Frøkenfryden Skrevet 6. juli 2022 #3101 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Vet det, men hold bendriss utenfor,hun er kjent for å ghoste folk 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3102 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): Episode 98 Nok en bok var på gang fra gjengen her Denne gangen ble de bedt om å skrive selvhjelspsbøker @Anonymburker kunsten å være anonym Handler om hvordan man kan gjøre hva man vil uten at noen vet at det var du som gjorde det @Entern Tenk deg om før du trykker enter Boken som handler om hvordan man skal tenke seg om, og lese innlegget sitt flere ganger før man trollet på nett. @Frøkenfryden vær din egen psykolog Handler om hvordan man kan se seg selv utenfra og prate høyt med seg selv om problemene sine. @Kvakkekyllingen hvordan grille kylling perfekt Oppskriften på en perfekt grillet kylling @Cid hvordan pakke kofferten mest mulig effektivt Boken om hvordan man pakker for å få ned seg mest mulig i kofferten @Athena Catalina Hvordan bli en crazy cat lady Boken om hvordan man blir en eksentrisk middelaldrende dame med minst 12 katter @AliceNextDoor kunsten å være en god nabo Boken for deg som vil være en god nabo Omhandler tema som: ikke stikk av i limousin hvis du har et ambivalent forhold til naboen din @Blå knapp kunsten å trykke på de rette knappene Boken om hvordan man trykker på de rette knappene for å slå noen på @CAPS LOCK korrekt bruk av caps lock Hvordan bruke caps lock riktig? Brukes blant annet når man er sint i diskusjoner på nett @Villfisker kunsten å fiske i vill natur Handler om hvordan man får flest mulig fisk i vill natur, og i følge boken smaker fisken best hvis den er fisket ulovlig @StellaNovaSelvhjelpsboken om å tyde stjernetegnet ditt Bok med 12 kapitler om de ulike stjernetegnene og hva de gjør med personligheten din @Sola de hvordan finne din indre sol Boken om å finne solen inni seg selv @DundreMilfin milfen du har i deg Selvhjelpsbok for damer over 40, som handler om å få utløp for sin indre milf @jukkapalme kunsten å kokosnüsse 40 års aldersgrense på denne boken, kan ikke gjengi innholdet her da vi har mange unge lesere på forumet @TheHairyToothfairy munnhygiene Hvordan hygenisere munnen for å slippe besøk av tannfeen Jeg har allerede laget den boken. Den solgte dårlig Folk vil ha fancy mat. Ikke kylling lenger 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juli 2022 #3103 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg har allerede laget den boken. Den solgte dårlig Folk vil ha fancy mat. Ikke kylling lenger 😢 Neinei! Mann elsker når jeg kjøper hel kylling, jubler og koker kraft på Skroget og alt. Han kan hjelpe deg, få boka juicy😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 6. juli 2022 #3104 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): Episode 98 Nok en bok var på gang fra gjengen her Denne gangen ble de bedt om å skrive selvhjelspsbøker @Anonymburker kunsten å være anonym Handler om hvordan man kan gjøre hva man vil uten at noen vet at det var du som gjorde det @Entern Tenk deg om før du trykker enter Boken som handler om hvordan man skal tenke seg om, og lese innlegget sitt flere ganger før man trollet på nett. @Frøkenfryden vær din egen psykolog Handler om hvordan man kan se seg selv utenfra og prate høyt med seg selv om problemene sine. @Kvakkekyllingen hvordan grille kylling perfekt Oppskriften på en perfekt grillet kylling @Cid hvordan pakke kofferten mest mulig effektivt Boken om hvordan man pakker for å få ned seg mest mulig i kofferten @Athena Catalina Hvordan bli en crazy cat lady Boken om hvordan man blir en eksentrisk middelaldrende dame med minst 12 katter @AliceNextDoor kunsten å være en god nabo Boken for deg som vil være en god nabo Omhandler tema som: ikke stikk av i limousin hvis du har et ambivalent forhold til naboen din @Blå knapp kunsten å trykke på de rette knappene Boken om hvordan man trykker på de rette knappene for å slå noen på @CAPS LOCK korrekt bruk av caps lock Hvordan bruke caps lock riktig? Brukes blant annet når man er sint i diskusjoner på nett @Villfisker kunsten å fiske i vill natur Handler om hvordan man får flest mulig fisk i vill natur, og i følge boken smaker fisken best hvis den er fisket ulovlig @StellaNovaSelvhjelpsboken om å tyde stjernetegnet ditt Bok med 12 kapitler om de ulike stjernetegnene og hva de gjør med personligheten din @Sola de hvordan finne din indre sol Boken om å finne solen inni seg selv @DundreMilfin milfen du har i deg Selvhjelpsbok for damer over 40, som handler om å få utløp for sin indre milf @jukkapalme kunsten å kokosnüsse 40 års aldersgrense på denne boken, kan ikke gjengi innholdet her da vi har mange unge lesere på forumet @TheHairyToothfairy munnhygiene Hvordan hygenisere munnen for å slippe besøk av tannfeen 😂😂😂👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3105 Del Skrevet 6. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Neinei! Mann elsker når jeg kjøper hel kylling, jubler og koker kraft på Skroget og alt. Han kan hjelpe deg, få boka juicy😜 Takk! Da skal jeg gi det ett nytt forsøk 😀 Han kan nok dette veldig godt 😁 Franzen, vi trenger juicy chicken 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3106 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Jeg har allerede laget den boken. Den solgte dårlig Folk vil ha fancy mat. Ikke kylling lenger 😢 Joda!😀Jeg elsker indiske kylling curry retter 😀 og Thai kylling curry retter 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juli 2022 #3107 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Takk! Da skal jeg gi det ett nytt forsøk 😀 Han kan nok dette veldig godt 😁 Franzen, vi trenger juicy chicken 🥳 Jeg er hans juicy chicken😂❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3108 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Joda!😀Jeg elsker indiske kylling curry retter 😀 og Thai kylling curry retter 😀 Bra! Jeg synes dere alle burde få en bit av meg. Jeg er god 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3109 Del Skrevet 6. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg er hans juicy chicken😂❤️ Haha! Ja det er du 🤩 Som danser til Sugababes og Kanye West 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3110 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Bra! Jeg synes dere alle burde få en bit av meg. Jeg er god 😁 Kylling er alltid godt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3111 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Kylling er alltid godt 😊 Det er sant Men jeg spiser det ikke så veldig ofte merkelig nok. Nå spiser jeg 🍔 og 🍟til frokost/lunsj 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3112 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Det er sant Men jeg spiser det ikke så veldig ofte merkelig nok. Nå spiser jeg 🍔 og 🍟til frokost/lunsj 🥳 Nam nam nam 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 6. juli 2022 #3113 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 98 Nok en bok var på gang fra gjengen her Denne gangen ble de bedt om å skrive selvhjelspsbøker @Anonymburker kunsten å være anonym Handler om hvordan man kan gjøre hva man vil uten at noen vet at det var du som gjorde det @Entern Tenk deg om før du trykker enter Boken som handler om hvordan man skal tenke seg om, og lese innlegget sitt flere ganger før man trollet på nett. @Frøkenfryden vær din egen psykolog Handler om hvordan man kan se seg selv utenfra og prate høyt med seg selv om problemene sine. @Kvakkekyllingen hvordan grille kylling perfekt Oppskriften på en perfekt grillet kylling @Cid hvordan pakke kofferten mest mulig effektivt Boken om hvordan man pakker for å få ned seg mest mulig i kofferten @Athena Catalina Hvordan bli en crazy cat lady Boken om hvordan man blir en eksentrisk middelaldrende dame med minst 12 katter @AliceNextDoor kunsten å være en god nabo Boken for deg som vil være en god nabo Omhandler tema som: ikke stikk av i limousin hvis du har et ambivalent forhold til naboen din @Blå knapp kunsten å trykke på de rette knappene Boken om hvordan man trykker på de rette knappene for å slå noen på @CAPS LOCK korrekt bruk av caps lock Hvordan bruke caps lock riktig? Brukes blant annet når man er sint i diskusjoner på nett @Villfisker kunsten å fiske i vill natur Handler om hvordan man får flest mulig fisk i vill natur, og i følge boken smaker fisken best hvis den er fisket ulovlig @StellaNovaSelvhjelpsboken om å tyde stjernetegnet ditt Bok med 12 kapitler om de ulike stjernetegnene og hva de gjør med personligheten din @Sola de hvordan finne din indre sol Boken om å finne solen inni seg selv @DundreMilfin milfen du har i deg Selvhjelpsbok for damer over 40, som handler om å få utløp for sin indre milf @jukkapalme kunsten å kokosnüsse 40 års aldersgrense på denne boken, kan ikke gjengi innholdet her da vi har mange unge lesere på forumet @TheHairyToothfairy munnhygiene Hvordan hygenisere munnen for å slippe besøk av tannfeen Stemmer det. Ingenting smaker så godt som tilfredsstillelsen av å bryte loven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3114 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Nam nam nam 😊😊😊 Ja 😁 Måtte ha chili cheese til dessert 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3115 Del Skrevet 6. juli 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Stemmer det. Ingenting smaker så godt som tilfredsstillelsen av å bryte loven Breaking the Law! Breaking the Law!😎🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3116 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja 😁 Måtte ha chili cheese til dessert 🤣 Burger King? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 6. juli 2022 #3117 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Breaking the Law! Breaking the Law!😎🤘 Stemmer det. I hvert fall der vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juli 2022 #3118 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Burger King? 😊 Ja Bytur i dag. Skal skaffe nytt pass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juli 2022 #3119 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (På 4.7.2022 den 14.09): Ja vi er så klart bedre enn radio, burde hatt vår egen podcast. Har du allerede opprettet denne??😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 6. juli 2022 #3120 Del Skrevet 6. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jeg har allerede laget den boken. Den solgte dårlig Folk vil ha fancy mat. Ikke kylling lenger 😢 Jeg kjenner ei som fortsatt er glad i kylling!😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå