Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2821 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Tenk å våkne til det der etter fest 😑😑😑😑 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2822 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Oisann😅tøffing😅 Jeg sov for lite i natt sjøl og føler meg sliten😑 Sov litt fra rundt 3 til 6 eller noe da, men ikke etterpå 🤣 Fy søren det merkes at det er lite festing på Kvakken ellers, hvis ikke er jeg litt ør etter fryden har spist på meg og spyttet meg ut 😱🤣 For varmt? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2823 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (27 minutter siden): Er dette en sånn intervention 🫣 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2824 Del Skrevet 3. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Sov litt fra rundt 3 til 6 eller noe da, men ikke etterpå 🤣 Fy søren det merkes at det er lite festing på Kvakken ellers, hvis ikke er jeg litt ør etter fryden har spist på meg og spyttet meg ut 😱🤣 For varmt? 😕 Jeg sov også fra 3 til 6, prøvde å sove igjen i 10-tiden men fikk det ikke skikkelig til 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2825 Del Skrevet 3. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Sov litt fra rundt 3 til 6 eller noe da, men ikke etterpå 🤣 Fy søren det merkes at det er lite festing på Kvakken ellers, hvis ikke er jeg litt ør etter fryden har spist på meg og spyttet meg ut 😱🤣 For varmt? 😕 Kan være. Deler av deg var most sammen med bechamelsaus og fritert til krokett😯😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2826 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Er dette en sånn intervention 🫣 Haha ja, med norsk rap, som du jo eelsker😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2827 Del Skrevet 3. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Sov litt fra rundt 3 til 6 eller noe da, men ikke etterpå 🤣 Fy søren det merkes at det er lite festing på Kvakken ellers, hvis ikke er jeg litt ør etter fryden har spist på meg og spyttet meg ut 😱🤣 For varmt? 😕 Holdt på å si det er hyggelig å bli spist på av meg, men det fremstod noe vulgært håper det var verdt det og gøy? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2828 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha ja, med norsk rap, som du jo eelsker😈 😱😱😱😱😱😱😱 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2829 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Kan være. Deler av deg var most sammen med bechamelsaus og fritert til krokett😯😃 Det høres ut som en deilig rett 😁 Hyggelig å være innblandet 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2830 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 😱😱😱😱😱😱😱 🏃♂️ Chris Brown kommer etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2831 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Chris Brown kommer etter deg Åå han har bra dansemoves. Jeg kommer etter😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2832 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Holdt på å si det er hyggelig å bli spist på av meg, men det fremstod noe vulgært håper det var verdt det og gøy? 😃 Haha, jeg tåler det 😁 Ja, veldig morsomt 🥳 Mye folk og god stemning. Men greit at det er lenge til neste gang 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2833 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå han har bra dansemoves. Jeg kommer etter😂 R Kelly med men purken holdt han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2834 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg sov også fra 3 til 6, prøvde å sove igjen i 10-tiden men fikk det ikke skikkelig til 😑 Samme her Jaja, får håpe vi får en bedre natt i natt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2835 Del Skrevet 3. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Samme her Jaja, får håpe vi får en bedre natt i natt 😁 Ja i morra blir det 7:14 toget til Oslo S og en måned til neste ferie 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 3. juli 2022 #2836 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Trodde kristne visste?😂 Er mintmasse i en liten stang som dyppes i smeltet sjokolade og rulles i kokos. Litt after eight-ish. Hææ😂 Her er det siddiser, som er englepikkene vi spiser rundt jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 3. juli 2022 #2837 Del Skrevet 3. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Hææ😂 Her er det siddiser, som er englepikkene vi spiser rundt jul! Sossiser* Ikke siddiser!😅🤣 Beklager til alle fra Stavanger😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 3. juli 2022 #2838 Del Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (10 timer siden): @lurven Du kan få litt av meg, jeg har både skruer løse og et anstrengt forhold til poteter. Så posen jeg kjøpte i går ligger i skapet. Egentlig var den ment for gjester som ikke liker den alternative maten min. Men Fen heller, de får spise det de får! 😄 @Athena Catalina Derimot, hun tør og prøve seg på maten min, og er invitert sammen med de to kattene sine, frosken og de fire bananfluene (da vil i allefall noen spise dersom det skulle gå skeis, bananfluer er ikke så kresne har jeg hørt) Men maten er vegetar @Entern er ikke fan av det, så han får bli hjemme denne gangen. Plutselig ryker frosken til Athena, eller så mangler en katt @Cid og @Marianne E spiser jo hva som helst! Kanskje også hund?! @Blå knapp bør kanskje holde seg hjemme med hunn hunden sin når jeg tenker meg om..... Så mye å tenke på når man steller i stand middag selskap! Må finne en anledning til å invitere @SVKogså, de nintendo skoene hørtes fantastiske ut! Kanskje han tar av seg skoene for å danse med @StinkySocks Og @Kvakkekyllingen for hun veit hva som er god musikk! Og da tjuvlåner jeg skoene! 😁 Første forsøk på såpeopera 😄 Fikk ikke med alle, og usikker på om jeg har skjønt reglene da 😊 Artig episode! 👏🏼 Håper det blir flere fra deg!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2839 Del Skrevet 3. juli 2022 Episode 95. Gjengen fikk endelig sjansen til å skrive barnebok, basert på eget liv, interesser og en klype fri fantasi @Entern barna i hoppbakkebygrenda Handler om Kristin og Håkon som vokste opp under lysgårdsbakken på Lillehammer @Athena Catalina min venn katten Om en liten jente som drar rundt i Grenlandsområdet på oppdagelsferd sammen med en katt @Cid hva har mamma i kofferten ved nattbordet En barnebok for voksne @Frøkenfryden barbiedukkenes hemmelige liv Handler om jenta som leker med Barbie til hun blir voksen @AliceNextDoor nabojenta som dro Handler om en gutt som er forelsket i nabojenta men som ikke tør å si det, han står bare å ser på henne gjennom et vindu. Til slutt flytter hun @Kvakkekyllingen lille kylling Handler om en liten kylling som aldri blir en høne, men som koser seg likevel @TheHairyToothfairy den lurvete tannfeen handler om en hårete tannfe som blir ertet av de andre barna, men som vokser opp til å bli en vakker svane @Blå knapp jenta med de blå knappene Handler om en jente som samler på blå knapper Hun har også en hunnhund, hun er veldig glad i den hunden @CAPS LOCK den svaksynte gutten En bok om en gutt som ser så dårlig at han skriver alt med store bokstaver @Villfisker gutten som fiska ulovlig Handler om en gutt som sniker seg ut tidlig på morgenen før de voksne har stått opp for å fiske @SVK store vemmelige kjempe Handler om en vemmelig kjempe som dreper og spiser små gutter @StellaNova jenta som likte å se på stjernene Handler om stella, en jente som kikker på stjernene hele tiden, dette fører ofte til hun ikke ser hvor hun går og blir påkjørt og snubler i ting stadig vekk @Kruset jenta som var så glad i kaffe Handler om en jente som drikker kaffe til alle måltider, dette fører til at hun aldri får sove og går rundt i en døs hele tiden. @Rumle jenta som var så sulten Handler om en jente som er sulten hele tiden, og det rumler som et tordenvær i magen hennes @Peanut jenta som var så liten Handler om en jente som var så liten at hun bare ble kalt @Peanut Hun måtte passes godt på og ble ofte borte i sprekken mellom sofaputene @Sola de jenta med den fine utstrålingen Handler om en jente som var så varm og strålende at ingen kunne se rett på henne. @lurven og spurven To gode venner som ligger i buskene og ser på toppløse damer @SjokoladepengeSjokoladejenta Handler om en jente som bruker alle pengene sine på sjokolade og får store hull i tennene @MarianneE jenta som ville bli husmor Handler om en liten jente hvis største drøm er å bli husmor, så hun lager mat og vasker hjemme allerde fra 3 års alderen @Daryl Dixon zombiekiller En mørk barnebok om en gutt som dreper zombier. @Fame jenta som ville bli berømt Handler om den lille jenta som begynner på danseskole i ytre køllefjord mens hun drømmer om å danse i New York @DundreMilfin jenta som ventet på å bli voksen. Handler om en liten jente med voksne tanker @jukkapalme kokosnüsse Barnebok som kun finnes på tysk på grunn av de grove innholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2840 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Episode 95. Gjengen fikk endelig sjansen til å skrive barnebok, basert på eget liv, interesser og en klype fri fantasi @Entern barna i hoppbakkebygrenda Handler om Kristin og Håkon som vokste opp under lysgårdsbakken på Lillehammer @Athena Catalina min venn katten Om en liten jente som drar rundt i Grenlandsområdet på oppdagelsferd sammen med en katt @Cid hva har mamma i kofferten ved nattbordet En barnebok for voksne @Frøkenfryden barbiedukkenes hemmelige liv Handler om jenta som leker med Barbie til hun blir voksen @AliceNextDoor nabojenta som dro Handler om en gutt som er forelsket i nabojenta men som ikke tør å si det, han står bare å ser på henne gjennom et vindu. Til slutt flytter hun @Kvakkekyllingen lille kylling Handler om en liten kylling som aldri blir en høne, men som koser seg likevel @TheHairyToothfairy den lurvete tannfeen handler om en hårete tannfe som blir ertet av de andre barna, men som vokser opp til å bli en vakker svane @Blå knapp jenta med de blå knappene Handler om en jente som samler på blå knapper Hun har også en hunnhund, hun er veldig glad i den hunden @CAPS LOCK den svaksynte gutten En bok om en gutt som ser så dårlig at han skriver alt med store bokstaver @Villfisker gutten som fiska ulovlig Handler om en gutt som sniker seg ut tidlig på morgenen før de voksne har stått opp for å fiske @SVK store vemmelige kjempe Handler om en vemmelig kjempe som dreper og spiser små gutter @StellaNova jenta som likte å se på stjernene Handler om stella, en jente som kikker på stjernene hele tiden, dette fører ofte til hun ikke ser hvor hun går og blir påkjørt og snubler i ting stadig vekk @Kruset jenta som var så glad i kaffe Handler om en jente som drikker kaffe til alle måltider, dette fører til at hun aldri får sove og går rundt i en døs hele tiden. @Rumle jenta som var så sulten Handler om en jente som er sulten hele tiden, og det rumler som et tordenvær i magen hennes @Peanut jenta som var så liten Handler om en jente som var så liten at hun bare ble kalt @Peanut Hun måtte passes godt på og ble ofte borte i sprekken mellom sofaputene @Sola de jenta med den fine utstrålingen Handler om en jente som var så varm og strålende at ingen kunne se rett på henne. @lurven og spurven To gode venner som ligger i buskene og ser på toppløse damer @SjokoladepengeSjokoladejenta Handler om en jente som bruker alle pengene sine på sjokolade og får store hull i tennene @MarianneE jenta som ville bli husmor Handler om en liten jente hvis største drøm er å bli husmor, så hun lager mat og vasker hjemme allerde fra 3 års alderen @Daryl Dixon zombiekiller En mørk barnebok om en gutt som dreper zombier. @Fame jenta som ville bli berømt Handler om den lille jenta som begynner på danseskole i ytre køllefjord mens hun drømmer om å danse i New York @DundreMilfin jenta som ventet på å bli voksen. Handler om en liten jente med voksne tanker @jukkapalme kokosnüsse Barnebok som kun finnes på tysk på grunn av de grove innholdet Så bra 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå