Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1341 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Oppdaga bailando før den slo gjennom😃❤️Nå fikk jeg på ordentlig nyvunnen respekt for deg! 😁 var allerede lei sangen når den slo igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1342 Del Skrevet 14. juni 2022 Luna Llena skrev (2 timer siden): 14 is nå må du ikke blande meg med Hoppetaujenta 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1343 Del Skrevet 14. juni 2022 @lurven mulig jeg vil prate med deg om begrepsblanding her. "Lekebil", du lissom! Det er blodig alvor, skal jeg si deg, ikke så lenge siden jeg stabbet meg i fingeren med sylkvass kniv! For ikke å snakke om alle kjemikaliene jeg gasser ned fruen med her (ikke bare fising, nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #1344 Del Skrevet 14. juni 2022 lurven skrev (15 timer siden): Men det er det verdt Yessss!! Bedre nå da.. ca 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1345 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): @lurven mulig jeg vil prate med deg om begrepsblanding her. "Lekebil", du lissom! Det er blodig alvor, skal jeg si deg, ikke så lenge siden jeg stabbet meg i fingeren med sylkvass kniv! For ikke å snakke om alle kjemikaliene jeg gasser ned fruen med her (ikke bare fising, nei) Måtte du amputere fingeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1346 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Måtte du amputere fingeren? Nei, men jeg prøvde selv ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1347 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Nei, men jeg prøvde selv ☹️ Og nå er du snart kjent som 9 finger hairy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1348 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Og nå er du snart kjent som 9 finger hairy? Går fint, gror ut igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1349 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Går fint, gror ut igjen! Som en trehodet drage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1350 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Som en trehodet drage? Ja, men ikke av tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1351 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): @lurven mulig jeg vil prate med deg om begrepsblanding her. "Lekebil", du lissom! Det er blodig alvor, skal jeg si deg, ikke så lenge siden jeg stabbet meg i fingeren med sylkvass kniv! For ikke å snakke om alle kjemikaliene jeg gasser ned fruen med her (ikke bare fising, nei) Vet ikke hva den kalles, bare et ord jeg bruker, det var kanskje litt barnslig av meg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1352 Del Skrevet 14. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Vet ikke hva den kalles, bare et ord jeg bruker, det var kanskje litt barnslig av meg😁 Det går bra og sånn, men om vi noen gang skulle møtes (det hadde vært litt moro, egentlig) så skylder jeg deg en neve kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1353 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): Det går bra og sånn, men om vi noen gang skulle møtes (det hadde vært litt moro, egentlig) så skylder jeg deg en neve kokos Dere kunne avtalt kg treff da slik folk gjorde før 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1354 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (27 minutter siden): Det går bra og sånn, men om vi noen gang skulle møtes (det hadde vært litt moro, egentlig) så skylder jeg deg en neve kokos Bare du ikke gjør det hardt så, jeg er en skjør skapning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1355 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Dere kunne avtalt kg treff da slik folk gjorde før 😄 Har vært på mange kg treff før i tiden. Men det er ikke aktuelt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1356 Del Skrevet 14. juni 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Har vært på mange kg treff før i tiden. Men det er ikke aktuelt nå da Treff er livsfarlig. Sist ble jeg gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1357 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Treff er livsfarlig. Sist ble jeg gift. Gift ved første blikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #1358 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (30 minutter siden): Gift ved første blikk? Heller første klikk da. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #1359 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Det går bra og sånn, men om vi noen gang skulle møtes (det hadde vært litt moro, egentlig) så skylder jeg deg en neve kokos Kokos❤️🥥🥥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1360 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (39 minutter siden): Gift ved første blikk? Hah, nei, altså. Det var noe annet som skjedde først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå