Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Cid skrev (14 minutter siden):

The Jokkekalender

Gleder deg til jul cid? 😂🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Jeg glemte deg😳😭 next time!! Og takk💙💙💙

Men det går fint! Jeg er jo bare en liten karakter, som popper innom noen ganger:vinke: 

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Ferien min føles som esc-knapp😃❤️

Så herlig!😍😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Men det går fint! Jeg er jo bare en liten karakter, som popper innom noen ganger:vinke: 

Så herlig!😍😍

En gjestekarakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Da kan det hende du går ut av episoden o: 

Kanskje jeg gikk ut av episoden til @Frøkenfryden :ohmy: Det er en av favorittknappene mine, så jeg blir litt for ivrig noen ganger, og bare trykker i vei!:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (6 minutter siden):

Så herlig!😍😍

En liten karakter det alltid er hyggelig å se 😊😊😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 minutter siden):

En gjestekarakter?

Ja, trives bedre som det:sleep: Og da kan jeg være litt mystisk også:ninja:

Entern skrev (1 minutt siden):

En liten karakter det alltid er hyggelig å se 😊😊😊

Så koselig sagt🥰:blomst:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (54 minutter siden):

Må de bruke en protese pikk da?

Ja men det finnes ikke flere på lager så de må bruke pinner og sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

I mellomtiden rev @CAPS LOCK seg i håret, over at alle hjelperne gav faen i alle om sommeren. Selvhjelpsbøker! Hva faen. Hun hadde googlet, funnet boka «det er ikke mer synd på deg enn andre», men det stemte overhodet ikke. Hun ringte da heller til @Athena Catalina som lyttet og forstod og gav gode råd, og @CAPS LOCKskjønte at tipset om å møte folk var klokt. Hun kom på at @Titania hatet alenetid, og at bussene stopper rett ved døra hennes, og før hun visste ordet av det var hun på vei til en hyggelig kveld. Bussen hadde pride-flagg på, og ombord satt en skjeggete mann hun syntes å dra kjensel på. Det var @TheHairyToothfairy på vei til sin 2.jobb, fiskesjarken, som gikk i tusen knop etter at han hadde puttet inn en gammel chevroletmotor, @CAPS LOCK ville hilse, men så at han var fordypet i noe.

Dessuten skylder jeg @TheHairyToothfairy penger, og sist jeg traff ham lovte jeg ham å betale tilbake straks jeg fikk lønning, men nå er jeg blakk igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lurven skrev (18 minutter siden):

Lucille❤

Tilfeldigvis vet jeg at en av Tannfeens kjæreste biler hadde navnet Lucille.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Spesial episode,

Det var ferietid og @Hoppetaujenta hadde dratt  til sitt hemmelige feriested, som vanlig. Men ryktet sa det var på en hytte som lå ute på en øde øy ikke langt fra Stavanger. 

I mellom tiden hadde @Cid som ikke likte å dra på ferie, bestilt pizza på døra fra Pizzabakeren, han hadde gitt klar beskjed om at han ikke skulle ha på ost, kun tomatsaus og pepperoni, men til hans fortvilelse hadde de tatt på ekstra ost og masse sopp og løk, han felte noen tårer før han kastet pizzaen i trynet på budet...

Samtidig nede i Danmark hadde @Frøkenfryden vært på stranda med mannen og  grillet både pølser og hamburgere, så kom det noen sultne danske barn og var sultne, men @Frøkenfryden som ikke forstod dansk, latet som de var franske og begynte å prate tullefransk.

@lurven han pønsket på noe, han skulle ta med seg @Entern og @Kvakkekyllingen oppi en stor berg og dal bane, i Kongeparken, det ante fred og ingen fare, og før de fikk sukket for seg satt alle tre og hylte i det berg og dal banen for av sted.

@Blå knapp hadde nettopp vært på butikken der traff hun nesten på en tidligere klassekamerat fra videregående, men hun hadde ikke så lyst å slå av en prat og drive med smal talk, så hun gjemte seg bak frysedisken.

@AliceNextDoor satt nede i Tyskland og ringte hjem og ba de sende henne, is fra Norge, da isen kom fram, var den helt smeltet, så det ble iskremsuppe på henne. 

Som vanlig reiste @TheHairyToothfairy rundt i alle land for å samle melketenner, slik at han kunne bygge slottet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Spesial episode,

Det var ferietid og @Hoppetaujenta hadde dratt  til sitt hemmelige feriested, som vanlig. Men ryktet sa det var på en hytte som lå ute på en øde øy ikke langt fra Stavanger. 

I mellom tiden hadde @Cid som ikke likte å dra på ferie, bestilt pizza på døra fra Pizzabakeren, han hadde gitt klar beskjed om at han ikke skulle ha på ost, kun tomatsaus og pepperoni, men til hans fortvilelse hadde de tatt på ekstra ost og masse sopp og løk, han felte noen tårer før han kastet pizzaen i trynet på budet...

Samtidig nede i Danmark hadde @Frøkenfryden vært på stranda med mannen og  grillet både pølser og hamburgere, så kom det noen sultne danske barn og var sultne, men @Frøkenfryden som ikke forstod dansk, latet som de var franske og begynte å prate tullefransk.

@lurven han pønsket på noe, han skulle ta med seg @Entern og @Kvakkekyllingen oppi en stor berg og dal bane, i Kongeparken, det ante fred og ingen fare, og før de fikk sukket for seg satt alle tre og hylte i det berg og dal banen for av sted.

@Blå knapp hadde nettopp vært på butikken der traff hun nesten på en tidligere klassekamerat fra videregående, men hun hadde ikke så lyst å slå av en prat og drive med smal talk, så hun gjemte seg bak frysedisken.

@AliceNextDoor satt nede i Tyskland og ringte hjem og ba de sende henne, is fra Norge, da isen kom fram, var den helt smeltet, så det ble iskremsuppe på henne. 

Som vanlig reiste @TheHairyToothfairy rundt i alle land for å samle melketenner, slik at han kunne bygge slottet sitt. 

Haha 😁 Jeg elsker berg og dalbaner. Eller jeg gjorde det iallefall når var yngre. Kanskje jeg har blitt for pysete 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden):

Haha 😁 Jeg elsker berg og dalbaner. Eller jeg gjorde det iallefall når var yngre. Kanskje jeg har blitt for pysete 😢 

Mulig du liker det enda, bare å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...