Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #2641 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Åå nesten freddan jo Lurven!l 😃😍❤️😎🍆 Starta litt tidlig, kjeda meg mens jeg satt på buss for tog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #2642 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) lurven skrev (4 minutter siden): Starta litt tidlig, kjeda meg mens jeg satt på buss for tog Jeg drikker vin hver dag og dømmer ingen redigert.. i ferien altså! 😂 Ikke ellers! Endret 29. juni 2022 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #2643 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Jeg drikker vin hver dag og dømmer ingen redigert.. i ferien altså! 😂 Ikke ellers! Bra å kose seg extra i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #2644 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Bra å kose seg extra i ferien Litt ekstra blir det.. men prøver å trene og vi spiser veldig sunt da. Men liiitt ekstra vin og sjokolade er kos💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #2645 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 89 spesialepisode @Entern var jo som kjent en ordkunstner som gjerne lagde setninger av ord på både 5 og 7 bokstaver. Noen ville sågar kalle han for en alfabethann. Men nå hadde han tatt på seg en enorm utfordring, nemlig å lage setninger basert på brukernavn her på kvinneguiden. Eller kjerringa var ikke nødvendigvis noe eventyr, gråter ufint i dagesvis eller nattevis. som han likte å kalle forumet Han satte i gang @Blå knapp Berit lå åpen, kjerringa nappet anstrengt på penis @Frøkenfryden franzens rene ønske kvinne er nydelig frisert,rister yndig danserumpa etter ni. @Athena Catalina avansert teknisk hunkjønn er nettopp ankommet, ca atten timer arbeidet lena i naken atelieret. @Kvakkekyllingen kvinnen var aldri kresen, kunne ete kyllingens ytre lår, likte igrunnen noen ganger elge neser @AliceNextDoor Arbeiderklassekvinnen liker ice cream, elsker nytelsen, extraordinært deilig, ordentlig orgasmisk royal is. @Titania TVen irriterte Trine,aldri noe interessant allsangpågrensen @TheHairyToothfairytøffingen hadde ereksjon, hjalp andre impotente reise yndigheten Tøffingen organiserte også trenings helg for andre impotente reisende ytterliggående @lurven ligging uten ren væskeansamling er nydelig Hahaha så bra 😁 Du er jo også veldig flink til/glad i 5/7 bokstaver 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #2646 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): Skulle gjerne trykket på noen av nicoles knapper Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Ja fytti, det skulle nesten jeg også. 😂 hun er snasen ass. Nicole🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #2647 Del Skrevet 29. juni 2022 Til gutta.. @lurven og @Entern Jeg ser jevnlig på Nicole i de første minuttene av denne. Syns det er så kult at hun så effortlessly er 1000 ganger heitere enn alle andre, selv om de har mindre klær og deiger seg alt de orker. Hun smiler og tygger tyggis og er ok tildekket men bare har DET liksom. 🥳 og jaaa.. jeg drakk litt mye vin på veranda og poster deilige damer på KG.. bær over med meg😂💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #2648 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Til gutta.. @lurven og @Entern Jeg ser jevnlig på Nicole i de første minuttene av denne. Syns det er så kult at hun så effortlessly er 1000 ganger heitere enn alle andre, selv om de har mindre klær og deiger seg alt de orker. Hun smiler og tygger tyggis og er ok tildekket men bare har DET liksom. 🥳 og jaaa.. jeg drakk litt mye vin på veranda og poster deilige damer på KG.. bær over med meg😂💙 Årh, voff voff, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juni 2022 #2649 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (8 timer siden): Episode 88. @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var endelig klar med et behandlingsopplegg. De sendte menn med hvite frakker for å hente @lurven først siden han var det mest håpløse tilfellet. Han ble sendt et øde sted der han ikke hadde noen naboer og uten bilvei, siden det var naboer og limousiner som trigget adferden hans. @Blå knapp ble sendt til en slags lekerom der hun fikk leke med knapper i alle andre farger enn blå, dette var for å få henne til å innse at andre farger også har verdi. @Entern som det viste seg var besatt av ord på 5 og 7 bokstaver, ble sendt i sexbokstaver terapi. @Athena Catalina skulle egentlig vært i jomfruterapi men slapp unna, da det viste seg at hun egentlig var skorpion. @Titania og @SVK som følte seg over alle andre skulle i terapi hos @Frøkenfryden etter ferien, hun skulle prøve å få de ned på sitt nivå, som var ca 1,5 meter over havet overflate @Kvakkekyllingen skulle også i terapi, det ble lange samtaler om at det er helt greit å være en kylling og at ikke alle må være høner. Hun kvakket og takket for de fine samtalene. @TheHairyToothfairy ble sendt et sted langt nord for polarsirkelen, et sted der det var verken biler eller tvilsomme nattklubber, han trengte fred og ro og å komme vekk fra alt, de eneste han så var noen isbjørner som han av og til hadde brytekamp mot. @Cid ble sendt i koffert terapi, vet ikke så mye mer om hva det går ut på, for mer utfyllende detaljer kan man ringe @Frøkenfryden på 69696666. @Hoppetaujenta ble sendt til Australia for å hoppe sammen med kenguruene der. @jukkapalme trengte egentlig ikke noe spesiell behandling, hun var ganske normal, hvis noe kan kalles slikt, det eneste hun trengte var sol hele året, og ble anbefalt å dra til jukkatan halvøya om vinteren. @Lacuna ble sendt ut i verdensrommet for å utforske tomrommet mellom stjernene. @Sjokoladepenge fikk endelig ordentlige penger å bruke, både dollars og kroner, dette vokste hun veldig på og var klar for å kunne gå i butikken på egenhånd og sånn. @Villfisker ble sendt i bassengterapi, også denne var det @Frøkenfryden som sto for personlig. Han fikk utdelt ananasbadedrakt og kunne plaske rundt å leke at han var en fisk hele dagen @Capslock ble sendt til skrivemaskinsentralen i ytre ballefjord, der hadde de kun små bokstaver 🐣🐔 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juni 2022 #2650 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 89 spesialepisode @Entern var jo som kjent en ordkunstner som gjerne lagde setninger av ord på både 5 og 7 bokstaver. Noen ville sågar kalle han for en alfabethann. Men nå hadde han tatt på seg en enorm utfordring, nemlig å lage setninger basert på brukernavn her på kvinneguiden. Eller kjerringa var ikke nødvendigvis noe eventyr, gråter ufint i dagesvis eller nattevis. som han likte å kalle forumet Han satte i gang @Blå knapp Berit lå åpen, kjerringa nappet anstrengt på penis @Frøkenfryden franzens rene ønske kvinne er nydelig frisert,rister yndig danserumpa etter ni. @Athena Catalina avansert teknisk hunkjønn er nettopp ankommet, ca atten timer arbeidet lena i naken atelieret. @Kvakkekyllingen kvinnen var aldri kresen, kunne ete kyllingens ytre lår, likte igrunnen noen ganger elge neser @AliceNextDoor Arbeiderklassekvinnen liker ice cream, elsker nytelsen, extraordinært deilig, ordentlig orgasmisk royal is. @Titania TVen irriterte Trine,aldri noe interessant allsangpågrensen @TheHairyToothfairytøffingen hadde ereksjon, hjalp andre impotente reise yndigheten Tøffingen organiserte også trenings helg for andre impotente reisende ytterliggående @lurven ligging uten ren væskeansamling er nydelig Haha! Elgeneser 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #2651 Del Skrevet 29. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha! Elgeneser 🤣🤣 Er ikke det en delikatesse der du kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juni 2022 #2652 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Er ikke det en delikatesse der du kommer fra? Njaas, elgtunge er det mange som spiser. Men nesa er jeg usikker på 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #2653 Del Skrevet 29. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Njaas, elgtunge er det mange som spiser. Men nesa er jeg usikker på 🤣 Æææ ska ha ælgnææse schøøø, det e så dejli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. juni 2022 #2654 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 89 spesialepisode @Entern var jo som kjent en ordkunstner som gjerne lagde setninger av ord på både 5 og 7 bokstaver. Noen ville sågar kalle han for en alfabethann. Men nå hadde han tatt på seg en enorm utfordring, nemlig å lage setninger basert på brukernavn her på kvinneguiden. Eller kjerringa var ikke nødvendigvis noe eventyr, gråter ufint i dagesvis eller nattevis. som han likte å kalle forumet Han satte i gang @Blå knapp Berit lå åpen, kjerringa nappet anstrengt på penis @Frøkenfryden franzens rene ønske kvinne er nydelig frisert,rister yndig danserumpa etter ni. @Athena Catalina avansert teknisk hunkjønn er nettopp ankommet, ca atten timer arbeidet lena i naken atelieret. @Kvakkekyllingen kvinnen var aldri kresen, kunne ete kyllingens ytre lår, likte igrunnen noen ganger elge neser @AliceNextDoor Arbeiderklassekvinnen liker ice cream, elsker nytelsen, extraordinært deilig, ordentlig orgasmisk royal is. @Titania TVen irriterte Trine,aldri noe interessant allsangpågrensen @TheHairyToothfairytøffingen hadde ereksjon, hjalp andre impotente reise yndigheten Tøffingen organiserte også trenings helg for andre impotente reisende ytterliggående @lurven ligging uten ren væskeansamling er nydelig Som vanlig, så klarte jeg ikke å vente med å lese på der jeg var tagget, før jeg leste hele innlegget.. Ble litt forvirret, før jeg fikk lest resten!😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #2655 Del Skrevet 29. juni 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Som vanlig, så klarte jeg ikke å vente med å lese på der jeg var tagget, før jeg leste hele innlegget.. Ble litt forvirret, før jeg fikk lest resten!😳😳 Det skjønner jeg godt 😁😁😁😁😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #2656 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Æææ ska ha ælgnææse schøøø, det e så dejli Thereeeeeeeees ska ha ælgnææææææææs schø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #2657 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Til gutta.. @lurven og @Entern Jeg ser jevnlig på Nicole i de første minuttene av denne. Syns det er så kult at hun så effortlessly er 1000 ganger heitere enn alle andre, selv om de har mindre klær og deiger seg alt de orker. Hun smiler og tygger tyggis og er ok tildekket men bare har DET liksom. 🥳 og jaaa.. jeg drakk litt mye vin på veranda og poster deilige damer på KG.. bær over med meg😂💙 Det er FERIE Fryden, du kan gjøre som du vil 😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juni 2022 #2658 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Æææ ska ha ælgnææse schøøø, det e så dejli Haha, du altså 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. juni 2022 #2659 Del Skrevet 29. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg drikker vin hver dag og dømmer ingen redigert.. i ferien altså! 😂 Ikke ellers! 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2022 #2660 Del Skrevet 29. juni 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Det er FERIE Fryden, du kan gjøre som du vil 😀😀😀😀 Haha. Takk! 🥰❤️ Jeg bruker ikke noe særlig tid på å se på damer på youtube da. La det være sagt! 😂 men bruker litt tid på å se på søte hunder i båt med redningsvest😃💙🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå