Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juli 2022 #2781 Del Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (4 timer siden): @lurven Du kan få litt av meg, jeg har både skruer løse og et anstrengt forhold til poteter. Så posen jeg kjøpte i går ligger i skapet. Egentlig var den ment for gjester som ikke liker den alternative maten min. Men Fen heller, de får spise det de får! 😄 @Athena Catalina Derimot, hun tør og prøve seg på maten min, og er invitert sammen med de to kattene sine, frosken og de fire bananfluene (da vil i allefall noen spise dersom det skulle gå skeis, bananfluer er ikke så kresne har jeg hørt) Men maten er vegetar @Entern er ikke fan av det, så han får bli hjemme denne gangen. Plutselig ryker frosken til Athena, eller så mangler en katt @Cid og @Marianne E spiser jo hva som helst! Kanskje også hund?! @Blå knapp bør kanskje holde seg hjemme med hunn hunden sin når jeg tenker meg om..... Så mye å tenke på når man steller i stand middag selskap! Må finne en anledning til å invitere @SVKogså, de nintendo skoene hørtes fantastiske ut! Kanskje han tar av seg skoene for å danse med @StinkySocks Og @Kvakkekyllingen for hun veit hva som er god musikk! Og da tjuvlåner jeg skoene! 😁 Første forsøk på såpeopera 😄 Fikk ikke med alle, og usikker på om jeg har skjønt reglene da 😊 Så flott 👍😀 Bare fortsett med å lage såpeopera 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2022 #2782 Del Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (4 timer siden): @lurven Du kan få litt av meg, jeg har både skruer løse og et anstrengt forhold til poteter. Så posen jeg kjøpte i går ligger i skapet. Egentlig var den ment for gjester som ikke liker den alternative maten min. Men Fen heller, de får spise det de får! 😄 @Athena Catalina Derimot, hun tør og prøve seg på maten min, og er invitert sammen med de to kattene sine, frosken og de fire bananfluene (da vil i allefall noen spise dersom det skulle gå skeis, bananfluer er ikke så kresne har jeg hørt) Men maten er vegetar @Entern er ikke fan av det, så han får bli hjemme denne gangen. Plutselig ryker frosken til Athena, eller så mangler en katt @Cid og @Marianne E spiser jo hva som helst! Kanskje også hund?! @Blå knapp bør kanskje holde seg hjemme med hunn hunden sin når jeg tenker meg om..... Så mye å tenke på når man steller i stand middag selskap! Må finne en anledning til å invitere @SVKogså, de nintendo skoene hørtes fantastiske ut! Kanskje han tar av seg skoene for å danse med @StinkySocks Og @Kvakkekyllingen for hun veit hva som er god musikk! Og da tjuvlåner jeg skoene! 😁 Første forsøk på såpeopera 😄 Fikk ikke med alle, og usikker på om jeg har skjønt reglene da 😊 Fin episode 👍👍👍 Bra du fikk med at jeg ikke spiser vegetarisk (skulle tatt seg ut, jeg er jo en ent🌳 ville vært kannibalistisk😆) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2783 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (12 timer siden): Japsepop Onkelen min kaller de kinapikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2784 Del Skrevet 3. juli 2022 StellaNova skrev (6 timer siden): @lurven Du kan få litt av meg, jeg har både skruer løse og et anstrengt forhold til poteter. Så posen jeg kjøpte i går ligger i skapet. Egentlig var den ment for gjester som ikke liker den alternative maten min. Men Fen heller, de får spise det de får! 😄 @Athena Catalina Derimot, hun tør og prøve seg på maten min, og er invitert sammen med de to kattene sine, frosken og de fire bananfluene (da vil i allefall noen spise dersom det skulle gå skeis, bananfluer er ikke så kresne har jeg hørt) Men maten er vegetar @Entern er ikke fan av det, så han får bli hjemme denne gangen. Plutselig ryker frosken til Athena, eller så mangler en katt @Cid og @Marianne E spiser jo hva som helst! Kanskje også hund?! @Blå knapp bør kanskje holde seg hjemme med hunn hunden sin når jeg tenker meg om..... Så mye å tenke på når man steller i stand middag selskap! Må finne en anledning til å invitere @SVKogså, de nintendo skoene hørtes fantastiske ut! Kanskje han tar av seg skoene for å danse med @StinkySocks Og @Kvakkekyllingen for hun veit hva som er god musikk! Og da tjuvlåner jeg skoene! 😁 Første forsøk på såpeopera 😄 Fikk ikke med alle, og usikker på om jeg har skjønt reglene da 😊 Fin episode, er ikke så mange regler her😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2785 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (14 timer siden): Episode 93 Endelig vart det hælg som Bjarne brøndbo pleier å synge. @Frøkenfryden hadde vært prinsesse på et slott og sovet på et rom sammen med dukkene chucky og annabelle Dette hadde påvirket henne på en positiv(?) måte og hun hadde nusset på brygga og gjort unevnelige ting med reka til Frantzen. @Kvakkekyllingen skulle på bøgdefæst i indre Trøndelag, det var en slags festival der blant annet partyboys, lynni trekrem og Åge alexandersen skulle opptre @Cid og @Marianne E skulle spise kinamat denne kvelden, det ble frityrstekt wuhan flaggermus og pekingandefoster kokt i sursøt saus. Et annet sted ble @Fame vekket av katten sin. @Daryl Dixon satt hjemme å hørte på kirkeklokkene og prøvde å finne ut hvilken melodi de spilte. Et helt annet sted hadde @SVK bestilt seg Nintendo sko med @Blå knapp @Anonymburker hadde løpt intervaller så fort at han ble skalla. @StinkySocks hadde tatt av seg sokkene og danset boogie woogie @Athena Catalina hadde enn venn på samme alder som allerede var bestemor, men selv var hun fornøyd med å være adoptivmor for 2 katter, en frosk og 4 bananfluer. @Titania var på kino, hadde betalt ekstra for sitteplass med god plass til beina slik at hun kunne trene beinpress og knebøy samtidig @Blå knapp hadde fått seg hunn hund, hun den hunden var veldig snill mot andre hunder hun der @StellaNova hadde lørdagstaco med mye rart i, hun likte å eksperimentere med den, poteter ble for kjedelig for det hadde hun spist siden hun var barn, nå var det potetgull,rødbeter cottage chese og buljongterninger som var inn. @DundreMilfin hadde lagt ut ungt fint hår i hårtråden, men det viste seg å være farget, siden de ble grått hver gang hun fikk et nytt kull med barn. @jukkapalme var på ferie i Tyskland og kalte seg kokosnüsse @Entern hadde forlatt sosialforumet en del denne helgen og beveget seg i mer seriøse tråder😲 @Villfisker sleit hardt i varmen og prøvde å finne seg en dam å kjøle seg ned i Lite visste dere at jeg egentlig er prinsesse😁👸 reka du liksom. Scampi😂😂😂 vi må få @Entern på rett kjøl🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2786 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (24 minutter siden): Onkelen min kaller de kinapikker Generasjonene før oss kalte ting mer spenstige navn. Vi åt englepikker til jul😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2787 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Lite visste dere at jeg egentlig er prinsesse😁👸 reka du liksom. Scampi😂😂😂 vi må få @Entern på rett kjøl🥺 Nååh pass på at det ikke blir for mange kalorier da, 100 grams scampi inneholder 119 000 kalorier, mens en 100 grams reke inneholder bare 99000 kalorier @Entern er i ferd med å bli en sint hvit mann😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2788 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Generasjonene før oss kalte ting mer spenstige navn. Vi åt englepikker til jul😂 😄 tør jeg spørre hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2789 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nååh pass på at det ikke blir for mange kalorier da, 100 grams scampi inneholder 119 000 kalorier, mens en 100 grams reke inneholder bare 99000 kalorier @Entern er i ferd med å bli en sint hvit mann😄 En hundre grams reke😂😂😂😂 har du bilde? helt rebell i kjellerleilighet han nå😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2790 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😄 tør jeg spørre hva det er? Trodde kristne visste?😂 Er mintmasse i en liten stang som dyppes i smeltet sjokolade og rulles i kokos. Litt after eight-ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2791 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): En hundre grams reke😂😂😂😂 har du bilde? helt rebell i kjellerleilighet han nå😂 Fikk ikke lastet opp bilde, filen var for stor😄 Men tigerreker kan bli opptil 130 gram, tipper det var en slik du koste deg med i går 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2792 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Trodde kristne visste?😂 Er mintmasse i en liten stang som dyppes i smeltet sjokolade og rulles i kokos. Litt after eight-ish. Nei, har aldri sett en naken engel så🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2793 Del Skrevet 3. juli 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Fikk ikke lastet opp bilde, filen var for stor😄 Men tigerreker kan bli opptil 130 gram, tipper det var en slik du koste deg med i går 😁 😲 åt faktisk en kvakk🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2794 Del Skrevet 3. juli 2022 CAPS LOCK skrev (På 1.7.2022 den 18.05): Jeg har en følelse av at det ikke kommer til å gå bra med karakteren jeg spiller Caps lock trengs i livet/i live. Alltid!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2022 #2795 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😲 åt faktisk en kvakk🥺 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2796 Del Skrevet 3. juli 2022 Athena Catalina skrev (14 timer siden): Nå var gjengen på butikken å kjøpte lørdagsgodt. @Kvakkekyllingen kjøpte krokodiller og hockey pulver. @lurvenkjøpte ostepop. @Frøkenfryden kjøpte en pose med BonBon drops. @Cid kjøpte Hot Reaper potetgul. @TheHairyToothfairy kjøpte jordbær og fløte. @Villfisker kjøpte jordbær og lakris fisk. @Enternkjøpte en pose med Nidar favoritter. @Blå knapp kjøpte melkerull og seigemenn. @SVK kjøpte Båtis. @StellaNova kjøpte potetskruer. @AliceNextDoor kjøpte lakris og karameller. @Titania kjøpte smågodt. @Kruset kjøpte Tiramisù. @Rumle kjøpte smash. @Sola de kjøpte saltstenger. @Daryl Dixon kjøpte firkløver. @Peanut kjøpte doughnut og @Sjokoladepenge kjøpte sjokoladepenger. Hahaa! Etter å ha lest dette.. nynner jeg på »shake your bon bon» .. aaah god og gammel den🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2797 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Generasjonene før oss kalte ting mer spenstige navn. Vi åt englepikker til jul😂 Og kukost på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2798 Del Skrevet 3. juli 2022 (endret) Crossover episode med buss tråden Bussen blir omringet av maniske folk, det viser seg at de er zombier 😱 vi kjører som en gal men så punkterer en hjulet. @lurven ofrer seg selv for å redde oss, han løper ut og skifter dekk og idet han blir ferdig så blir han overfalt av anonymbruker zombier som spiser han opp. Vi kjører mot Dombås hvor @TheHairyToothfairy har laget det til hvor vi kan bo og beskytte oss selv mot zombier Endret 3. juli 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #2799 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Og kukost på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #2800 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 🧳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå