Entern Skrevet 8. juni 2022 #1221 Del Skrevet 8. juni 2022 Bra episode @lurven🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 8. juni 2022 #1222 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 57 @Villfisker hadde kokt kål som han skulle ta med på tjuvfisketur. Han fikk noen feite laks på turen, men ble desverre nødt til å drepe @Væren og @Livets datter da han ble fersket av de. Men han glemte å drepe hjernen deres og de ble til zombier. I mellomtiden spiste og drakk @Entern røyk og kaffe til frokost,mens @TinaEmilie98 nøyde seg med kun røyk. I mellomtiden hadde @Millionsett på film med rare hunder. Litt senere på dagen dro @Entern @Titania og @Frøkenfryden for å kjøpe sko, @Sola de ble også med for hun trodde det var sånn trippeltrumf i skobutikken, 3 for 2 tilbud og sånn. @Entern og @Titania skulle ha størrelse 54, men ble da Videresendt til kanobutikken, @Frøkenfryden skulle ha størrelse 19 og ble dermed sendt videre til barnas hus @Sola de fikk heller ikke tak i sko for trippeltrumf er jo på torsdager Et annet sted i landet hadde @LiseTV på seg kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2022 #1223 Del Skrevet 9. juni 2022 lurven skrev (18 timer siden): Episode 57 @Villfisker hadde kokt kål som han skulle ta med på tjuvfisketur. Han fikk noen feite laks på turen, men ble desverre nødt til å drepe @Væren og @Livets datter da han ble fersket av de. Men han glemte å drepe hjernen deres og de ble til zombier. I mellomtiden spiste og drakk @Entern røyk og kaffe til frokost,mens @TinaEmilie98 nøyde seg med kun røyk. I mellomtiden hadde @Millionsett på film med rare hunder. Litt senere på dagen dro @Entern @Titania og @Frøkenfryden for å kjøpe sko, @Sola de ble også med for hun trodde det var sånn trippeltrumf i skobutikken, 3 for 2 tilbud og sånn. @Entern og @Titania skulle ha størrelse 54, men ble da Videresendt til kanobutikken, @Frøkenfryden skulle ha størrelse 19 og ble dermed sendt videre til barnas hus @Sola de fikk heller ikke tak i sko for trippeltrumf er jo på torsdager Et annet sted i landet hadde @LiseTV på seg kjole Ååå jeg ender så opp med blinkesko til neste episode😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2022 #1224 Del Skrevet 9. juni 2022 @lurven jeg kan nok ta en helgeepisode. Litt tid på hotell-livet🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2022 #1225 Del Skrevet 9. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): @lurven jeg kan nok ta en helgeepisode. Litt tid på hotell-livet🤠 Ja trenger en ny vinkling på historien. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2022 #1226 Del Skrevet 9. juni 2022 Episode 58. Nattkino edition Brukerne på forumet sto nå over for et vanskelig valg, pest eller kolera. @Entern valgte kolera, fordi han hadde hørt at man kunne klare seg hvis man drakk mye, og det hadde han uansett planer om i helgen. @Kvakkekyllingen hadde allerede fugleinfluenza, så hun slapp unna. @TheHairyToothfairy valgte både pest og kolera som den tøffingen han er @Frøkenfryden @Cid og @Sjokoladepenge valgte pest og ble satt i isolasjon på ubestemt tid. I mellomtiden hadde @lurven fått svineinfluenza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. juni 2022 #1227 Del Skrevet 9. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Episode 58. Nattkino edition Brukerne på forumet sto nå over for et vanskelig valg, pest eller kolera. @Entern valgte kolera, fordi han hadde hørt at man kunne klare seg hvis man drakk mye, og det hadde han uansett planer om i helgen. @Kvakkekyllingen hadde allerede fugleinfluenza, så hun slapp unna. @TheHairyToothfairy valgte både pest og kolera som den tøffingen han er @Frøkenfryden @Cid og @Sjokoladepenge valgte pest og ble satt i isolasjon på ubestemt tid. I mellomtiden hadde @lurven fått svineinfluenza Jeg pleier velge sånn, det er ikke fordi jeg er så tøff - men fordi jeg tidvis er veldig dum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #1228 Del Skrevet 9. juni 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Episode 58. Nattkino edition Brukerne på forumet sto nå over for et vanskelig valg, pest eller kolera. @Entern valgte kolera, fordi han hadde hørt at man kunne klare seg hvis man drakk mye, og det hadde han uansett planer om i helgen. @Kvakkekyllingen hadde allerede fugleinfluenza, så hun slapp unna. @TheHairyToothfairy valgte både pest og kolera som den tøffingen han er @Frøkenfryden @Cid og @Sjokoladepenge valgte pest og ble satt i isolasjon på ubestemt tid. I mellomtiden hadde @lurven fått svineinfluenza @Sjokoladepenge smeltet i varmen så da var det bare meg og @Frøkenfryden igjen og en koffert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1229 Del Skrevet 9. juni 2022 lurven skrev (38 minutter siden): Episode 58. Nattkino edition Brukerne på forumet sto nå over for et vanskelig valg, pest eller kolera. @Entern valgte kolera, fordi han hadde hørt at man kunne klare seg hvis man drakk mye, og det hadde han uansett planer om i helgen. @Kvakkekyllingen hadde allerede fugleinfluenza, så hun slapp unna. @TheHairyToothfairy valgte både pest og kolera som den tøffingen han er @Frøkenfryden @Cid og @Sjokoladepenge valgte pest og ble satt i isolasjon på ubestemt tid. I mellomtiden hadde @lurven fått svineinfluenza Jeg har absolutt ikke fugleinfluensa! Jeg er bare rar 🤣 Født sånn 👻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #1230 Del Skrevet 9. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Jeg har absolutt ikke fugleinfluensa! Jeg er bare rar 🤣 Født sånn 👻 Ble ikke du klekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1231 Del Skrevet 9. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Ble ikke du klekt? Jeg har aldri vært i noe egg. Jeg bare spiser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #1232 Del Skrevet 9. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri vært i noe egg. Jeg bare spiser dem. Ble du genetisk skapt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1233 Del Skrevet 9. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ble du genetisk skapt? Jeg er en litt spesiell kvakk. Kan ikke huske så mye om min fødsel. Pappa sa de fant meg i en grøft i skogen. Hvor jeg var før vet jeg ikke 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #1234 Del Skrevet 9. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg er en litt spesiell kvakk. Kan ikke huske så mye om min fødsel. Pappa sa de fant meg i en grøft i skogen. Hvor jeg var før vet jeg ikke 🤔 Kanskje du er i slekt med Wrinkle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #1235 Del Skrevet 9. juni 2022 Lurer på hvordan episode 69 blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2022 #1236 Del Skrevet 9. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kanskje du er i slekt med Wrinkle? Kanskje 🤫 Jeg skal prøve å finne et svar. Men nå er det sovetid. God natt Cid og alle andre små og store venner 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #1237 Del Skrevet 9. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Kanskje 🤫 Jeg skal prøve å finne et svar. Men nå er det sovetid. God natt Cid og alle andre små og store venner 😀 Natta 🐥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2022 #1238 Del Skrevet 10. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Jeg pleier velge sånn, det er ikke fordi jeg er så tøff - men fordi jeg tidvis er veldig dum. Men du har vel blitt mindre dum med årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. juni 2022 #1239 Del Skrevet 10. juni 2022 lurven skrev (9 timer siden): Ja trenger en ny vinkling på historien. 😀 Skal gjøre mitt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. juni 2022 #1240 Del Skrevet 10. juni 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Men du har vel blitt mindre dum med årene? Det tror jeg at jeg skal avstå fra å svare på. Kremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå