Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

@AliceNextDoor jeg mente, bare tulla og kalte henne Alice-nabo-gørl😂

@Cid , ut fra sangen Living Next Door To Alice gjort berømt av Smokie, så har @lurven og jeg spøket litt rundt selve teksten på sangen. Noe jeg syntes var litt artig og dermed har det blitt en ting, sangen handler om en som bor ved siden av en kvinne som heter Alice og aldri har tatt motet til seg for å fortelle at han liker henne. Historien bak sangen er litt dyp, den er skrevet med mer dybde enn bare det.
Derfor har jeg valgt det som brukernavn fordi jeg var den kvinnen i nabolaget som alle la merke til, men ingen tok kontakt med. Ikke før rett jeg flyttet fra Oslo, da ble alle veldig kjent med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 timer siden):

Hun klarer ikke mitt syke sinn alene.

Ok jeg stiller, men tar kveldsgebyr🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (1 time siden):

@Cid , ut fra sangen Living Next Door To Alice gjort berømt av Smokie, så har @lurven og jeg spøket litt rundt selve teksten på sangen. Noe jeg syntes var litt artig og dermed har det blitt en ting, sangen handler om en som bor ved siden av en kvinne som heter Alice og aldri har tatt motet til seg for å fortelle at han liker henne. Historien bak sangen er litt dyp, den er skrevet med mer dybde enn bare det.
Derfor har jeg valgt det som brukernavn fordi jeg var den kvinnen i nabolaget som alle la merke til, men ingen tok kontakt med. Ikke før rett jeg flyttet fra Oslo, da ble alle veldig kjent med meg. :)

Fin historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

Tenkte meg at det var en dypere mening bak brukernavnet, i Oslo er det vanskelig å bli kjent med nye folk tror jeg, har samme erfaring selv fra da jeg bodde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Ok jeg stiller, men tar kveldsgebyr🤓

Er det mulig å få time etter klokken 22:00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (Akkurat nå):

Er det mulig å få time etter klokken 22:00?

Ja neste gang jeg er på pridefest! Dog er jeg nok da kledd annerledes enn på jobb men antar du er raus😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

På 69kr?

Det er nok til 1 «det høres tøft ut»😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Tenkte meg at det var en dypere mening bak brukernavnet, i Oslo er det vanskelig å bli kjent med nye folk tror jeg, har samme erfaring selv fra da jeg bodde der.

Mens jeg aldri har funnet det lettere enn da jeg entra Oslo..🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i uinteressanttråden vil bli såpekoker! Men tror hun mener ordentlig såpe? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ja neste gang jeg er på pridefest! Dog er jeg nok da kledd annerledes enn på jobb men antar du er raus😃

Ja bare jeg ikke trenger å slippe ut min indre drag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Skrevet hva, hvem ,hvor?

Såpe i helga.. eller i alle fall i dag. Men fikk ikke gjort😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lurven skrev (1 minutt siden):

Skrevet hva, hvem ,hvor?

Kven kva kvar! 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Mens jeg aldri har funnet det lettere enn da jeg entra Oslo..🙂

Fordi du er en utadvendt interessant type tror j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Såpe i helga.. eller i alle fall i dag. Men fikk ikke gjort😢

Ta det når du får tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...