Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2801 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Bussen blir omringet av maniske folk, det viser seg at de er zombier 😱 vi kjører som en gal men så punkterer en hjulet. @lurven ofrer seg selv for å redde oss, han løper ut og skifter dekk og idet han blir ferdig så blir han overfalt ab zombier som spiser han opp. Vi kjører mot Dombås hvor @TheHairyToothfairy har laget det til hvor vi kan bo og beskytte oss selv mot zombier Lo ganske mye av skrivefeilen ab zombier. Skal være AV sikkert. Men ab-zombier. Moro😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2802 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Lo ganske mye av skrivefeilen ab zombier. Skal være AV sikkert. Men ab-zombier. Moro😂😂😂 Ab istedenfor av må være den skrivefeilen jeg har gjort aller mest så lenge jeg har brukt smarttelefon 😂 Mine store fingre som alltid er borti to knapper samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2803 Del Skrevet 3. juli 2022 Jeg endret litt på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2804 Del Skrevet 3. juli 2022 Oi trodde jeg var i buss tråden, ser dette er såpe tråden 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2805 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (40 minutter siden): Og kukost på brødskiva? Før i tiden var Norge et fattig land da måtte man spise alt Man kunne få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2806 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Før i tiden var Norge et fattig land da måtte man spise alt Man kunne få tak i Bæsj også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2807 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Bæsj også? Nei det gav man til grisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2808 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Nei det gav man til grisene Snørr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2809 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Snørr? Tror man prøvde å holde det inne i nesa, hvis det ikke gikk spiste de det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2810 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Lo ganske mye av skrivefeilen ab zombier. Skal være AV sikkert. Men ab-zombier. Moro😂😂😂 Lett å se dem for seg som zombier 😆😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2811 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): @Entern er i ferd med å bli en sint hvit mann😄 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): vi må få @Entern på rett kjøl🥺 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): helt rebell i kjellerleilighet han nå😂 Er dette en sånn intervention 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2812 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (57 minutter siden): Crossover episode med buss tråden Bussen blir omringet av maniske folk, det viser seg at de er zombier 😱 vi kjører som en gal men så punkterer en hjulet. @lurven ofrer seg selv for å redde oss, han løper ut og skifter dekk og idet han blir ferdig så blir han overfalt av anonymbruker zombier som spiser han opp. Vi kjører mot Dombås hvor @TheHairyToothfairy har laget det til hvor vi kan bo og beskytte oss selv mot zombier AnonymBrukerZombier🧟♂️=genialt😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2813 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Lett å se dem for seg som zombier 😆😆😆😆 Derfor jeg unngår tråder utenom sosial prat 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2814 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): AnonymBrukerZombier🧟♂️=genialt😄😄😄 Hell i uhell den skrivefeilen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2815 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Derfor jeg unngår tråder utenom sosial prat 😂 Lurt 👍👍👍 masse kjipe folk og ikke minst ab-zombier der ute 👍👍👍 Cid skrev (Akkurat nå): Hell i uhell den skrivefeilen 😅 Ja absolutt 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2816 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): 😲 😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2817 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 😲 åt faktisk en kvakk🥺 😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2818 Del Skrevet 3. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): 😱😱😱 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): 😱😱😱 Tenk å våkne til det der etter fest 😑😑😑😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2819 Del Skrevet 3. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Tenk å våkne til det der etter fest 😑😑😑😑 Går bra 🤣 Har egentlig ikke sovet noe For mye folk her. Men nå er de borte så kan hende jeg dupper litt etthvert 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2820 Del Skrevet 3. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Går bra 🤣 Har egentlig ikke sovet noe For mye folk her. Men nå er de borte så kan hende jeg dupper litt etthvert 🤣 Oisann😅tøffing😅 Jeg sov for lite i natt sjøl og føler meg sliten😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå