Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Men de trenger de ikke være lenge før innpass🤪

Nei hun er raus sånn. Alle skal med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (30 minutter siden):

Og sånn har det fortsatt, fortsatt mange som er nysgjerrig på thøsa 

Absolutt. Kunne ikke ende der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

For en begivenhet! Nesten sånn at man spør; Hvir var DU da thøsa ble døpt? 🤣

Da kan de fleste svare. På sofaen og så TV. Men enkelte heldige utvalgte fikk se henne thøse og plaske i døpefontenen. Heldiggriser 🐷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
lurven skrev (57 minutter siden):

Nå blir Odd lei seg 😢

Kunne ikke brydd meg mindre. 

Visca El Barça!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (51 minutter siden):

Da kan de fleste svare. På sofaen og så TV. Men enkelte heldige utvalgte fikk se henne thøse og plaske i døpefontenen. Heldiggriser 🐷

Ååå❤ det var nok fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (12 timer siden):

Ja den må du skrive.

Kan ikke skrive den sjøl

Stol på meg, blir bra shit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (9 timer siden):

Stol på meg, blir bra shit

Det blir alltid bra shit med FF 😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 49

@Cid Carl Åge fra Ålesund

Jobber på åttende året på åleoppevaringsboksfabrikken.

Allerede dagen etter at Carl Åge ble unnfanget begynte bestemødrene hans å strikke klær til han slik at han hadde noe å ha på seg når han ble født.

Han kom jo som kjent naken inn i verden, men har aldri vært naken siden.

Han er ellers kjent for å sin store samling med minnie mus figurer og at han har sett samtlige episoder av hotel Cæsar og home and away 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden):

Home and Away = Isla Fisher. 

Mmmmmmm. 

Har hun spilt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (20 minutter siden):

Har hun spilt der?

Yess. Da jeg var på videregående. Du var travel med å lurve sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (47 minutter siden):

Yess. Da jeg var på videregående. Du var travel med å lurve sikkert.

Oi. Trodde hun var amerikansk.

Jeg så på home and away på ungdomsskolen.

Men på videregående var jeg for opptatt med å lurve ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 50.

@lurven. Bakgrunnen. Ekstra lang, siden han har skrevet alle vår andres historie❤️

Han ble født et lite sted vi ikke helt vet, men vi vet at han kom med et lurveleven. Det går ikke mange gjetord om barndommen hans så vi antar han ikke gjorde mye nummer ut av seg på den tiden. Han startet på skolen slik han skulle og etter hvert kom han seg til videregående.
Men Lurven bare, faen heller, jeg vil lurve la vida loca. Han reiste til Oslo, ble kul kis og hadde på en måte sitt going to Ibiza. Det ble litt fyll og fanteri, og damer og sånn, og noen valg Lurven ikke syns virker dritsmarte nå. Som ikke trengs rippes opp i etter at man har skikket seg. Men det ble bra damer og chat på KG og en utsvevende dagbok,  som ennå står sterkt her, ut av dette.
Men på samme måte som en realitysesong av paradise ikke varer evig, så varte heller ikke lurvetiden evig. Lurven syntes etter hvert han måtte bli til noe, så han lærte seg noe smart og smalt og bygde seg en karriere ut av dette, det slutta å brenne på dass i hans liv og han sikret heller dassene for brann.
Han syns etter hvert også at det var finere med en dame over tid, og plutselig landet han dette også og gikk jaggu hen og gifta seg i en alder av 25. Tross alt hadde han levd et helt liv på sånn 7 år, og hadde nå fått klokskap og modenhet deretter. Og var ikke noe tørst mer heller. Han ble sånn instantpappa til bonusbarn og ettersom årene gikk ble det også en Minilurven. Det hadde han alltid ønsket seg oppi alt. Han sto på. Kvernet nøtter til youghurt, trente og var pappa og lærte kunsten å holde en kvinne happy over mange år. Og KG var litt av og ute, men han forsvant aldri. Han ville ha sin fjasefallskjerm. Du trodde kanskje han var en litt hjerteløs playertype her i starten av fortellingen , det stemmer ikke. Han har et snilt sart hjerte inni der, som covid desverre rævkjørte. Han fikk brann i hjertet, det hadde han ikke sikret seg mot. Så da måtte han sitte inne, vente, og oppdaga KG igjen. En lurvete dagbok ble lagt på is. Lurven fikk heller en dagbok for å beskrive sin løpetid, neida, joggetid.
Løpetiden får han utløp for gjennom diverse snedige innlegg, og livets harde skole har komme dritbra med når han skal fange essensen av oss alle her i lurvete lekker såpe. Han jobber igjen nå, hjertet er intakt som før, men er blitt værende på KG da. Fordi han blir så blid av oss, og fordi i blant er avsporet fjas glasuren på den fine kaka som er livet.

Red.anm. Skulle ønske jeg kunne skrive at to måker hadde seg på taket også i dag da jeg skrev, men den gang ei. Men du kan sikkert se slikt for deg selv😂👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 timer siden):

Oi. Trodde hun var amerikansk.

Jeg så på home and away på ungdomsskolen.

Men på videregående var jeg for opptatt med å lurve ja

Det minnet meg på.. Lurven.. the full story. Da er den ute Mann!😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (23 timer siden):

Absolutt. Kunne ikke ende der.

Alt har en ende, sa Thøsa😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Alt har en ende, sa Thøsa😂

Når enden er nær er alt godt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Episode 50.

@lurven. Bakgrunnen. Ekstra lang, siden han har skrevet alle vår andres historie❤️

Han ble født et lite sted vi ikke helt vet, men vi vet at han kom med et lurveleven. Det går ikke mange gjetord om barndommen hans så vi antar han ikke gjorde mye nummer ut av seg på den tiden. Han startet på skolen slik han skulle og etter hvert kom han seg til videregående.
Men Lurven bare, faen heller, jeg vil lurve la vida loca. Han reiste til Oslo, ble kul kis og hadde på en måte sitt going to Ibiza. Det ble litt fyll og fanteri, og damer og sånn, og noen valg Lurven ikke syns virker dritsmarte nå. Som ikke trengs rippes opp i etter at man har skikket seg. Men det ble bra damer og chat på KG og en utsvevende dagbok,  som ennå står sterkt her, ut av dette.
Men på samme måte som en realitysesong av paradise ikke varer evig, så varte heller ikke lurvetiden evig. Lurven syntes etter hvert han måtte bli til noe, så han lærte seg noe smart og smalt og bygde seg en karriere ut av dette, det slutta å brenne på dass i hans liv og han sikret heller dassene for brann.
Han syns etter hvert også at det var finere med en dame over tid, og plutselig landet han dette også og gikk jaggu hen og gifta seg i en alder av 25. Tross alt hadde han levd et helt liv på sånn 7 år, og hadde nå fått klokskap og modenhet deretter. Og var ikke noe tørst mer heller. Han ble sånn instantpappa til bonusbarn og ettersom årene gikk ble det også en Minilurven. Det hadde han alltid ønsket seg oppi alt. Han sto på. Kvernet nøtter til youghurt, trente og var pappa og lærte kunsten å holde en kvinne happy over mange år. Og KG var litt av og ute, men han forsvant aldri. Han ville ha sin fjasefallskjerm. Du trodde kanskje han var en litt hjerteløs playertype her i starten av fortellingen , det stemmer ikke. Han har et snilt sart hjerte inni der, som covid desverre rævkjørte. Han fikk brann i hjertet, det hadde han ikke sikret seg mot. Så da måtte han sitte inne, vente, og oppdaga KG igjen. En lurvete dagbok ble lagt på is. Lurven fikk heller en dagbok for å beskrive sin løpetid, neida, joggetid.
Løpetiden får han utløp for gjennom diverse snedige innlegg, og livets harde skole har komme dritbra med når han skal fange essensen av oss alle her i lurvete lekker såpe. Han jobber igjen nå, hjertet er intakt som før, men er blitt værende på KG da. Fordi han blir så blid av oss, og fordi i blant er avsporet fjas glasuren på den fine kaka som er livet.

Red.anm. Skulle ønske jeg kunne skrive at to måker hadde seg på taket også i dag da jeg skrev, men den gang ei. Men du kan sikkert se slikt for deg selv😂👍🏻

Bra skrevet.

Du husket mye og traff veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Episode 50.

Tror forresten løpetiden for måker går ut 31 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (10 minutter siden):

Bra skrevet.

Du husket mye og traff veldig bra

Det er jo hele livshistorien din lurven! Flink fryden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...