Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Han er syk så kan ikke bo hjemme :( Ikke dement eller noe sånn. Enda iallefall. Men kan jo nesten bli det av å bo med eldre folk 😛

Å det var trist da, ingen sjans for at han kan komme hjem igjen?

Ja det er vel kanskje ikke det mest stimulerende miljøet i være i kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (Akkurat nå):

Å det var trist da, ingen sjans for at han kan komme hjem igjen?

Ja det er vel kanskje ikke det mest stimulerende miljøet i være i kan jeg tenke meg.

Jo. Hvis han vil og prøver litt. Men virker som om det er litt med viljen også. Får se litt etterhvert. Kom ikke dit før i vår så kan jo forandre seg :)

Nei, tror ikke jeg har godt av å jobbe der, føler meg gammel. Men så er jeg jo 41 år mentalt da 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Jo. Hvis han vil og prøver litt. Men virker som om det er litt med viljen også. Får se litt etterhvert. Kom ikke dit før i vår så kan jo forandre seg :)

Nei, tror ikke jeg har godt av å jobbe der, føler meg gammel. Men så er jeg jo 41 år mentalt da 😆 

Er vel ikke så lett å prøve å bli bedre hvis man er syk antar jeg.

Så du jobber på samme sted som han er beboer? ( ikke meningen å være nysgjerrig altså, drit I å svare hvis det blir for personlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (2 minutter siden):

Er vel ikke så lett å prøve å bli bedre hvis man er syk antar jeg.

Så du jobber på samme sted som han er beboer? ( ikke meningen å være nysgjerrig altså, drit I å svare hvis det blir for personlig)

Nei. Man mister litt motet tror jeg 😕

Jeg gjør det. Jobber lite i pleie da så er mest miljøarbeid. Greit nok stort sett. Ser han ofte. (Kanskje litt for ofte for en sliten kvakk 🥺) Men sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
lurven skrev (22 timer siden):

Episode 59

Spesialepisode.

En utrolig tjener i KG administrasjonen har igjen delt bakgrunnsinfo om noen av brukerne på forumet.

Denne gangen vil vi få et unikt innblikk i hobbyer og fritidssysler til noen av brukerne.

@Entern kan kanskje virke som en øldrikkende tulling, men han er egentlig en svært belest og smart fyr som kan 17 ulike språk, blant retroromansk og armensk.

@Frøkenfryden bruker my av sin fritid på hoteller rundt omkring i Norge og Sverige (!)

Der smaker hun på ulike hotellfrokoster og gir reviews til sine følgere på Instagram

@TheHairyToothfairy er en sann Norgesvenn i likhet med smokie og Bonnie tyler, det finnes ikke et sted i Norge hvor han ikke har satt sin skitne fot, han er ikke like belest som @Entern men der @Entern kan 17 ulike språk, kan tannfeen minst 87 unike Norske dialekter.

@Kvakkekyllingen er en meget praktisk anlagt dame, som kan både kjøre båt,støpe gulv og oppdra kyllinger.

Men noen kvelder blir hun Thøsetherese....

@Peanut er en typisk fin frognerfrue som bruker mesteparten av tiden sin på å shoppe i Bogstadveien 

@Sjokoladepenge er med i den lokale barnevognmafiaen der hun bor, hun bruker stort sett dagene til å sperre gangveien for gamle menn og damer sammen med andre likesinnede mødre.

@AliceNextDoor bruker mesteparten av tiden til å sløve i skyggen, uansett om det er sol eller regn.

@Cid bruker mye av fritiden sin på spille TV spill og å tenke ut morsomme ordspill

@Hoppetaujenta føler seg alltid veldig heit og sånn og bruker mesteparten av sin tid på å prøve å kjøle seg ned, noen netter sover hun til og med i fryseren.

@Luna Llena er en sann dyrevenn, og bruker mye av sin fritid på å finne dyr i nabolaget som hun kan leke med.

@Anonymburker bruker mye av sin fritid på intervalltrening, det er både pyramidetrening,rombetrenig,og hexagonale intervaller.

@Spencer Hastings bruker mye av sin fritid på å drikke kaffe på Sandvika storsenter.

@MarianneE gjør 5 fine ting hver dag hele året uten unntak.

@SVK bruker fritiden sin til å være vennlig mot de som er mindre enn han.

Ja, kom til meg alle søte små og store :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 60

@TheHairyToothfairy hadde vært dj på utested og  vist frem juvelelene sine til alle som ville se og bite i de.

@Kvakkekyllingen hadde besteget både Valdemar og et fjell denne helgen

@Frøkenfryden hadde vært på kombinert førerhund/pride fest med hunder og folk i alle regnbuens farger.

@Entern hadde vært 44 år hele helgen både fysisk og mentalt, så alt var som vanlig hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 60

@TheHairyToothfairy hadde vært dj på utested og  vist frem juvelelene sine til alle som ville se og bite i de.

@Kvakkekyllingen hadde besteget både Valdemar og et fjell denne helgen

@Frøkenfryden hadde vært på kombinert førerhund/pride fest med hunder og folk i alle regnbuens farger.

@Entern hadde vært 44 år hele helgen både fysisk og mentalt, så alt var som vanlig hos han.

Jeg tar betalt, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Jeg tar betalt, altså. 

Trodde det var med i prisen på inngangsbilletten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var med i prisen på inngangsbilletten 

Knegg, jeg liker ordet. Inngangsbilletten. Dult dult, say no more. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

😄❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden):

hey hey hey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

hey hey hey

Introen til denne! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (39 minutter siden):

hey hey hey

Årskort med rabatt? :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (På 11.6.2022 den 17.14):

😄

Er dere sikre på at dere vil begynne å grave i hodet mitt, ikke sikkert dere er klar for det dere vil finne der.

Jeg snakker stort sett med overgripere og voldsoffere. Tror nok det går bra, spesielt om vi er flere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (På 11.6.2022 den 19.14):

😄

Er dere sikre på at dere vil begynne å grave i hodet mitt, ikke sikkert dere er klar for det dere vil finne der.

Har tenkt meg om, og føler jeg graver nok på jobb, så Alicenabogørl får ta det👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

Jeg snakker stort sett med overgripere og voldsoffere. Tror nok det går bra, spesielt om vi er flere.

Ja jeg er verken overgriper eller voldsoffer, men kan være andre fæle ting å finne i mitt hode, må være minst 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Hun klarer ikke mitt syke sinn alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Ja jeg er verken overgriper eller voldsoffer, men kan være andre fæle ting å finne i mitt hode, må være minst 2

Jeg er sikker på at du er en hyggelig mann med vanlige tanker. Men jeg skal lete litt nøye for å se om jeg ikke finner noe å gjøre meg vanskelig på, om du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Bogørl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...