Entern Skrevet 7. juli 2022 #3301 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Ananas er for drinker og fruktcocktails. Kan fint nytes blant feminine menn med pene vesker og artige små hunder, men jeg står litt over! Jamen asså æille veit jo dæ a ma, atte du egentli er en slekk en mæinn med pen lita væske å arti lita bikkje! Må itte tru du lure øss a ma bære fordi atte du lure dessa folka oppi Nord-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3302 Del Skrevet 7. juli 2022 Je har fønni telbars att røttene mine je, obviously. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3303 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (41 minutter siden): Ananas er for drinker og fruktcocktails. Kan fint nytes blant feminine menn med pene vesker og artige små hunder, men jeg står litt over! Entern skrev (32 minutter siden): Jippi 😀 🙊😂 Entern skrev (23 minutter siden): Je har fønni telbars att røttene mine je, obviously. Hva slags språk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3304 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (8 minutter siden): 🙊😂 Hva slags språk er det? Hedmarksdialekt vel! PS: ANANAS PÅ PIZZA ER DIGG 🍍➕🍕🟰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3305 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (33 minutter siden): 🙊😂 Hva slags språk er det? Enternsk😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3306 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Entern skrev (23 minutter siden): Hedmarksdialekt vel! PS: ANANAS PÅ PIZZA ER DIGG 🍍➕🍕🟰❤️ Og.. på badedrakta! Ananas altså 😁 Endret 7. juli 2022 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3307 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og.. på badedrakta! Ananas altså 😁 Ja👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3308 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Enternsk😂 Entern the unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3309 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (27 minutter siden): Hedmarksdialekt vel! PS: ANANAS PÅ PIZZA ER DIGG 🍍➕🍕🟰❤️ Neida 😄 Enig, ananas på pizza er kjempegodt! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3310 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Neida 😄 Enig, ananas på pizza er kjempegodt! 😁 Særlig sammen med pepperoni 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3311 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Entern the unknown 🥷 Endret 7. juli 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3312 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Særlig sammen med pepperoni 😀 Ja det må være en litt spicey kontrast til det søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3313 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (Akkurat nå): Ja det må være en litt spicey kontrast til det søte. Ja 😊😊😊 På den annen side liker jeg skikkelig italiensk pizza også, inkludert pizza med ansjos🐟😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #3314 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Jamen asså æille veit jo dæ a ma, atte du egentli er en slekk en mæinn med pen lita væske å arti lita bikkje! Må itte tru du lure øss a ma bære fordi atte du lure dessa folka oppi Nord-Norge! Eldar Vågan sa at ananas på pizza er like naturlig som å gå naken gjennom Karl Johan. Sikkert ok for noen, men selv kunne han fint klare seg uten noen. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3315 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (6 minutter siden): Neida 😄 Enig, ananas på pizza er kjempegodt! 😁 Er det reelt?:p Entern skrev (4 minutter siden): 🥷 Slicer du oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3316 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Eldar Vågan sa at ananas på pizza er like naturlig som å gå naken gjennom Karl Johan. Sikkert ok for noen, men selv kunne han fint klare seg uten noen. 😅 Je kæinn jo mæssom itte diskutere me’n Eldar da ma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3317 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Slicer du oss? Nei bare pizza🍕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3318 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 😊😊😊 På den annen side liker jeg skikkelig italiensk pizza også, inkludert pizza med ansjos🐟😊 Ja jeg også 😄 Italia er et land jeg vil besøke før jeg dør, bare spise seg gjennom italia og se på alt det nydelige de har av arkitektur og natur 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3319 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 😄 Italia er et land jeg vil besøke før jeg dør, bare spise seg gjennom italia og se på alt det nydelige de har av arkitektur og natur 😄 Det kunne jeg også tenkt meg, italiensk mat er kjempegodt 😀 og arkitekturen og naturen er også fin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3320 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er det reelt?:p Slicer du oss? Det bildet av at de torturerer en italiener med ananasen? Tror bare de har tatt bildet ut av sammenheng 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå