Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2441 Del Skrevet 27. juni 2022 AliceNextDoor skrev (10 timer siden): Om jeg må begynne å forholde meg profesjonelt ovenfor ABene også, så går jeg tilbake til å være bartender øyeblikkelig. Og drekke på jobben si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2442 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Du er visst bedre enn meg på dette 😝 Nei det vil jeg ikke si, din var 😄 og🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2443 Del Skrevet 27. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei det vil jeg ikke si, din var 😄 og🤣 Men dine sine blir mottatt bedre så jeg tror jeg bare lar deg ha regi her fremover 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2444 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Men dine sine blir mottatt bedre så jeg tror jeg bare lar deg ha regi her fremover 😄 Ikke alltid, har mange dårlige jeg. Kult hvis noen andre skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2445 Del Skrevet 27. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ikke alltid, har mange dårlige jeg. Kult hvis noen andre skriver Tror flere syntes jeg gikk over streken med 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juni 2022 #2446 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Tror flere syntes jeg gikk over streken med 🙊 Haha neida! Jeg tåler et fiktivt horeliv😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2447 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Tror flere syntes jeg gikk over streken med 🙊 Nææ, her er det høyt under streken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 27. juni 2022 #2448 Del Skrevet 27. juni 2022 DE MANGLEDE TÆRNE Manglede tær har dukket opp over hele Norge og innbyggerne er redde. Ti drap på ti uker, alle begått med kniv, og fortsatt har ingen en anelse om hvem den egoistiske morderen er. @Cid er en sterk og modig privatdetektiv med en forkjærlighet for matlaging. Han vet det ikke ennå, men han er den eneste som kan stoppe den voldelige morderen. Når barnebarnet hans, @Entern, blir kidnappet, blir @Cid kastet inn i sentrum av etterforskningen. Hans eneste ledetråd er en liten pølse. Han får hjelp av en håpefull detektiv kalt @Frøkenfryden. Kan Frøkenfryden hjelpe Cid med å overvinne avhengigheten av sosiale medier og finne svarene før den klønete morderen og hans dødelige kniv slår til igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 27. juni 2022 #2449 Del Skrevet 27. juni 2022 lurven skrev (13 timer siden): Episode 83 Spesialepisode Endelig var det klart for den årlige psykologikonferansen, som ble arrangert for 6.gang. Det var drop in psykologitimer hos @AliceNextDoor og @Frøkenfryden Først ute var @TheHairyToothfairy han tømte hjertet sitt og fortalte at han egentlig var en liten gutt fanget i en stor voksen manns kropp, alt han ville var jo bare å leke med biler og spise is. Neste mann ut var @Cid som fortalte at han hadde tilbakevendende mareritt om en koffert full av rare ting. @Titania kom også innom og fikk lettet hjertet sitt, hun følte at livet var et legobyggverk som aldri ble ferdig og at det stadig manglet biter. Så var det @Kvakkekyllingen sin tur, hun følte at hele livet bare gled forbi uten at hun noen gang ble en høne, dessuten ble hun stalket av thøsetherese og var litt redd om natten og sånn. @jukkapalme tittet også innom og fortalte om sin sykelige trang til å spise palmeolje, hun fylte tilogmed palmeolje på bilen sin. Klokken var nå blitt 22:33 og @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var helt sprengte i hodet av å høre om alle de rare problemene og ble enige om å fortsette neste dag. @Frøkenfryden var oppe allerede 4:27 neste dag og var klar for nye pasienter etter å ha snobbet i seg litt mat først. Inn døren kom @Entern som egentlig bare var på vei hjem fra byen, men han fikk snakket ut om fylleangsten sin Neste kunde var @Villfisker som fortalte at hadde fisket ulovlig i over 23 år og angret dypt på dette. Så dukket @SVK opp han gråt og sa at han følte seg som en kjempe i en liten kropp. @Frøkenfryden forsto nøyaktig hva han mente. Klokken var blitt 12:34 og endelig våknet @AliceNextDoor opp. Klar for neste pasient og @Frøkenfryden var glad for å endelig få litt hjelp. Inn døren kom @Athena Catalina og snakket i vei om alle personene hun hadde vært, og at hun likte å ule mot månen hver kveld. Neste pasient var @CAPS LOCK han var frustrert og snakket om problemene sine med store BOKSTAVER @DundreMilfin dukket opp da det nærmet seg kveld og fortalte om dildoavhengigheten hun hadde slitt med i over 20 år Like etter dukket @Blå knapp opp og fortalte om sin besettelse for å trykke på knapper, spesielt godt likte hun å presse på blå knapper, @AliceNextDoor og @Frøkenfryden beroliget henne og sa at så lenge hun ikke trykket på røde knapper ville det stort sett gå bra. Kveldens siste pasient var @lurven men han hadde så store problemer at de bare slukket lyset og låste døra. De gjemte seg på gulvet og var stille som små mus helt til han hadde dratt. Til sist måtte de være psykolog for hverandre. @Frøkenfryden lettet hjertet sitt og fortalte om den vanskligste perioden i livet sitt, det var i 2004, da gikk hun med naglehalsbånd og hørte på outkast og ashlee Simpson. Det var bra du ikke møtte @lurven på den tiden sa @AliceNextDoor Da lo de en litt nervøs latter begge 2 Sist men absolutt ikke størst var det @AliceNextDoor sin tur. Hun sa at alt var bra nå, men hun hadde hatt det vondt i 23 år tidligere, hun følt seg oversett av @lurven. Helt siden den dagen da de hadde carvet inn initialene sine i eika nedenfor huset til @Gt-2000 sin bestefar hadde han ikke snakket med henne. Til slutt måtte hun bare stikke av i en limousin for å ikke gå følelsmessig til grunne. Dagen etter var det klart for oppsummering: @Frøkenfryden og @AliceNextDoor var enige om at de hadde klart å hjelpe de fleste med å få et bedre liv, men at det hadde kostet mye for dem selv. Men de fant trøst i hverandre og ble enige om å gå til hverandre en gang pr.uke for å få alle de rare opplevelsene som pasientene hadde snakket om ut av hodene sine. Jeg hadde ikke så mye valg der jeg bodde. De solgte bare oppdrettsfisk i butikken, og sulten på ordentlig fisk ble for stor. Det eneste jeg angret dypt på, var vel egentlig at jeg ble tatt. Ikke fiskingen i seg selv, men de detaljene trengte jeg ikke opplyse om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juni 2022 #2450 Del Skrevet 27. juni 2022 AttilaTheHun skrev (6 minutter siden): DE MANGLEDE TÆRNE Manglede tær har dukket opp over hele Norge og innbyggerne er redde. Ti drap på ti uker, alle begått med kniv, og fortsatt har ingen en anelse om hvem den egoistiske morderen er. @Cid er en sterk og modig privatdetektiv med en forkjærlighet for matlaging. Han vet det ikke ennå, men han er den eneste som kan stoppe den voldelige morderen. Når barnebarnet hans, @Entern, blir kidnappet, blir @Cid kastet inn i sentrum av etterforskningen. Hans eneste ledetråd er en liten pølse. Han får hjelp av en håpefull detektiv kalt @Frøkenfryden. Kan Frøkenfryden hjelpe Cid med å overvinne avhengigheten av sosiale medier og finne svarene før den klønete morderen og hans dødelige kniv slår til igjen? Fantasifull og artig episode 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2451 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) AttilaTheHun skrev (21 minutter siden): DE MANGLEDE TÆRNE Manglede tær har dukket opp over hele Norge og innbyggerne er redde. Ti drap på ti uker, alle begått med kniv, og fortsatt har ingen en anelse om hvem den egoistiske morderen er. @Cid er en sterk og modig privatdetektiv med en forkjærlighet for matlaging. Han vet det ikke ennå, men han er den eneste som kan stoppe den voldelige morderen. Når barnebarnet hans, @Entern, blir kidnappet, blir @Cid kastet inn i sentrum av etterforskningen. Hans eneste ledetråd er en liten pølse. Han får hjelp av en håpefull detektiv kalt @Frøkenfryden. Kan Frøkenfryden hjelpe Cid med å overvinne avhengigheten av sosiale medier og finne svarene før den klønete morderen og hans dødelige kniv slår til igjen? Det var pølsen til @lurven, han blottet seg men nabovakten @TheHairyToothfairy kom og angrep han med en machete Endret 27. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2452 Del Skrevet 27. juni 2022 Episode 84 Alle var klare for en ny uke @Frøkenfryden hadde dratt til Danmark, måtte bare vekk etter den svært så utmattende konferansen. Hun skulle kose seg og mate Frantzen med ananas. @Peanut hadde allerde spist en kilo sukker, hun visste hun burde gjort noe med sukkeravhengigheten sin, men hun hadde misset konferansen men håpet å få vært med neste år. @Adobyen hadde også spist mye, hele 5 kilo kylling . @KvakkekyllingenKunne ikke tro at det gikk an og fryktet for livet. @Blå knapp hadde endelig blitt kvitt avhengigheten sin av å trykke på knapper med andre farger enn blå, og nå ville hun bare ha hjelp av @Sjokoladepenge til å bli kvitt avhengigheten sin av sjokolade. @AliceNextDoor hadde bakt pavlova og fått seg hund, hun ville prøve et eksperiment som hun skulle kalle pavlovas hunder @TheHairyToothfairy hadde ingen hørt fra på lenge, han lå sikkert å sov et sted. To som nesten aldri sov var @Titania og @Cid er de egentlig vampyrer? @Entern hadde endelig kommet seg hjem til sitt elendige boforhold etter turen på byen, og han var sulten og bestemte seg for å grille en grandis rett på hovedkabelen som sto rett ut fra sikringsskapet. I mellomtiden slet @DundreMilfin fortsatt, hun hadde fortsatt ikke innrømmet for seg selv at hun hadde vært dildoavhengig lenger enn hun kunne huske. I følge @Frøkenfryden var det en del fortrengelse inne i bildet og hun hadde satt opp en ny time til henne etter ferien. Et annet sted i landet fikk @Athena Catalina et akutt anfall av trypofosi da hun skulle spise jordbær I en helt annen verdensdel hadde @AttilaTheHun vært mzungu på safari og blant annet lekt med en krokodille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2453 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Det var pølsen til @lurven, ham blottet seg men nabovakten @TheHairyToothfairy kom og angrep han med en machete Heldigvis vokste det ut en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2454 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Det var pølsen til @lurven, han blottet seg men nabovakten @TheHairyToothfairy kom og angrep han med en machete Haha fikk mer likes her enn på episoden min 😅 kanskje jeg skal holde meg til kortere episoder heller fremover, og eventuelt dele opp og poste neste del i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2455 Del Skrevet 27. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Heldigvis vokste det ut en ny Som en tohodet slange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 27. juni 2022 #2456 Del Skrevet 27. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Heldigvis vokste det ut en ny 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juni 2022 #2457 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Som en tohodet slange? Kommer et nytt hode hver gang den kuttes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 27. juni 2022 #2458 Del Skrevet 27. juni 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Haha fikk mer likes her enn på episoden min 😅 kanskje jeg skal holde meg til kortere episoder heller fremover, og eventuelt dele opp og poste neste del i fremtiden Kanskje fortsette historien til en annen, så det blir noe unikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2459 Del Skrevet 27. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Kommer et nytt hode hver gang den kuttes Du kan med andre ord gjøre to damer gravid samtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juni 2022 #2460 Del Skrevet 27. juni 2022 AttilaTheHun skrev (Akkurat nå): Kanskje fortsette historien til en annen, så det blir noe unikt? Jeg liker å dikte opp egne historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå