Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

lurven skrev (3 timer siden):

Nei, din var mye bedre enn min

Åå takker :rodmer: Gjorde mitt beste, fikk kongefrokost av Mann og ble inspirert❤️
din var meget bra da! Koste meg😃❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Åå takker :rodmer: Gjorde mitt beste, fikk kongefrokost av Mann og ble inspirert❤️
din var meget bra da! Koste meg😃❤️

Morsom vri på din, og du husker bedre enn meg hva de forskjellige har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (4 timer siden):

Jomfru har jeg aldri vært, jeg er skorpion 😜

Samme

lurven skrev (4 timer siden):

Ja vi trenger flere skribenter. 

Best når du skriver, dine er mest populære 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Morsom vri på din, og du husker bedre enn meg hva de forskjellige har gjort

Takk, skriver sjeldnere vet du. Krevende hver dag, da kan du jo ikke styre med tusen detaljer..🙂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Haha, notert til ny episode! Meeen, det skal jeg ja, hadde også med noe hyperaktuelt om deg, om 17-årinegn som var hushjelp mot ukelønn😂👍🏻

😂😂😂😂😂

Jeg var mot mangelen på likestilling! Neste gang må du få frem mine feministiske sider 😜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Episode 85 PRIDE-edition.

Det var mandag, mandagen etter pride-helga. Den ble jo ikke som den skulle. Men alle ville delta på sitt vis, markere litt. Andre lot livet gå sin mer vante gang.

@Entern kunne uansett ikke paradert, han spiste Strandaskinke i vest, men han puslet litt med 5 bokstaver, og hyllet pride på den måten. 
PRIDE.. han tygget på skinka og ordna en sigarett før han fonøyde sendte inn. «Per riset Inges deilige ende».

@Kvakkekyllingen fikk eldresenteret til å lage perlede hobbyprosjekter inspirert av @Titaniasine små kunstverk. I alle regnbuens farger, de eldre syns det ble mye farger og savnet mer stilige klassiske motiv, men @Kvakkekyllingen sa at det er alltid en skatt i enden av regnbuen, og da perlet de ivrig videre.

@Kvakkekyllingen måtte også gjemme seg litt for den innpåslitne @Adobyen som var litt vel interessert i hennes saftige lår for tiden, han ringte og mumlet noe om BBQ-glaze.. som gjorde henne så skrekkslagen at hun ringte @AliceNextDoor og ba om noe for å roe nervene. Hun fikk så klart bare til svar noe vås om å «stå i det», så da ringte hun @Frøkenfryden i stedet. Hun sa @Kvakkekyllingen burde drikke champagne i stedet, og hun hadde nå bestukket @Cidmed et mikkekrus og ubegrenset skjermtid, så han vandret ivrig av gårde til polet. Han hadde aldri vært der før, men ville så klart hjelpe en venn i nød. Hvem vet, kanskje fikk han se tøsesiden en gang også..

@lurven hadde akkurat bedt Joker om å ta seg sammen og frigjøre isdisken og rydde det forpulte rotet sitt. Han hisset seg såpass opp at de gav han en eske royal trippel for å roe ham. Han visste at det var en årsrasjon av Frydenkalorier, men han kjemte også at løpetiden var i gjære, så dette ordnet seg. Han trengte også krefter til å stokke de 5 bokstavene bedre enn @Entern. Ikke nok med at han var så elsket av alle kvinnene på KG fordi han brydde seg om alt rælet de drev med, men han var en jævel med bokstavene også. Faen tenkte Lurven.. men jeg rulet i 2004, jeg kan rule igjen. 
PRIDE.. han tenkte, tygde royal.. før han hamret i vei. « Pulinga reddet ikke denne ettermiddagen» sendte han inn, han syntes det gav ham dybde, viste at han også var opptatt av andre ting på ettermiddagene også.

I mellomtiden rev @CAPS LOCK seg i håret, over at alle hjelperne gav faen i alle om sommeren. Selvhjelpsbøker! Hva faen. Hun hadde googlet, funnet boka «det er ikke mer synd på deg enn andre», men det stemte overhodet ikke. Hun ringte da heller til @Athena Catalina som lyttet og forstod og gav gode råd, og @CAPS LOCKskjønte at tipset om å møte folk var klokt. Hun kom på at @Titania hatet alenetid, og at bussene stopper rett ved døra hennes, og før hun visste ordet av det var hun på vei til en hyggelig kveld. Bussen hadde pride-flagg på, og ombord satt en skjeggete mann hun syntes å dra kjensel på. Det var @TheHairyToothfairy på vei til sin 2.jobb, fiskesjarken, som gikk i tusen knop etter at han hadde puttet inn en gammel chevroletmotor, @CAPS LOCK ville hilse, men så at han var fordypet i noe.

PRIDE.. mumlet han, faens til dybde @lurven skulle brife med. Men han kunne bedre..» Piken reddet Inges daskede ende». Han fulgte opp @Entern sine 5 bokstaver, reddet Inges rass. Fulgte opp navn og greier, han gav det hele en tråd, eller tanntråd om du ville. Han knegget for seg selv. Over sin gode humpr. Han kom så ned til sjarken, ringte @Adobyen, hørte om han kunne ta med noen morrabrød (han visste det ble bakt ekstra spesielle pridebrød denne dagen)i bytte mot ferske krabbeklør? Men @Adobyen hadde desverre blitt helt bergtatt av airfryern sin Han bare:  «if it ain’fryin’, I ain’byin’ ropte han, og slang på røret. 

I mellomtiden hadde @Cidfått tak i sjampisen, men desverre møtt på altfor hyggelige folk på vei til parade på vei hjem. @Sjokoladepenge hadde pynta seg så fint og gav ham gullmynter, og plutselig var han i parade der @DundreMilfin var kledd ut som dildo og snakket om at man ikke kan ha barna som husjelp, og at alle kan elske dem de vil hvis de trer på kondomen riktig. Han syntes dette hørtes så bra ut, sprutet sjampanjen utover og dret i hele skjermtiden sin. 

I mellomtiden drakk @Frøkenfryden morgenkaffen sin og puslet selv på de 5 bokstaver… 

«Pust rolig, inhaler deilige Ebeltoft»

GOD PRIDE

Herlig 🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (6 timer siden):

Episode 86

@AliceNextDoor hadde ikke sovet hele natten, men ligget å kastet på seg og vridd seg frem og tilbake, men det var ikke på grunn av et hankjønn, hun var mutters alene, men fikk simpelthen ikke til å sove.

Hun følte at hun ikke hadde kommet ordentlig inn i hodene på pasientene under konferansen.

Hun sto opp klokken 04:02 en tid da det bare var et annet menneske oppe på hele kloden ( @Frøkenfryden)

Hun begynte å gå gjennom videomateriale,dokumenter og vitneutsagn hun hadde om de ulike raringene som hun kalte dem helt uoffisielt såklart.

På tide å gå dypere inn i materien, denne gangen skulle hun basere analysen sin på navnet deres, fordi som kjent har navnet ditt stor betydning for personligheten din

Hun tok for seg det mest håpløse tilfellet først nemlig @lurven

Det viste seg at han er en såkalt lur venn, det vil si en som kan virke vennlig og snill men som egentlig har en skjult agenda.

Hun kom frem til at han var en fæl type.

@Blå knapp er en person som ofte føler som føler seg blå men som blir glad hvis noen trykker på de rette knappene hennes.

@Entern likte å involvere seg i både nye og gamle ting, eller kvinnfolk som vi andre kaller det.

@Athena Catalina er en slags visdommens gudinne som også er ren.

Kunne bare bety en av 2 ting enten var hun en klok jomfru.

Eller så var hun bare en litt over gjennomsnittet smart person som likte å dusje ofte.

@Titania og @SVK følte seg begge som kjemper blant de små dumme menneskene, men de var snille og ville bare hjelpe de andre opp på sitt nivå 

@Kvakkekyllingen var den lille litt redde kyllingen som en dag ønsket å bli en høne, for å kompensere kvakket hun i vei hele dagen.

@Frøkenfryden var ugift men langt fra jomfru, som stort sett frydet seg over livet.

Den største gleden i livet hennes var å komme med forslag som kjæresten hennes sa ja til

@TheHairyToothfairy var en fyr som ofte satte seg hårete mål som han som regel nådde etter mye strev og mange banneord

@Cid som egentlig er en forkortelse for crazy internet dude,  var egentlig en stille sjenert gutt i det virkelige liv, men så fort han havnet inn i den digitale sfæren ble han en gal kåt fyr som skrev om kofferter og sædklasser 

@Hoppetaujenta er en dame som har en mani for å hoppe opp og ned hele dagen, noe som gjør daglige gjøremål svært vanskelige, og dessuten ser folk rart på henne på butikken

@jukkapalme er litt som planten, hun måtte plasseres lyst og solfylt, gjødsles månedlig og vannes med jevne mellomrom.

@Lacuna følte seg ofte som et slags tomrom som måtte fylles.

@Sjokoladepenge var redd for å smelte hvis ting ble for hett, så hun holdt seg helst i skyggen av andre.

@Villfisker var en fyr som var helt vill etter fisk og ønsket egentlig at han var en fisk selv,alt han ville var å svømme rundt i din egen dam og leke.

@Capslock VAR EN FYR SOM FØLTE AT HAN HELE TIDEN MÅTTE SI TING MED STORE BOKSTAVER FOR Å BLI HØRT

etter å ha kommet til en konklusjon om hva som feilet de forskjellige utfordringene som hun kalte det offentlig tok @AliceNextDoor en telefon til @Frøkenfryden som befant seg i Danmark.

@Frøkenfryden fjerndiagnoserte @AliceNextDoor og kom frem til at hun var nabojenta alle likte men som ingen turte å snakke med.

De ble enige om å starte opp behandling av brukerne så snart det lot seg gjøre....

Haha, sant 😄 kvakk kvakk kvakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Adobyen skrev (4 timer siden):

Fantastisk rapport 😂😅, men altså, jeg ble så flau da jeg hadde slengt på røret, at jeg bakte hele natta for at alle dere skulle få pride-morrabrød, så jeg kjørte til byen og lette etter dere, men fant bare tomflasker, krabbeskall og noen fjær. Hva skjedde med @Kvakkekyllingen?  Det var ikke meg som gjorde det. Jeg var full også, for det var whisky i kaffekjelen. Det var @Frøkenfrydensom gjorde det da hun gikk i søvne gjennom skogen og så at vinduet var åpent.

Jeg ble stanset av politiet og forhørt i mange timer fordi menigheten ble krenket av morrabrødet mitt, whiskyen brydde de seg ikke om, bare spurte hvilket merke det var og hvor de kunne få kjøpt sånn kaffe.

0FC1E326-0B08-401A-98AC-CCAF5EFB28E3.jpeg

Jaa. Hva skjedde med meg? Føles som jeg har blitt kjørt over av en lastebil x 100. Noe rart må ha skjedd 😢🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Takk, skriver sjeldnere vet du. Krevende hver dag, da kan du jo ikke styre med tusen detaljer..🙂❤️

Åsså glemmer jeg å ta med alle hver gang😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Åsså glemmer jeg å ta med alle hver gang😭

Jeg også.. glemte flere😲😩 vi gjør vår beste da!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja🥲

Så tenker jeg at noen veldig aktive jeg føler jeg kjenner godt kan få skinne litt ekstra,❤️ i dag hadde jeg også en undertone av alfahann-hanekamp. Som jeg var ganske fornøyd med om jeg skal si det selv:nigo:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Så tenker jeg at noen veldig aktive jeg føler jeg kjenner godt kan få skinne litt ekstra,❤️ i dag hadde jeg også en undertone av alfahann-hanekamp. Som jeg var ganske fornøyd med om jeg skal si det selv:nigo:

Ja den var bra, tror tannfeen er mest alfa, mens @Entern er beta og klar til å ta over hvis tannfeen gjør en tabbe, jeg er nok mere omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er beta 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Jeg er beta 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Næsj, bare truede manneego som snakker.😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (6 minutter siden):

Ja den var bra, tror tannfeen er mest alfa, mens @Entern er beta og klar til å ta over hvis tannfeen gjør en tabbe, jeg er nok mere omega

Hahaha😂😂😂

kanskje cat fight neste episode. Who knows😂 jeg har ennå en vinflaske og tre dager igjen i sommerhuset her før jeg skal til slottet. 🏰👸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Næsj, bare truede manneego som snakker.😂

🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Hahaha😂😂😂

kanskje cat fight neste episode. Who knows😂 jeg har ennå en vinflaske og tre dager igjen i sommerhuset her før jeg skal til slottet. 🏰👸

Da blir du skikkelig prinsesse kan jeg tenke meg :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (47 minutter siden):

Hahaha😂😂😂

Jeg stiller med motorsag og tazer hvis det blir fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...