Frøkenfryden Skrevet 27. mai 2022 #1041 Del Skrevet 27. mai 2022 lurven skrev (10 timer siden): I neste episode kommer bakgrunnshistorien om @Entern 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. mai 2022 #1042 Del Skrevet 27. mai 2022 Frøkenfryden skrev (47 minutter siden): Ler av denne ennå. Lyst til å lage en festinvitasjon der det står😂 Gå ahead 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2022 #1043 Del Skrevet 27. mai 2022 Titania skrev (18 timer siden): Jeg var rett ved Trømborg forrige helg Det visste jeg jo da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2022 #1044 Del Skrevet 27. mai 2022 Episode 41 @Entern bakgrunnshistorie: @Entern ble født av hippieforeldre på Lillehammer en gang på 70 tallet. Man vet ikke så mye om hans barndom. Første gang man hører om han er da han dukket om som den litt mindre kjente Maskotten Lars under OL på Lillehammer i 94. Lars var en kjederøykende,øldrikkende maskot med litt stor mage, og ikke like familievennlig som Kristin og Håkon. I voksen alder flyttet han til Oslo der han jobber som lærer i historie og lever et bohemliv på Oslos bruneste puber. Han er også en habil tegner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. mai 2022 #1045 Del Skrevet 27. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Episode 41 @Entern bakgrunnshistorie: @Entern ble født av hippieforeldre på Lillehammer en gang på 70 tallet. Man vet ikke så mye om hans barndom. Første gang man hører om han er da han dukket om som den litt mindre kjente Maskotten Lars under OL på Lillehammer i 94. Lars var en kjederøykende,øldrikkende maskot med litt stor mage, og ikke like familievennlig som Kristin og Håkon. I voksen alder flyttet han til Oslo der han jobber som lærer i historie og lever et bohemliv på Oslos bruneste puber. Han er også en habil tegner! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2022 #1046 Del Skrevet 27. mai 2022 Kommer @Frøkenfryden bakgrunnshistorie i kveld. Traileren er allerede ute, inneholder masse kvarg og har 23 års aldersgrense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. mai 2022 #1047 Del Skrevet 27. mai 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Kommer @Frøkenfryden bakgrunnshistorie i kveld. Traileren er allerede ute, inneholder masse kvarg og har 23 års aldersgrense 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2022 #1048 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Episode 42 @Frøkenfryden Backstory Line-stine vokste opp mellom de dype fjell et sted i Sogn, der var det aldri sol så derfor ble hun liten av vekst, men til gjengjeld ble hun også veldig smart. Men hun var veldig dårlig på geografi, og en gang hun skulle besøke en venninne i en nabokommune kjørte hun feil og havnet i Oslo. Der var det så mye nytt å spennende å se at hun bestemte seg å bli. Etter å ha kysset mange frosker traff hun til slutt franzen fra Moss og bosatte seg med han et sted litt utenfor Oslo s beste sydkant. Hun er ellers kjent for å være glad i kvarg og serviettbretting og for sin store samling mummikopper. Til daglig jobber hun med å krympe hjerner og er seriøs og sånn. Men når mørket faller på er hun dronningen av fjas Endret 28. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #1049 Del Skrevet 28. mai 2022 Episode 43 @Kvakkekyllingen bakgrunn Therese fra Trøndelag Kom til verden en vårdag på midten av 80 tallet, som alle trøndere ble hun født med mokkasin på føttene. Berit og Jan var veldig stolte av den lille tøsa si. Hun har alltid vært veldig snill og begynte å jobbe som hjelpepleier i voksen alder. Hennes største fritidsinteresser er nakenrave og karsk, gjerne i kombinasjon. Ellers er hun veldig glad i Valdemar og motor ol@, disse 2 bruker hun også veldig mye tid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1050 Del Skrevet 28. mai 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Episode 43 @Kvakkekyllingen bakgrunn Therese fra Trøndelag Kom til verden en vårdag på midten av 80 tallet, som alle trøndere ble hun født med mokkasin på føttene. Berit og Jan var veldig stolte av den lille tøsa si. Hun har alltid vært veldig snill og begynte å jobbe som hjelpepleier i voksen alder. Hennes største fritidsinteresser er nakenrave og karsk, gjerne i kombinasjon. Ellers er hun veldig glad i Valdemar og motor ol@, disse 2 bruker hun også veldig mye tid på. Jeg fortalte Berit om mine interesser nå, hun var ikke veldig fornøyd 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #1051 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (26 minutter siden): Jeg fortalte Berit om mine interesser nå, hun var ikke veldig fornøyd 😆😆 Ja men hun er moren din vet du, det er liksom jobben hennes å ikke være fornøyd med sånne interesser. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1052 Del Skrevet 28. mai 2022 lurven skrev (45 minutter siden): Ja men hun er moren din vet du, det er liksom jobben hennes å ikke være fornøyd med sånne interesser. 😄 Det er sant. Bare hun ikke kaster meg ut så er jeg fornøyd Jammen bra jeg ikke skal på fest og drikke i kveld 🤯 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1053 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er sant. Bare hun ikke kaster meg ut så er jeg fornøyd Jammen bra jeg ikke skal på fest og drikke i kveld 🤯 😂 Hver dag er en fest for Therese 🥳🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1054 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Hver dag er en fest for Therese 🥳🤪 Det er faktisk fest her i kveld. Altså ikke her i huset men samfunnshuset sånn rett borti her 😆 Jeg har ikke meldt meg på 🥲😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1055 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er faktisk fest her i kveld. Altså ikke her i huset men samfunnshuset sånn rett borti her 😆 Jeg har ikke meldt meg på 🥲😂 Karsk i koppen og DDE på anlegget?🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1056 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Karsk i koppen og DDE på anlegget?🤠 Rimelig nærme nå 😂 Selv om jeg tror DDE er litt for fancy for folk her 😂 Er vel et band som skal spille. Danseband sikkert 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1057 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Rimelig nærme nå 😂 Selv om jeg tror DDE er litt for fancy for folk her 😂 Er vel et band som skal spille. Danseband sikkert 😂 Hælan i taket 🥳😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1058 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hælan i taket 🥳😂 Regner med det 😆 Får vel noen snaps i løpet av kvelden 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #1059 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Regner med det 😆 Får vel noen snaps i løpet av kvelden 😂😂 Juuuhuuu🥳🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #1060 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Juuuhuuu🥳🍻 😄 Skal du også ut på livet? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå