Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

lurven skrev (18 minutter siden):

Men hva foretrekker du? Dette må vi ha klarhet i

Gamle og tjukke?

Unge og tynne?

Unge og tjukke?

Eller gamle og magre?

Oppriktig og kjedelig og klisjèsvar er: Personlighet og verdier er i grunnen alt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Oppriktig og kjedelig og klisjèsvar er: Personlighet og verdier er i grunnen alt for meg. 

Njaaa, utseende spiller vel litt rolle antar jeg, kan jo ikke våkne opp i spy hver dag av personen som ligger ved siden av.

Jeg innrømmer at utseende har en del å si for meg, men på venner er personlighet viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Jeg er under 1.50 og hadde en periode kontor et sted med sånn frostfilm nederst på vindu. Klarte ikke se over😭 Skulle hatt deg og trappa der da, sleng på hunden også😃💙

Så kjedelig!☹️💛 Hunden min deler gjerne på trappa si!😄:strix:

Lurer på hva de på kontoret ditt hadde tenkt, hvis du hadde satt opp en søt liten trapp, foran vinduet da:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (4 minutter siden):

Njaaa, utseende spiller vel litt rolle antar jeg, kan jo ikke våkne opp i spy hver dag av personen som ligger ved siden av.

Jeg innrømmer at utseende har en del å si for meg, men på venner er personlighet viktigst.

Om man ser ganske vanlig ut men er utrolig fin å være med så er det gull. Og nok. Folk jeg liker blir penere. Og motsatt. Jeg syns f eks emily ratkowski-eller-whatever er megapen men hun er så høy på seg sjæl og sin digge kropp at jeg får lyst å klapse til a!

Så de jeg har vært veldig forelsket i har jo vært pene i mine øyne. Jeg kan flåse om hoftebein og liker nok umiddelbart mager rockestjernekropp bedre enn muskelkropp men kan aldri se for meg at det hadde utelukket noen om de var muskuløse. Men å bry seg om helsa si er litt viktig da🙂

Har også full forståelse for at andre vektlegger utseende mer og vil ha det og det. Lov det. Men jeg er lite slik. Derfor er også de mennene jeg har vært borti en meget mangslungen varierende bukett😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (3 minutter siden):

Så kjedelig!☹️💛 Hunden min deler gjerne på trappa si!😄:strix:

Lurer på hva de på kontoret ditt hadde tenkt, hvis du hadde satt opp en søt liten trapp, foran vinduet da:fnise:

Snill hund❤️❤️Haha. Føler jeg burde stått mest der når jeg IKKE hadde pasienter forTRINNSvis😂

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Om man ser ganske vanlig ut men er utrolig fin å være med så er det gull. Og nok. Folk jeg liker blir penere. Og motsatt. Jeg syns f eks emily ratkowski-eller-whatever er megapen men hun er så høy på seg sjæl og sin digge kropp at jeg får lyst å klapse til a!

Så de jeg har vært veldig forelsket i har jo vært pene i mine øyne. Jeg kan flåse om hoftebein og liker nok umiddelbart mager rockestjernekropp bedre enn muskelkropp men kan aldri se for meg at det hadde utelukket noen om de var muskuløse. Men å bry seg om helsa si er litt viktig da🙂

Har også full forståelse for at andre vektlegger utseende mer og vil ha det og det. Lov det. Men jeg er lite slik. Derfor er også de mennene jeg har vært borti en meget mangslungen varierende bukett😜

Ja sant det, folk blir penere hvis de har sjarm og du liker de og sånn, og noen er ikke sånn klassisk pene, men har likevel noe spesielt ved seg.

Har sett bilder av noen av noen av mine ekser ettertid, og da var de ikke like pene som da jeg var sammen med de😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (1 time siden):

Jeg har liten bil, say no more.

Har fått kjeft for hoftebein som stikker under samleie

De pleier ikke si så mye til meg under samleie da det er vanskelig å snakke med munnen full av sin egen truse.

Men det er en annen historie 

Nå over til @Entern med sporten og etterpå @Frøkenfryden med været.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden):

De pleier ikke si så mye til meg under samleie da det er vanskelig å snakke med munnen full av sin egen truse.

Så søtt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Så søtt ❤

Ingen skal ha på meg at jeg ikke er romantisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 time siden):

Hun er liten, men hun må jo få se ut, uansett!😋  Hun står der i flere timer, dag ut og dag inn.

Da har hun det sikkert artig og spennende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke sett sport på flere måneder!!😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden):

Ingen skal ha på meg at jeg ikke er romantisk 

Tror personlig du er mykere enn du liker at vi tror..😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Trodde først dette var ditt svar på @TheHairyToothfairy sin truse-i-kjeften-greie. Og tenkte at.. jøss @Entern får virkelig ALT til å høres koselig ut😂😂😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke sett sport på flere måneder!!😳

Men jeg har sett vær😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Men jeg har sett vær😎

🐏 Søyer og? 🐑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Trodde først dette var ditt svar på @TheHairyToothfairy sin truse-i-kjeften-greie. Og tenkte at.. jøss @Entern får virkelig ALT til å høres koselig ut😂😂😂

JEG DØØR:skratte:

Det høres faktisk ut som noe han kunne sagt også!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (1 minutt siden):

🐏 Søyer og? 🐑

Høhø😂

nei bare ☀️. Hele ferien. Hver dag😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (Akkurat nå):

JEG DØØR:skratte:

Det høres faktisk ut som noe han kunne sagt også!

Jeg lo selv også😂😂😂😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Jeg lo selv også😂😂😂😂

😂😂😂

Entern skrev (17 minutter siden):

Jada, da har hun det veldig artig og spennende!:fnise: 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Det er superkraften vi fra Mjøsområdet har, alt vi sier høres koselig ut 😊

Nej hu kjerringa mi masa å styra sånn a ma, åsså lagde a sånn spetakkel atte je blei huggærn je, å skarn gjøra med sånt no spetakkel da? Kæinn itte leve slik a ma. Nej nå er e nok sa je, må bli kvitt detta spetakkelet før je blir helt sånn tullerusk i huggu. Så da tok je med mej spetakkelet bak fjøset sånn som vi gjorde med bikkja hass Per, ja husser du den gærne bikkja ja? Å nå hviler a i fred å dæ gjør dæven dette mej je å. Nå tenke je atte je skar skaffe mej ei sånn jinte fra neri der, treng kjerring tel å or’ne i huse å sånn a ma. Åsså har jo slike sånne navn som er lett å husse, Ling og Lang og Tingeling å sånn, dæ blir bra a ma.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...