Entern Skrevet 28. mai 2022 #1061 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): 😄 Skal du også ut på livet? 😄 Nei blir nok hjemme og holder fattern med selskap 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1062 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (24 minutter siden): Nei blir nok hjemme og holder fattern med selskap 🤓 Det setter han nok pris på 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1063 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Det setter han nok pris på 👍😀 Håper det da 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #1064 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Rimelig nærme nå 😂 Selv om jeg tror DDE er litt for fancy for folk her 😂 Er vel et band som skal spille. Danseband sikkert 😂 🤯hvis DDE er for fancy😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1065 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) lurven skrev (14 minutter siden): 🤯hvis DDE er for fancy😄 Hehe, i know 😂😂 Jeg bor på landet vet du 😆 Ikke for fancy for meg altså 😂 Endret 28. mai 2022 av Kvakkekyllingen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1066 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (35 minutter siden): Håper det da 😅😀 Garantert 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1067 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Garantert 😀👍 Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #1068 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Hehe, i know 😂😂 Jeg bor på landet vet du 😆 Ikke for fancy for meg altså 😂 Jeg er også fra landet, gikk mye i gammaldans blant de voksne da jeg var ungdom, mens vi hørte på DDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1069 Del Skrevet 28. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er også fra landet, gikk mye i gammaldans blant de voksne da jeg var ungdom, mens vi hørte på DDE. Du skulle vært på fest lurven 😆 Kanskje de spiller DDE 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #1070 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Du skulle vært på fest lurven 😆 Kanskje de spiller DDE 😂 Hører ikke så mye på DDE nå lenger da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1071 Del Skrevet 28. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Jeg er også fra landet, gikk mye i gammaldans blant de voksne da jeg var ungdom, mens vi hørte på DDE. Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Du skulle vært på fest lurven 😆 Kanskje de spiller DDE 😂 lurven skrev (1 minutt siden): Hører ikke så mye på DDE nå lenger da😄 Har dere hørt DDR? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1072 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Har dere hørt DDR? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nei, tror ikke det 😂 Hva eller hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1073 Del Skrevet 28. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Hører ikke så mye på DDE nå lenger da😄 Åå, sikkert bare i smug. "Rooompa mi, du e så gla i rompa mi" 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1074 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Nei, tror ikke det 😂 Hva eller hvem er det? Atle Antonsens parodiband. 😀 DDE-sanger fremført i Rammstein stil. »MEIN ARSCH!! DU LIEBT!! MEIN ARSCH!!!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1075 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Atle Antonsens parodiband. 😀 DDE-sanger fremført i Rammstein stil. »MEIN ARSCH!! DU LIEBT!! MEIN ARSCH!!!» Haha 😂😂 Nei det har jeg ikke hørt. Men kan tenke meg at det er en smule spesielt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1076 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha 😂😂 Nei det har jeg ikke hørt. Men kan tenke meg at det er en smule spesielt 😂 Christopher Schau var også med 😁 Finnes på YouTube 😀 »WINCHEN AM KAI!!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1077 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Christopher Schau var også med 😁 Finnes på YouTube 😀 »WINCHEN AM KAI!!» Den er jo faktisk ganske fin 🥲🤩 Den ekte versjonen altså 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1078 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Den er jo faktisk ganske fin 🥲🤩 Den ekte versjonen altså 😂 DDR versjonen er finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1079 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): DDR versjonen er finere Jeg skal høre når jeg ikke er sammen med mamma 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1080 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Jeg skal høre når jeg ikke er sammen med mamma 😂 Parodien er ikke så slem da 😅 DDR spilte oppvarming for DDE en gang 😀😀😀 så DDE gutta syntes også det var gøy😀 Men er med lettkledd dame med tysk uniformslue, ikke bestemorvennlig kanskje 😅 😀 Endret 28. mai 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå