Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

lurven skrev (Akkurat nå):

Kvarg😁

😂😂😂

Men nå må jeg sove! Alene😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det når du får tid

Lover! Var bare litt skral. Men det kommer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er franzen 

På jobbtur 😢 teit. Tilbake i morgen. Han savner visst Meg og pølsegryta🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Lover! Var bare litt skral. Men det kommer! 

Du valgte hunder og Transer foran meg,

Men det går bra😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

På jobbtur 😢 teit. Tilbake i morgen. Han savner visst Meg og pølsegryta🥰

Blir vel pølse i gryta når han kommer tilbake 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (3 minutter siden):

Fordi du er en utadvendt interessant type tror j

Takker..☺️ ooog godt hjulpet av et lite og livlig studie med liten klasse og mye tid på skolen. Hele dagen. Da blir man venner lynfort👌

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Men det går bra😀

Betaler prisen ennå, beveger hodet som en 80-åring😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Blir vel pølse i gryta når han kommer tilbake 😁

:sjokk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Men det går bra😀

Jeg høres koko ut😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Jeg høres koko ut😂😂😂

Tror du ble sånn av å være på Jessheim 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Betaler prisen ennå, beveger hodet som en 80-åring😩

Men det er det verdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ble sånn av å være på Jessheim 

Jeg vet! Ble Jessica😲 natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er det verdt

Tror det, jeg havnet på en snap der jeg sang bailando av full hals til transedans. Mann sa jeg så glad ut😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Tror det, jeg havnet på en snap der jeg sang bailando av full hals til transedans. Mann sa jeg så glad ut😂

Det skulle jeg gjerne sett og hørt.

Jeg hadde faktisk bailando på en CD jeg bestilte fra utlandet, så jeg hørte på den 1/2 år før det ble en sommerhit.

Det var vel i 1998?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 61.

@Titania hadde vært på Egon og prøvd å bestille mat, alt var bare surr der, hun fikk desserten først, og forretten til dessert, hovedretten så hun aldri noe til.

Hun sendte inn en formell klage og fikk en kopp lunket kaffe som plaster på et veldig stort sår.

Et annet sted dreiv @AliceNextDoor å gravde i @lurven hode for å prøve å finne noe fælt, men der fant hun bare fine ting.

@StellaNova prøvde seg som såpeoperakoker med vekslende hell, så hun ble heller med @TheHairyToothfairy å bygget lekebiler og lærte seg nye banneord.

I mellomtiden hadde @Luna Llena nettopp blitt ferdig med å spise 14 is og var på vei for å pante iskrempapiret.

@SVK var på besøk hos @Frøkenfryden og sang jenni from the Block for henne, dette fikk henne til å innse at hun egentlig bare var ei lita jente fra Sogn.

Og hun angret sårt på at hun hadde valgt hunder og Transer foran @lurven

Et annet sted i landet var @Kvakkekyllingen blitt 4 år igjen og spiste 13 skiver med aprikossyltetøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lurven skrev (11 timer siden):

Det skulle jeg gjerne sett og hørt.

Jeg hadde faktisk bailando på en CD jeg bestilte fra utlandet, så jeg hørte på den 1/2 år før det ble en sommerhit.

Det var vel i 1998?

Oppdaga bailando før den slo gjennom😃❤️Nå fikk jeg på ordentlig nyvunnen respekt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
lurven skrev (18 minutter siden):

Episode 61.

@Titania hadde vært på Egon og prøvd å bestille mat, alt var bare surr der, hun fikk desserten først, og forretten til dessert, hovedretten så hun aldri noe til.

Hun sendte inn en formell klage og fikk en kopp lunket kaffe som plaster på et veldig stort sår.

Et annet sted dreiv @AliceNextDoor å gravde i @lurven hode for å prøve å finne noe fælt, men der fant hun bare fine ting.

@StellaNova prøvde seg som såpeoperakoker med vekslende hell, så hun ble heller med @TheHairyToothfairy å bygget lekebiler og lærte seg nye banneord.

I mellomtiden hadde @Luna Llena nettopp blitt ferdig med å spise 14 is og var på vei for å pante iskrempapiret.

@SVK var på besøk hos @Frøkenfryden og sang jenni from the Block for henne, dette fikk henne til å innse at hun egentlig bare var ei lita jente fra Sogn.

Et annet sted i landet var @Kvakkekyllingen blitt 4 år igjen og spiste 13 skiver med aprikossyltetøy

14 is :fnise: nå må du ikke blande meg med Hoppetaujenta 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (34 minutter siden):

Episode 61.

Ååå, vil være 4 år igjen 🥺🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...