Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1541 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg har sett episoder. Nok til å skjønne at jeg og Isla Fisher har en lykkelig framtid for oss. Men den er fra en tid hvor jeg nesten ikke så på tv, husker ikke om det var 95 TV2 begynte sende den. Da var det kun rockegitarer og 1968 Mercury som gjaldt for meg, spilte og skrudde. Året etter vervet jeg meg og når jeg var hjemme så jobbet jeg i døren på Exodus. 1997 ble en hard tid hvor jeg forandret meg mye, spesielt fordi kjæresten min drepte seg selv sent på sommeren året før. Jeg var en sint ungamann som tilfeldigvis hadde en IRF-kontrakt og Kosovo hadde fest. Årene etter ble bare mer og mer styr med to jobber i konfliktyrker, når vi var i ro så så vi filmer sammen. Serier passet ikke inn, og jeg har sånn sett aldri fått noe forhold til serier. Jeg liker ikke serier den dag i dag. Så grusomt kondolerer ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1542 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Jeg har sett episoder. Nok til å skjønne at jeg og Isla Fisher har en lykkelig framtid for oss. Men den er fra en tid hvor jeg nesten ikke så på tv, husker ikke om det var 95 TV2 begynte sende den. Da var det kun rockegitarer og 1968 Mercury som gjaldt for meg, spilte og skrudde. Året etter vervet jeg meg og når jeg var hjemme så jobbet jeg i døren på Exodus. 1997 ble en hard tid hvor jeg forandret meg mye, spesielt fordi kjæresten min drepte seg selv sent på sommeren året før. Jeg var en sint ungamann som tilfeldigvis hadde en IRF-kontrakt og Kosovo hadde fest. Årene etter ble bare mer og mer styr med to jobber i konfliktyrker, når vi var i ro så så vi filmer sammen. Serier passet ikke inn, og jeg har sånn sett aldri fått noe forhold til serier. Jeg liker ikke serier den dag i dag. Oi trist å høre om😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1543 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Jeg har sett episoder. Nok til å skjønne at jeg og Isla Fisher har en lykkelig framtid for oss. Men den er fra en tid hvor jeg nesten ikke så på tv, husker ikke om det var 95 TV2 begynte sende den. Da var det kun rockegitarer og 1968 Mercury som gjaldt for meg, spilte og skrudde. Året etter vervet jeg meg og når jeg var hjemme så jobbet jeg i døren på Exodus. 1997 ble en hard tid hvor jeg forandret meg mye, spesielt fordi kjæresten min drepte seg selv sent på sommeren året før. Jeg var en sint ungamann som tilfeldigvis hadde en IRF-kontrakt og Kosovo hadde fest. Årene etter ble bare mer og mer styr med to jobber i konfliktyrker, når vi var i ro så så vi filmer sammen. Serier passet ikke inn, og jeg har sånn sett aldri fått noe forhold til serier. Jeg liker ikke serier den dag i dag. Leit å høre..💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1544 Del Skrevet 17. juni 2022 Episode 67 Endelig var det fredag igjen og alle var klare for helg. @Frøkenfryden hadde begynt Freddan tidlig og vært løsmunnet på verandaen og snakket om muk og kuk. I nærheten av Fredrikstad fikk @Titania en AHA opplevelse på festival Et ganske annet sted var @Kvakkekyllingen tom for juice, men hun hadde en pære som hun prøvde å presse ut juice fra, med lite hell, hun måtte nok ringe thøsetherese, hun er jo kjent for å kunne presse juicen ut av hva det skal være. I mellomtiden hadde @Cid pakket en koffert med 69 av sine favoritt ting og var på vei til @Hoppetaujenta Et annet sted satt @Entern og @TheHairyToothfairy og så på wedding crashers. Og ønsket begge at de var Vince vaughn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1545 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Episode 67 Endelig var det fredag igjen og alle var klare for helg. @Frøkenfryden hadde begynt Freddan tidlig og vært løsmunnet på verandaen og snakket om muk og kuk. I nærheten av Fredrikstad fikk @Titania en AHA opplevelse på festival Et ganske annet sted var @Kvakkekyllingen tom for juice, men hun hadde en pære som hun prøvde å presse ut juice fra, med lite hell, hun måtte nok ringe thøsetherese, hun er jo kjent for å kunne presse juicen ut av hva det skal være. I mellomtiden hadde @Cid pakket en koffert med 69 av sine favoritt ting og var på vei til @Hoppetaujenta Et annet sted satt @Entern og @TheHairyToothfairy og så på wedding crashers. Og ønsket begge at de var Vince vaughn.... Mens lurven fikk kjeft av Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1546 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Mens lurven fikk kjeft av Anton Måtte i snickarbua og spikke tredildoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1547 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Måtte i snickarbua og spikke tredildoer Til tanta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1548 Del Skrevet 17. juni 2022 Fin sang du lagde @lurven 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1549 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) lurven skrev (21 minutter siden): Episode 67 Endelig var det fredag igjen og alle var klare for helg. @Frøkenfryden hadde begynt Freddan tidlig og vært løsmunnet på verandaen og snakket om muk og kuk. I nærheten av Fredrikstad fikk @Titania en AHA opplevelse på festival Et ganske annet sted var @Kvakkekyllingen tom for juice, men hun hadde en pære som hun prøvde å presse ut juice fra, med lite hell, hun måtte nok ringe thøsetherese, hun er jo kjent for å kunne presse juicen ut av hva det skal være. I mellomtiden hadde @Cid pakket en koffert med 69 av sine favoritt ting og var på vei til @Hoppetaujenta Et annet sted satt @Entern og @TheHairyToothfairy og så på wedding crashers. Og ønsket begge at de var Vince vaughn.... Gir opp! TøseTherese, hvor er du?! Endret 17. juni 2022 av Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1550 Del Skrevet 17. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Gir opp! TøseTherese, hvor er du?! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1551 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): ? Hva? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1552 Del Skrevet 17. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Hva? 🤔 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1553 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Hva har skjedd? Vet ikke 🤔 Hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1554 Del Skrevet 17. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Vet ikke 🤔 Hva tenker du på? Pæren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1555 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Pæren Å. Jeg prøvde jo å presse den for saft. Hvis du leste hva lurven sa 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1556 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (57 minutter siden): Fin sang du lagde @lurven 😅 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1557 Del Skrevet 17. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (50 minutter siden): Gir opp! TøseTherese, hvor er du?! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1558 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (10 minutter siden): 😄 Var enklere å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1559 Del Skrevet 17. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Var enklere å spise. Kunne kjørt den i en blender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1560 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Kunne kjørt den i en blender Takk for tips. For sent nå 😩😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå