Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (48 minutter siden):

TM, jeg har ikke ord. Det er tidvis fristende å stusse du ikke drikker eller gjør verre ting. Men så kommer jeg på at du sannsynligvis ikke har sovet på en stund, kan det stemme det siste døgnet? :fnise:

Og så er det noe vi skal prate om her!
Jeg tar ikke kritikk på Porsche fra en Volvo-mann. Traktor satt opp mot sportsbil teller ikke, dette vet du om du tenker deg om.
Bare fordi jeg har et par CDer fra Coldplay så betyr det ikke at jeg a) har alle, og b) synes de er fantastiske. Men vi kan godt sette opp en time for å snakke om ditt særlig negative forhold til dem og deres musikk, det vil være et interessant studie.
Psykologi er ikke et liksomfag. Det er et fag som blant annet skal beskytte samfunnet mot sånne som deg, og sørge for velferden for sånne som deg. Jeg ringer din kone om du mener noe annet her.
Til sist så skal jeg bruke ditt eget kloke ord, selv en klokke som står har rett to ganger om dagen. Ja da, det hender du har rett en og annen gang. Men nå har du tatt feil, spesielt om at du er så tøff og best.

Måtte katten din føde i sengen din. :nigo: PS. av og til er du litt best, men mest morsom.

😆

Coldplay er jo ganske deprimerende musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (46 minutter siden):

Haha du rocker 😁😆

Det var et skikkelig uppercut comeback 🥊

Jeg likte det også 👍😄 Bra Alice! Fåkke tagget deg pga dum telefon 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Jeg kan hjelpe deg å tagge nå.

Få deg ny telefon, kast ut motorol@

@AliceNextDoor jeg hjelper kvakk å tagge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (6 minutter siden):

😆

Hvis du vil høre skikkelig deprimerende musikk er det bare å spørre, så skaffer jeg på null komma niks 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 minutter siden):

😆

Jammen det er jeg jo helt enig i! Men det er noen låter der som ble tidløse klassikere med en gang, og av og til er jeg også ganske deprimerende. Da passer den kombinasjonen godt. Men Hr Tannløs-fe (fe er vel kveg) har for seg at min upåklagelige samling av musikk er ødelagt av et par album fra Coldplay. Han skal bare gi seg, for jeg vet nemlig at han har samtlige album fra Britney Spears! Helt sant. ;)

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Hehe, vi spøker nå mest da, det er litt sjargongen vi har sånn utenfor nett til daglig. Men han tøffer seg stadig vekk, og da må vi ta ansvar ved å svare tilbake.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (1 minutt siden):

Jammen det er jeg jo helt enig i! Men det er noen låter der som ble tidløse klassikere med en gang, og av og til er jeg også ganske deprimerende. Da passer den kombinasjonen godt. Men Hr Tannløs-fe (fe er vel kveg) har for seg at min upåklagelige samling av musikk er ødelagt av et par album fra Coldplay. Han skal bare gi seg, for jeg vet nemlig at han har samtlige album fra Britney Spears! Helt sant. ;)

Hehe, vi spøker nå mest da, det er litt sjargongen vi har sånn utenfor nett til daglig. Men han tøffer seg stadig vekk, og da må vi ta ansvar ved å svare tilbake.

Ja musikken er bra den, flink vokalist og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Entern skrev (2 minutter siden):

Hvis du vil høre skikkelig deprimerende musikk er det bare å spørre, så skaffer jeg på null komma niks 😉

Nei liker best gladlåter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Nei liker best gladlåter 

Jeg liker gladlåter sånn av og til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (9 minutter siden):

Ja musikken er bra den, flink vokalist og sånn.

Ja, men det er et litt rart band med rare komposisjoner. Det er mye sant i at du trenger bare et album, så har du hørt all musikken deres. Men det er god stemnings-musikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (1 time siden):

TM, jeg har ikke ord. Det er tidvis fristende å stusse du ikke drikker eller gjør verre ting. Men så kommer jeg på at du sannsynligvis ikke har sovet på en stund, kan det stemme det siste døgnet? :fnise:

Jeg tar ikke kritikk på Porsche fra en Volvo-mann. Traktor satt opp mot sportsbil teller ikke, dette vet du om du tenker deg om.
Bare fordi jeg har et par CDer fra Coldplay så betyr det ikke at jeg a) har alle, og b) synes de er fantastiske. Men vi kan godt sette opp en time for å snakke om ditt særlig negative forhold til dem og deres musikk, det vil være et interessant studie.
Psykologi er ikke et liksomfag. Det er et fag som blant annet skal beskytte samfunnet mot sånne som deg, og sørge for velferden for sånne som deg. Jeg ringer din kone om du mener noe annet her.
Til sist så skal jeg bruke ditt eget kloke ord, selv en klokke som står har rett to ganger om dagen. Ja da, det hender du har rett en og annen gang. Men nå har du tatt feil, spesielt om at du er så tøff og best.

Måtte katten din føde i sengen din. :nigo: PS. av og til er du litt best, men mest morsom.

Ser at jeg har oversett litt her! 🧐 Men jeg kan ikke ta det nå.. overtid på liksomjobben🙃

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
AliceNextDoor skrev (1 time siden):

Jaa. Det er du som bor i Trondheim? Eller rundt der? Hairy har nevnt deg før i forbindelse med besøk der tror jeg 😄 Ja, fortsett med det. Han tåler det nok 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (1 time siden):

Jeg kan hjelpe deg å tagge nå.

Få deg ny telefon, kast ut motorol@

@AliceNextDoor jeg hjelper kvakk å tagge

Takk lurven 👍🥳 

Ja, skal kaste den ut snart 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

😆

Jeg elsker musikken demmes, favoritt bandet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

la meg endelig vise deg bilde av en Porsche. 

7895d52bcd4ada7a1bf909edded5f5f8.thumb.jpg.9d3f0f4dfc9580e387b13d2c4324ae16.jpg

tidlig variant av Cayenne. ;) 
jeg merker meg at du ikke hadde argumenter mot dette med te. anser det som opplest og vedtatt. 

stygt redd for at du kommer til å være sannspådd om den katta. og jeg er ikke redd for fruen. nemlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 63

@Titania hadde vunnet tur for 2 til Egon, og arrangerte dansekonkurranse for å avgjøre hvem hun skulle ta med seg.

@TheHairyToothfairy danset capoeira for den var han mest komfortabel med etter alle slåsskampene han hadde vært med på

@Frøkenfryden hadde stiv nakke så hun danset robotdansen.

@Cid kjørte en hode-skulder-kne og tå, for det var den eneste dansen han kunne

@Kvakkekyllingen danset selvfølgelig kyllingdansen

@Entern danset salsa, det passet best til hans eksotiske hoftebevegelser

@AliceNextDoor danset den tradisjonsrike tyske dansen zweifacher, som ikke betyr det @SVK håpet på.

@SVK var forresten for stor til å danse, siden han var en kjempe 

Sist men ikke minst danset @Luna Llena under det dunkle månelyset til tonene av belinda carlisles La Luna.

Vinneren avsløres i en annen episode 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Luna Llena skrev (1 minutt siden):

Det er bare en gif. 

Du ser bra ut i gif:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...