe ha den rollen heller 😉 En gris kunne jeg godt hatt ja, men den måtte sovet ute med eget lite grisehus. Fin å gå tur med, siden mange ikke liker den 🐖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3323 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ja det er sant 😮 Kan jo hende jeg jobber der da 😁 Ja med å passe på 80 åringer og sånn😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3324 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Gunda (50): «jeg bruker mensen for å få kjøtt» Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3325 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): HOE HOE HOE som jule @lurven sier Pule lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3326 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Pule lurven Pulled pork?😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3327 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (34 minutter siden): Ja jeg også 😄 Italia er et land jeg vil besøke før jeg dør, bare spise seg gjennom italia og se på alt det nydelige de har av arkitektur og natur 😄 Jeg har vært i Roma og spist elendig calzone, men ellers var det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3328 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Pulled pork?😝 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3329 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 😁 Minner meg om middagsplanlegging i Danmark. Jeg, dronningen av nullmatsvinn, maste om wraps/lefser vi måtte bli kvitt. Mann bare ; Vil du ha biff i lefsa😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3330 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Minner meg om middagsplanlegging i Danmark. Jeg, dronningen av nullmatsvinn, maste om wraps/lefser vi måtte bli kvitt. Mann bare ; Vil du ha biff i lefsa😂🙈 😆 ble det no biff i lefsa da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3331 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😆 ble det no biff i lefsa da? Nei egg og serranoskinke. 😂Mindre spennende. Men så kom vi jo til nakenutsikt, så.tok seg opp🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3332 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 😆 ble det no biff i lefsa da? Han er søt for han tenkte ikke over det før han sa det. Jeg bare MoHaHahahaha😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3333 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nei egg og serranoskinke. 😂Mindre spennende. Men så kom vi jo til nakenutsikt, så.tok seg opp🤣 Ble vel mer biffspyd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3334 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Han er søt for han tenkte ikke over det før han sa det. Jeg bare MoHaHahahaha😂😂😂 Du tenker nok mer lurvete enn han ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3335 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Nei egg og serranoskinke. 😂Mindre spennende. Men så kom vi jo til nakenutsikt, så.tok seg opp🤣 Jeg mente sånn i overført betydning da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3336 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ble vel mer biffspyd da Biffspyd i slufsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3337 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg mente sånn i overført betydning da😁 Ja, men jeg vendte det blyge kinnet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3338 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Biffspyd i slufsa Ler ennå av at han skulle flå flyndra. Bokstavelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3339 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Du tenker nok mer lurvete enn han ja Ja han må hysje på meg når jeg er litt mye offentlig🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3340 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Jeg har vært i Roma og spist elendig calzone, men ellers var det fint Da skal jeg holde meg unna carlzone om jeg noen gang kommer meg til Roma! 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå