Gjest Villfisker Skrevet 4. juli 2022 #2941 Del Skrevet 4. juli 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 96 Etter suksessen med barnebøkene fikk gjengen sjansen til å skrive bøker for ungdommer og voksne. @Entern metamorfosen fra Je tæll bohem Handler om en gutt fra innlandet som drar til hovedstaden for å prøve lykken. Skrevet på dialekt i starten men glir gradvis over til bokmål eller landsmål som faren til @Entern kaller det. @Athena Catalina prøving og feiling Handler om en jente som ikke helt finner sin identitet, men etter mange års prøving og feiling ender hun opp med å være @Athena Catalina @Cid skattekisten Handler om en mann som arvet en koffert av sin far, med masse skatter i. @Frøkenfryden Barbie er blitt voksen Handler om litt mer avansert Barbie leking, Barbie er blitt husmor, gift med Ken og har fått 3 barn, men hun er utro med buzz lightyear og pådrar seg syfilis @AliceNextDoor Alice drar til Tyskland Det viste seg at Alice hadde dratt til Tyskland, der hun prøvde å skape seg sitt eget liv og sin egen identitet langt unna den creepy nabogutten som sto å så på henne i vinduet med sikkel på haken @Kvakkekyllingen the chick gets cock Handler om en kylling som blir voksen og blir sammen med en stolt hane. @TheHairyToothfairy The scary toothfairy Handler om en voksen hårete tannfe som skremmer slemme barn til å oppføre seg ordentlig @Blå knapp jenta og den ville hunden Handler om en dame som har en hund i puberten, mange hormoner i sving og mye hverdagsdrama, det topper seg den dagen hunden kommer full og gravid hjem @CAPS LOCK MED STORE BOKSTAVER GJENNOM LIVET Handler om det grandiose livet til en mann som utretter store ting ved hjelp av bokstaver @Villfisker kunsten å ikke bli tatt Er en opplæringsbok i hvordan fiske ulovlig uten å bli drept. @SVK kjempen blir snill Handler om hvordan den kjempen går fra å bli kjøtteter til vegetarianer @StellaNova reisen til stjernene Handler om en dame som reiser til en stjerne i en annen galakse Men det viser seg til slutt at reisen bare foregikk i hennes eget hode @Sola de alle trenger en sol i livet Handler om en dame som bringer solskinn inn i livet til alle hun møter @Marianne E en husmor til besvær Handler om en husmor som blir lei av å være hjemme og begynner å jobbe i butikk @Daryl Dixon apokalypsen Handler om en mann som prøver å overleve en zombieapokalypse @jukkapalme mitt liv som kokosnüsse Nüssen er blitt voksen og prøver å finne sin plass i livet 😂 Hvis jeg gir ut den, kan jeg jo ikke fiske ulovlig mer. så den kan aldri gis ut med alle hemmelighetene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #2942 Del Skrevet 4. juli 2022 Nå stikker jeg på båt og kan ikke roam like home. Ha det. Hørs i Norge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2943 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nå stikker jeg på båt og kan ikke roam like home. Ha det. Hørs i Norge God danskebåttur 😀 Ikke gjør noe jeg hadde gjort 🍺🍹🍸🧉🥴🤪😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #2944 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): God danskebåttur 😀 Ikke gjør noe jeg hadde gjort 🍺🍹🍸🧉🥴🤪😁 Alt med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2945 Del Skrevet 4. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Alt med andre ord? Ja litt sånn JUHUU Å JUHUU JUHUU Å JUHUU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #2946 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja litt sånn JUHUU Å JUHUU JUHUU Å JUHUU Heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2947 Del Skrevet 4. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Heh? Gammel rock n roll (evt rockabilly eller surfrock, husker ikke, @TheHairyToothfairy får forklare hvis han gidder) sang/melodi der de hele tiden roper JUHUU Å JUHUU! JUHUU Å JUHUU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2948 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Nå stikker jeg på båt og kan ikke roam like home. Ha det. Hørs i Norge God tur!☺️ 🚢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #2949 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): God tur!☺️ 🚢 Hvor er den andre halvdelen 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2950 Del Skrevet 4. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Hvor er den andre halvdelen 😱 Den er der den altså, men det er litt skyer i dag☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #2951 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Den er der den altså, men det er litt skyer i dag☺️ Så den sank ikke som Titanic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2952 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (5 timer siden): Favorittene mine er: «Mitt liv som kokosnüsse» og «The Chick Gets Cock» 😂😂 De bøkene har 34 års grense, er du gammel nok🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2953 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (4 timer siden): Ja det blir oppfølgeren 😀👍 Coveret blir vel en mann som holder en kaffekopp foran utstyret da sikkert 🤣 med en hane i bakgrunnen 🤣 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2954 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Bok nr to er cock o’ clock! Nr 3 blir da cocks rocks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2955 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (2 timer siden): Men kanskje.. «Not all cocks are like coffee, but all cocks got some coffee in them». Cock with a taste of Coffee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2956 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Stopp meg nå får jeg begynner å dra metaforen for langt med sånn « once you go black you never go back og sånn»😂😂😂 😄 du altså Men kan også være Coffee with cock Milk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2957 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nå Kan vi ikke skylde på @lurven heller😆🙈🤪 Blir alltid rorbu her når jeg er borte noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2958 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (2 timer siden): 🤭🤭🤣 Men det var jo @lurven 👈😮 som begynte daa🙈 Vi bare videreutvikler såpeoperaen (måtte sjekke at dette var riktig tråd nå😅) 🎬 Har tydeligvis satt igang noe som er ute av kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2022 #2959 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Alltid hans skyld 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #2960 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): God danskebåttur 😀 Ikke gjør noe jeg hadde gjort 🍺🍹🍸🧉🥴🤪😁 Takk takk. 💙Mann ordna visst commodorelugar så vi sjekka inn supertidlig og det sto en liten sjampanje og sjokoladebit og ventet på oss😎 Har visst internett til og med. Hey hey. Verden er flott nå til dags! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå