Gjest StellaNova Skrevet 1. juli 2022 #2741 Del Skrevet 1. juli 2022 @Cid Glad du tror jeg har alt på stell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #2742 Del Skrevet 1. juli 2022 StellaNova skrev (7 minutter siden): @Cid Glad du tror jeg har alt på stell Jeg måtte stelle i stand noe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #2743 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Takk 😄 den er fra en alice i eventyrland tegnefilm fra 90 tallet, jeg hadde den på vhs og så på den ganske mye så denne sangen har jeg aldri klart å glemme 😅 Oja!😄 Jeg hadde hørt den før i hvert fall, men kan ikke huske å ha sett tegnefilmen. Det er en sånn sang som setter seg på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #2744 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Denne episoden er basert på denne sangen. Jeg anbefaler dere å lese hver tekst til åpningsmelodien, det var det jeg gjorde mens jeg skrev de L står for @lurven som pynter små jævler C står for Cid, en rampete gutt A står for @AliceNextDoor som skriver så bra F står for @Frøkenfryden, som er fryden og gammen T står for @TheHairyToothfairy som dealer med tenner 🦷 K står for @Kvakkekyllingen som føder små kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥 E står for @Entern som entrer vår scene A står også for @Athena Catalina som svetter i hjel S står for @SVK som beskytter oss alle P står for @Peanut som samler på bøker S står også for @Sola de som skinner H står for @Hoppetaujenta som hopper i vei J står for @jukkapalme utkledd som Hufsa T står også for @Tvillingsjel, den beste som finnes L står også for @Lacuna med mange puser V står for @Villfisker som fisker ulovlig C står også for @CAPS LOCK med evig caps lock! T står til og med for @Titania som er i godt selskap B står for @Blå knapp som trykker på knapper A står til og med for @Ariana807, en sann introvert S står til og med for @StellaNova som har alt på stell D står for @Daryl Dixon som elsker sykkelsport… Neida 😆 D står faktisk for @Daryl Dixon som digger han Daryl A står i hvert fall for Anton som alltid er sint N står for @Nevian som alltid er klar J står også for @Janne 87 som følger med her V står også for @Vikingmamma som har lakenskrekk A kan også stå for @Anonymburker som har sine meninger A kan jammen med også stå for @AttilaTheHun som er kunnskapsrik A kan nå også stå for @Adobyen som er veldig morsom D står til og med for @Dr. Ops som er veldig kul K står også for @Kruset som alltid har ordet N står for @Nietsoj som elsker sin hoppe W står for @Wrightandrong, en stor moroklump S kan også stå for @Sjokoladepenge som er rik på sjokolade D kan også sto for @DundreMilfin, tidenes milf Kan i tillegg stå for @Duff som dufter godt (gått tom for ideer nå ) Uff dette tok tid 😅 Håper jeg fikk med alle Ååå💙💙❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. juli 2022 #2745 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (32 minutter siden): Denne episoden er basert på denne sangen. Jeg anbefaler dere å lese hver tekst til åpningsmelodien, det var det jeg gjorde mens jeg skrev de L står for @lurven som pynter små jævler C står for Cid, en rampete gutt A står for @AliceNextDoor som skriver så bra F står for @Frøkenfryden, som er fryden og gammen T står for @TheHairyToothfairy som dealer med tenner 🦷 K står for @Kvakkekyllingen som føder små kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥 E står for @Entern som entrer vår scene A står også for @Athena Catalina som svetter i hjel S står for @SVK som beskytter oss alle P står for @Peanut som samler på bøker S står også for @Sola de som skinner H står for @Hoppetaujenta som hopper i vei J står for @jukkapalme utkledd som Hufsa T står også for @Tvillingsjel, den beste som finnes L står også for @Lacuna med mange puser V står for @Villfisker som fisker ulovlig C står også for @CAPS LOCK med evig caps lock! T står til og med for @Titania som er i godt selskap B står for @Blå knapp som trykker på knapper A står til og med for @Ariana807, en sann introvert S står til og med for @StellaNova som har alt på stell D står for @Daryl Dixon som elsker sykkelsport… Neida 😆 D står faktisk for @Daryl Dixon som digger han Daryl A står i hvert fall for Anton som alltid er sint N står for @Nevian som alltid er klar J står også for @Janne 87 som følger med her V står også for @Vikingmamma som har lakenskrekk A kan også stå for @Anonymburker som har sine meninger A kan jammen med også stå for @AttilaTheHun som er kunnskapsrik A kan nå også stå for @Adobyen som er veldig morsom D står til og med for @Dr. Ops som er veldig kul K står også for @Kruset som alltid har ordet N står for @Nietsoj som elsker sin hoppe W står for @Wrightandrong, en stor moroklump S kan også stå for @Sjokoladepenge som er rik på sjokolade D kan også sto for @DundreMilfin, tidenes milf Kan i tillegg stå for @Duff som dufter godt (gått tom for ideer nå ) Uff dette tok tid 😅 Håper jeg fikk med alle Så flott 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2022 #2746 Del Skrevet 1. juli 2022 @Cid Og til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. juli 2022 #2747 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Takk 😄 den er fra en alice i eventyrland tegnefilm fra 90 tallet, jeg hadde den på vhs og så på den ganske mye så denne sangen har jeg aldri klart å glemme 😅 Det var veldig koselig og morsomt 😂🎶👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #2748 Del Skrevet 1. juli 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Det var veldig koselig og morsomt 😂🎶👏 Jeg så også at jeg hadde lagt igjen en kommentar på videoen for noen år siden 😅 M is for monetizing, which earns you some money Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. juli 2022 #2749 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (55 minutter siden): Denne episoden er basert på denne sangen. Jeg anbefaler dere å lese hver tekst til åpningsmelodien, det var det jeg gjorde mens jeg skrev de L står for @lurven som pynter små jævler C står for Cid, en rampete gutt A står for @AliceNextDoor som skriver så bra F står for @Frøkenfryden, som er fryden og gammen T står for @TheHairyToothfairy som dealer med tenner 🦷 K står for @Kvakkekyllingen som føder små kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥 E står for @Entern som entrer vår scene A står også for @Athena Catalina som svetter i hjel S står for @SVK som beskytter oss alle P står for @Peanut som samler på bøker S står også for @Sola de som skinner H står for @Hoppetaujenta som hopper i vei J står for @jukkapalme utkledd som Hufsa T står også for @Tvillingsjel, den beste som finnes L står også for @Lacuna med mange puser V står for @Villfisker som fisker ulovlig C står også for @CAPS LOCK med evig caps lock! T står til og med for @Titania som er i godt selskap B står for @Blå knapp som trykker på knapper A står til og med for @Ariana807, en sann introvert S står til og med for @StellaNova som har alt på stell D står for @Daryl Dixon som elsker sykkelsport… Neida 😆 D står faktisk for @Daryl Dixon som digger han Daryl A står i hvert fall for Anton som alltid er sint N står for @Nevian som alltid er klar J står også for @Janne 87 som følger med her V står også for @Vikingmamma som har lakenskrekk A kan også stå for @Anonymburker som har sine meninger A kan jammen med også stå for @AttilaTheHun som er kunnskapsrik A kan nå også stå for @Adobyen som er veldig morsom D står til og med for @Dr. Ops som er veldig kul K står også for @Kruset som alltid har ordet N står for @Nietsoj som elsker sin hoppe W står for @Wrightandrong, en stor moroklump S kan også stå for @Sjokoladepenge som er rik på sjokolade D kan også sto for @DundreMilfin, tidenes milf Kan i tillegg stå for @Duff som dufter godt (gått tom for ideer nå ) Uff dette tok tid 😅 Håper jeg fikk med alle Hei, det er ikke lov. Var jo bare et par stykker. Jeg tømmer jo ikke elva heller. Dessuten, når politikerne bevilger seg selv litt ekstra, kan jo jeg gjøre det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 1. juli 2022 #2750 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (10 timer siden): @CAPS LOCK spiller seriemorder Jeg har en følelse av at det ikke kommer til å gå bra med karakteren jeg spiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #2751 Del Skrevet 1. juli 2022 CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Jeg har en følelse av at det ikke kommer til å gå bra med karakteren jeg spiller Dukker vel opp i en criminal minds episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #2752 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Denne episoden er basert på denne sangen. Jeg anbefaler dere å lese hver tekst til åpningsmelodien, det var det jeg gjorde mens jeg skrev de L står for @lurven som pynter små jævler C står for Cid, en rampete gutt A står for @AliceNextDoor som skriver så bra F står for @Frøkenfryden, som er fryden og gammen T står for @TheHairyToothfairy som dealer med tenner 🦷 K står for @Kvakkekyllingen som føder små kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥 E står for @Entern som entrer vår scene A står også for @Athena Catalina som svetter i hjel S står for @SVK som beskytter oss alle P står for @Peanut som samler på bøker S står også for @Sola de som skinner H står for @Hoppetaujenta som hopper i vei J står for @jukkapalme utkledd som Hufsa T står også for @Tvillingsjel, den beste som finnes L står også for @Lacuna med mange puser V står for @Villfisker som fisker ulovlig C står også for @CAPS LOCK med evig caps lock! T står til og med for @Titania som er i godt selskap B står for @Blå knapp som trykker på knapper A står til og med for @Ariana807, en sann introvert S står til og med for @StellaNova som har alt på stell D står for @Daryl Dixon som elsker sykkelsport… Neida 😆 D står faktisk for @Daryl Dixon som digger han Daryl A står i hvert fall for Anton som alltid er sint N står for @Nevian som alltid er klar J står også for @Janne 87 som følger med her V står også for @Vikingmamma som har lakenskrekk A kan også stå for @Anonymburker som har sine meninger A kan jammen med også stå for @AttilaTheHun som er kunnskapsrik A kan nå også stå for @Adobyen som er veldig morsom D står til og med for @Dr. Ops som er veldig kul K står også for @Kruset som alltid har ordet N står for @Nietsoj som elsker sin hoppe W står for @Wrightandrong, en stor moroklump S kan også stå for @Sjokoladepenge som er rik på sjokolade D kan også sto for @DundreMilfin, tidenes milf Kan i tillegg stå for @Duff som dufter godt (gått tom for ideer nå ) Uff dette tok tid 😅 Håper jeg fikk med alle Bra! Og du er flink til å få med alle, men du glemte episode nr😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #2753 Del Skrevet 1. juli 2022 CAPS LOCK skrev (56 minutter siden): Jeg har en følelse av at det ikke kommer til å gå bra med karakteren jeg spiller Ingen av hovedpersonene som dør i såpeopera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #2754 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Bra! Og du er flink til å få med alle, men du glemte episode nr😭 Vet, jeg kom ut av telling Har lagt til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #2755 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Episode 92 Denne episoden er basert på denne sangen. Jeg anbefaler dere å lese hver tekst til åpningsmelodien, det var det jeg gjorde mens jeg skrev de L står for @lurven som pynter små jævler C står for Cid, en rampete gutt A står for @AliceNextDoor som skriver så bra F står for @Frøkenfryden, som er fryden og gammen T står for @TheHairyToothfairy som dealer med tenner 🦷 K står for @Kvakkekyllingen som føder små kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥 E står for @Entern som entrer vår scene A står også for @Athena Catalina som svetter i hjel S står for @SVK som beskytter oss alle P står for @Peanut som samler på bøker S står også for @Sola de som skinner H står for @Hoppetaujenta som hopper i vei J står for @jukkapalme utkledd som Hufsa T står også for @Tvillingsjel, den beste som finnes L står også for @Lacuna med mange puser V står for @Villfisker som fisker ulovlig C står også for @CAPS LOCK med evig caps lock! T står til og med for @Titania som er i godt selskap B står for @Blå knapp som trykker på knapper A står til og med for @Ariana807, en sann introvert S står til og med for @StellaNova som har alt på stell D står for @Daryl Dixon som elsker sykkelsport… Neida 😆 D står faktisk for @Daryl Dixon som digger han Daryl A står i hvert fall for Anton som alltid er sint N står for @Nevian som alltid er klar J står også for @Janne 87 som følger med her V står også for @Vikingmamma som har lakenskrekk A kan også stå for @Anonymburker som har sine meninger A kan jammen med også stå for @AttilaTheHun som er kunnskapsrik A kan nå også stå for @Adobyen som er veldig morsom D står til og med for @Dr. Ops som er veldig kul K står også for @Kruset som alltid har ordet N står for @Nietsoj som elsker sin hoppe W står for @Wrightandrong, en stor moroklump S kan også stå for @Sjokoladepenge som er rik på sjokolade D kan også sto for @DundreMilfin, tidenes milf Kan i tillegg stå for @Duff som dufter godt (gått tom for ideer nå ) Uff dette tok tid 😅 Håper jeg fikk med alle Så flott 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. juli 2022 #2756 Del Skrevet 2. juli 2022 Nå var gjengen på butikken å kjøpte lørdagsgodt. @Kvakkekyllingen kjøpte krokodiller og hockey pulver. @lurvenkjøpte ostepop. @Frøkenfryden kjøpte en pose med BonBon drops. @Cid kjøpte Hot Reaper potetgul. @TheHairyToothfairy kjøpte jordbær og fløte. @Villfisker kjøpte jordbær og lakris fisk. @Enternkjøpte en pose med Nidar favoritter. @Blå knapp kjøpte melkerull og seigemenn. @SVK kjøpte Båtis. @StellaNova kjøpte potetskruer. @AliceNextDoor kjøpte lakris og karameller. @Titania kjøpte smågodt. @Kruset kjøpte Tiramisù. @Rumle kjøpte smash. @Sola de kjøpte saltstenger. @Daryl Dixon kjøpte firkløver. @Peanut kjøpte doughnut og @Sjokoladepenge kjøpte sjokoladepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. juli 2022 #2757 Del Skrevet 2. juli 2022 Athena Catalina skrev (8 minutter siden): Nå var gjengen på butikken å kjøpte lørdagsgodt. @Kvakkekyllingen kjøpte krokodiller og hockey pulver. @lurvenkjøpte ostepop. @Frøkenfryden kjøpte en pose med BonBon drops. @Cid kjøpte Hot Reaper potetgul. @TheHairyToothfairy kjøpte jordbær og fløte. @Villfisker kjøpte jordbær og lakris fisk. @Enternkjøpte en pose med Nidar favoritter. @Blå knapp kjøpte melkerull og seigemenn. @SVK kjøpte Båtis. @StellaNova kjøpte potetskruer. @AliceNextDoor kjøpte lakris og karameller. @Titania kjøpte smågodt. @Kruset kjøpte Tiramisù. @Rumle kjøpte smash. @Sola de kjøpte saltstenger. @Daryl Dixon kjøpte firkløver. @Peanut kjøpte doughnut og @Sjokoladepenge kjøpte sjokoladepenger. Vi dro alle på kino for å se den nye Thor filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 2. juli 2022 #2758 Del Skrevet 2. juli 2022 Athena Catalina skrev (13 minutter siden): Nå var gjengen på butikken å kjøpte lørdagsgodt. @Kvakkekyllingen kjøpte krokodiller og hockey pulver. @lurvenkjøpte ostepop. @Frøkenfryden kjøpte en pose med BonBon drops. @Cid kjøpte Hot Reaper potetgul. @TheHairyToothfairy kjøpte jordbær og fløte. @Villfisker kjøpte jordbær og lakris fisk. @Enternkjøpte en pose med Nidar favoritter. @Blå knapp kjøpte melkerull og seigemenn. @SVK kjøpte Båtis. @StellaNova kjøpte potetskruer. @AliceNextDoor kjøpte lakris og karameller. @Titania kjøpte smågodt. @Kruset kjøpte Tiramisù. @Rumle kjøpte smash. @Sola de kjøpte saltstenger. @Daryl Dixon kjøpte firkløver. @Peanut kjøpte doughnut og @Sjokoladepenge kjøpte sjokoladepenger. Så koselig at vi har handlet oss godtesnop! Også trenger vi ikke tenke på å dele, for alle har hvert sitt snop😄 Jeg kan dele litt, hvis noen vil smake av mitt da.. Selv om dere hadde mulighet til å velge akkurat hva dere ville inne i butikken😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juli 2022 #2759 Del Skrevet 2. juli 2022 Episode 93 Endelig vart det hælg som Bjarne brøndbo pleier å synge. @Frøkenfryden hadde vært prinsesse på et slott og sovet på et rom sammen med dukkene chucky og annabelle Dette hadde påvirket henne på en positiv(?) måte og hun hadde nusset på brygga og gjort unevnelige ting med reka til Frantzen. @Kvakkekyllingen skulle på bøgdefæst i indre Trøndelag, det var en slags festival der blant annet partyboys, lynni trekrem og Åge alexandersen skulle opptre @Cid og @Marianne E skulle spise kinamat denne kvelden, det ble frityrstekt wuhan flaggermus og pekingandefoster kokt i sursøt saus. Et annet sted ble @Fame vekket av katten sin. @Daryl Dixon satt hjemme å hørte på kirkeklokkene og prøvde å finne ut hvilken melodi de spilte. Et helt annet sted hadde @SVK bestilt seg Nintendo sko med @Blå knapp @Anonymburker hadde løpt intervaller så fort at han ble skalla. @StinkySocks hadde tatt av seg sokkene og danset boogie woogie @Athena Catalina hadde enn venn på samme alder som allerede var bestemor, men selv var hun fornøyd med å være adoptivmor for 2 katter, en frosk og 4 bananfluer. @Titania var på kino, hadde betalt ekstra for sitteplass med god plass til beina slik at hun kunne trene beinpress og knebøy samtidig @Blå knapp hadde fått seg hunn hund, hun den hunden var veldig snill mot andre hunder hun der @StellaNova hadde lørdagstaco med mye rart i, hun likte å eksperimentere med den, poteter ble for kjedelig for det hadde hun spist siden hun var barn, nå var det potetgull,rødbeter cottage chese og buljongterninger som var inn. @DundreMilfin hadde lagt ut ungt fint hår i hårtråden, men det viste seg å være farget, siden de ble grått hver gang hun fikk et nytt kull med barn. @jukkapalme var på ferie i Tyskland og kalte seg kokosnüsse @Entern hadde forlatt sosialforumet en del denne helgen og beveget seg i mer seriøse tråder😲 @Villfisker sleit hardt i varmen og prøvde å finne seg en dam å kjøle seg ned i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2022 #2760 Del Skrevet 2. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Episode 93 Endelig vart det hælg som Bjarne brøndbo pleier å synge. @Frøkenfryden hadde vært prinsesse på et slott og sovet på et rom sammen med dukkene chucky og annabelle Dette hadde påvirket henne på en positiv(?) måte og hun hadde nusset på brygga og gjort unevnelige ting med reka til Frantzen. @Kvakkekyllingen skulle på bøgdefæst i indre Trøndelag, det var en slags festival der blant annet partyboys, lynni trekrem og Åge alexandersen skulle opptre @Cid og @Marianne E skulle spise kinamat denne kvelden, det ble frityrstekt wuhan flaggermus og pekingandefoster kokt i sursøt saus. Et annet sted ble @Fame vekket av katten sin. @Daryl Dixon satt hjemme å hørte på kirkeklokkene og prøvde å finne ut hvilken melodi de spilte. Et helt annet sted hadde @SVK bestilt seg Nintendo sko med @Blå knapp @Anonymburker hadde løpt intervaller så fort at han ble skalla. @StinkySocks hadde tatt av seg sokkene og danset boogie woogie @Athena Catalina hadde enn venn på samme alder som allerede var bestemor, men selv var hun fornøyd med å være adoptivmor for 2 katter, en frosk og 4 bananfluer. @Titania var på kino, hadde betalt ekstra for sitteplass med god plass til beina slik at hun kunne trene beinpress og knebøy samtidig @Blå knapp hadde fått seg hunn hund, hun den hunden var veldig snill mot andre hunder hun der @StellaNova hadde lørdagstaco med mye rart i, hun likte å eksperimentere med den, poteter ble for kjedelig for det hadde hun spist siden hun var barn, nå var det potetgull,rødbeter cottage chese og buljongterninger som var inn. @DundreMilfin hadde lagt ut ungt fint hår i hårtråden, men det viste seg å være farget, siden de ble grått hver gang hun fikk et nytt kull med barn. @jukkapalme var på ferie i Tyskland og kalte seg kokosnüsse @Entern hadde forlatt sosialforumet en del denne helgen og beveget seg i mer seriøse tråder😲 @Villfisker sleit hardt i varmen og prøvde å finne seg en dam å kjøle seg ned i Fin episode 😊😊😊 Lover å være mer sosial igjen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå