TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1621 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er det like dramatisk som på tv? Vet ikke hvor dramatisk de gjør det på tv egentlig. Men jeg får anafylaktisk sjokk som gjør mye dumt med blodtrykk og gjør deretter at hjernen ikke får luft. Du kan tro jeg var møkk forbannet de gangene jeg fikk med meg stridsrasjon med masse nøtter i innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1622 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvor dramatisk de gjør det på tv egentlig. Men jeg får anafylaktisk sjokk som gjør mye dumt med blodtrykk og gjør deretter at hjernen ikke får luft. Du kan tro jeg var møkk forbannet de gangene jeg fikk med meg stridsrasjon med masse nøtter i innholdet. Burde legge til rette for sånt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1623 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Burde legge til rette for sånt synes jeg Jada, men av og til glipper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2022 #1624 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Jada, men av og til glipper det. Jeg tåler ikke gluten. Det er forbausende mange som tror det er en tulleallergi og ikke en autoimmun sykdom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1625 Del Skrevet 19. juni 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): Jeg tåler ikke gluten. Det er forbausende mange som tror det er en tulleallergi og ikke en autoimmun sykdom Litt av problemet der er nok slike som et par av vennene mine som påstår de ikke tåler det, men som uten problemer inntar annen mat og drikke de burde reagert på. Ødelegger litt for de som har et faktisk problem, men samtidig er det jo flott at flere kjøper produkter uten gluten så det blir mer å velge i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1626 Del Skrevet 19. juni 2022 Episode 71. Så var det endelig klart for den årlige sommerfesten igjen, det var ikke noe spesielt tema så alle kunne komme kledd som de ville. @TheHairyToothfairy hadde tatt på seg fullt kamuflasjeutstyr for kvelden for han likte se på de andre uten å bli sett @Frøkenfryden kom i ananasbadedrakten sin for hun ville bade og sånn, men det viste seg at bassenget var tomt for vann. @Cid kom utkledd som supermario og håpet å finne noe fleinsopp på festen. @Titania som også var mario fan kom utkledd som prinsesse daisy og håpet på å bli reddet av @Cid @Entern kom utkledd som Conan, og var skikkelig slem-rumpe @jukkapalme kom utkledd som en sexy palme med 2 store kokosnøtter og håpet på litt jukking i løpet av kvelden @MarianneE kom utkledd som husmor og laget mat og passet på alle sammen. @Sjokoladepenge kom utkledd som en stor sjokolade og håpet at noen ville spise litt på henne i løpet av kvelden. @Peanut kom utkledd som nettopp en peanøtt, og gav @TheHairyToothfairy nøtteallergi, heldigvis kunne @SVK Den spesielle teknikken som må til for å få noen til å spy opp nøtter. @LitenOgSkvetten hadde kledd seg ut som en stor ballong og gikk rundt og ventet på at noen skulle poppe henne @Capslock kom utkledd som et tastatur og håpet på at noen ville trykke på de rette tastene. @Villfisker kom utkledd som en fisker og håpet på å få snøret i noens bunn. @Kvakkekyllingen kom så klart utkledd som kylling, men klar som et egg. @Vikingmamma kom utkledd som skjoldmøy og var klar for en real slåsskamp Sist men ikke minst dukket @AliceNextDoor opp i limousin, hun leita etter naboen sin som hun ikke hadde sett på mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1627 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Episode 71. Så var det endelig klart for den årlige sommerfesten igjen, det var ikke noe spesielt tema så alle kunne komme kledd som de ville. @TheHairyToothfairy hadde tatt på seg fullt kamuflasjeutstyr for kvelden for han likte se på de andre uten å bli sett @Frøkenfryden kom i ananasbadedrakten sin for hun ville bade og sånn, men det viste seg at bassenget var tomt for vann. @Cid kom utkledd som supermario og håpet å finne noe fleinsopp på festen. @Titania som også var mario fan kom utkledd som prinsesse daisy og håpet på å bli reddet av @Cid @Entern kom utkledd som Conan, og var skikkelig slem-rumpe @jukkapalme kom utkledd som en sexy palme med 2 store kokosnøtter og håpet på litt jukking i løpet av kvelden @MarianneE kom utkledd som husmor og laget mat og passet på alle sammen. @Sjokoladepenge kom utkledd som en stor sjokolade og håpet at noen ville spise litt på henne i løpet av kvelden. @Peanut kom utkledd som nettopp en peanøtt, og gav @TheHairyToothfairy nøtteallergi, heldigvis kunne @SVK Den spesielle teknikken som må til for å få noen til å spy opp nøtter. @LitenOgSkvetten hadde kledd seg ut som en stor ballong og gikk rundt og ventet på at noen skulle poppe henne @Capslock kom utkledd som et tastatur og håpet på at noen ville trykke på de rette tastene. @Villfisker kom utkledd som en fisker og håpet på å få snøret i noens bunn. @Kvakkekyllingen kom så klart utkledd som kylling, men klar som et egg. @Vikingmamma kom utkledd som skjoldmøy og var klar for en real slåsskamp Sist men ikke minst dukket @AliceNextDoor opp i limousin, hun leita etter naboen sin som hun ikke hadde sett på mange år. Ja!! Kul fest! Vi mangler jo deg 😭 Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1628 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja!! Kul fest! Vi mangler jo deg 😭 Hvor er du? Jeg glemte at jeg var der, er selvfølgelig kledd i keiserens nye klær😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1629 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Jeg glemte at jeg var der, er selvfølgelig kledd i keiserens nye klær😁 😄 Stilig 😄 Trodde du dukket opp i Adams drakt 😱 Var en fin kveld. Jeg var klar som et egg og drakk masse Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1630 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): 😄 Stilig 😄 Trodde du dukket opp i Adams drakt 😱 Var en fin kveld. Jeg var klar som et egg og drakk masse Cola. Hvordan funker det for en kylling å være klar som et egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2022 #1631 Del Skrevet 19. juni 2022 @lurven fantastisk, det verste er at dette er typisk meg in real life og. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1632 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): 😄 Stilig 😄 Trodde du dukket opp i Adams drakt 😱 Var en fin kveld. Jeg var klar som et egg og drakk masse Cola. Ja jeg var adam og du lurte meg til å drikke eplejuice fra den den forbudte kartongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1633 Del Skrevet 19. juni 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): @lurven fantastisk, det verste er at dette er typisk meg in real life og. 😂 Ja kjenner deg godt nå etter nesten 20 år på forumet😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1634 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Episode 71. Så var det endelig klart for den årlige sommerfesten igjen, det var ikke noe spesielt tema så alle kunne komme kledd som de ville. @TheHairyToothfairy hadde tatt på seg fullt kamuflasjeutstyr for kvelden for han likte se på de andre uten å bli sett @Frøkenfryden kom i ananasbadedrakten sin for hun ville bade og sånn, men det viste seg at bassenget var tomt for vann. @Cid kom utkledd som supermario og håpet å finne noe fleinsopp på festen. @Titania som også var mario fan kom utkledd som prinsesse daisy og håpet på å bli reddet av @Cid @Entern kom utkledd som Conan, og var skikkelig slem-rumpe @jukkapalme kom utkledd som en sexy palme med 2 store kokosnøtter og håpet på litt jukking i løpet av kvelden @MarianneE kom utkledd som husmor og laget mat og passet på alle sammen. @Sjokoladepenge kom utkledd som en stor sjokolade og håpet at noen ville spise litt på henne i løpet av kvelden. @Peanut kom utkledd som nettopp en peanøtt, og gav @TheHairyToothfairy nøtteallergi, heldigvis kunne @SVK Den spesielle teknikken som må til for å få noen til å spy opp nøtter. @LitenOgSkvetten hadde kledd seg ut som en stor ballong og gikk rundt og ventet på at noen skulle poppe henne @Capslock kom utkledd som et tastatur og håpet på at noen ville trykke på de rette tastene. @Villfisker kom utkledd som en fisker og håpet på å få snøret i noens bunn. @Kvakkekyllingen kom så klart utkledd som kylling, men klar som et egg. @Vikingmamma kom utkledd som skjoldmøy og var klar for en real slåsskamp Sist men ikke minst dukket @AliceNextDoor opp i limousin, hun leita etter naboen sin som hun ikke hadde sett på mange år. Men hun ble reddet av @lurven istedenfor, jeg dro hjem og sov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1635 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Hvordan funker det for en kylling å være klar som et egg? Den er bare skikkelig verpesyk 😆😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1636 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja jeg var adam og du lurte meg til å drikke eplejuice fra den den forbudte kartongen Ja 👿 Så ble du syk 🤮 Jeg var skikkelig i siget 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1637 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Den er bare skikkelig verpesyk 😆😁 Jeg gjemmer meg litt her borte, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1638 Del Skrevet 19. juni 2022 @lurven kan jeg forøvrig få meddele at jeg verdsetter Deres ordspill med stor sans for underholdningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1639 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg gjemmer meg litt her borte, jeg 😉 ikke gjem deg da 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni 2022 #1640 Del Skrevet 19. juni 2022 jeg ler så palmebladene mine rister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå