Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1001 Del Skrevet 24. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 timer siden): Jeg er glatt med på det! Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1002 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (33 minutter siden): Trodde du hadde sånn manuell Åå fittebit-memories! KG-mars-aprilstyle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #1003 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Åå fittebit-memories! KG-mars-aprilstyle! Se! det er person til som bruker fitbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1004 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Se! det er person til som bruker fitbit Fitbit er noe annet en fittebit er jeg nokså sikker på . Slik jeg husker det. Jeg tok det til og med med i en tidlig episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #1005 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Fitbit er noe annet en fittebit er jeg nokså sikker på . Slik jeg husker det. Jeg tok det til og med med i en tidlig episode. 🤔 var det fittebit eller fittebitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. mai 2022 #1006 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): 🤔 var det fittebit eller fittebitt? Vagina Dentata???😱😱😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1007 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (På 3.5.2022 den 20.31): Episode 6. siste del.. @Kvakkekyllingen manglet nå både badevegg og krøllalfa og effekten av @lurven sine tyrkershots startet å dempe seg. Men brått kom @Frøkenfryden hjem til henne. @Kvakkekyllingen visste ikke helt hvordan hun ble funnet men stusset litt på @Frøkenfryden sin stresskoffert med initialene KGB. @lurven sa det var null stress da det kun stod for Kvinneguidens bullshit. Og @Entern bare smilte og sa hun ikke måtte bry sitt og fantorangens hode med sånne tanker og skjenket henne en god slant av @Frøkenfryden sin boblende vin og satte på sin nye LP mens @Cid slo på artig Barne-tv og lagde pizza uten ost. @Kvakkekyllingen følte at verden falt på plass og sovnet før hun rakk et eneste skritt på sin fittebitt-klokke. Supersterke @Titania hadde trent noe jævlig med markløft og slang @Kvakkekyllingen i senga så hun selv kunne skravle og se TV med @Cid og slippe en kjip alenekveld. Mens de satt der pinget og pinget det i varslene på mobilen til @Frøkenfryden og de lurte på om det var noe mystisk utstyr i kofferten.. Dog viste det seg bare å være en real cat fight mellom @Hoppetaujenta og @Hoppetaujenten som pågikk med @TheHairyToothfairy som sultent publikum @Frøkenfryden var ingen spion, bare en liten fjasevenn full av kvarg. Her er det @lurven. jeg søkte her inne på fittebitt🙈🙈🙈 du sa det var bare strava og fittebitt som gjaldt for deg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #1008 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Her er det @lurven. jeg søkte her inne på fittebitt🙈🙈🙈 du sa det var bare strava og fittebitt som gjaldt for deg😂 Hadde helt fortrengt den episoden😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #1009 Del Skrevet 24. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Vagina Dentata???😱😱😱😱😱 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1010 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hadde helt fortrengt den episoden😄 Bra med reprise da, den var jo knall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #1011 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Bra med reprise da, den var jo knall. Ønskereprise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. mai 2022 #1012 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Hva er det? En skrekkelig ting en grøsserforfatter fant på en gang 😱😱😱😱 Dentata = med tenner 😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #1013 Del Skrevet 24. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): En skrekkelig ting en grøsserforfatter fant på en gang 😱😱😱😱 Dentata = med tenner 😱😱😱 Høres ut som en fin film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 24. mai 2022 #1014 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (10 timer siden): Episode 38. @Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går. Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et dansk slott. Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer. I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn. @Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL @Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤 @Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023. Der hun var klar å ligge og skape drama @Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle @Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven. Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært... En glede å bli nevnt, også jeg som er ny her! PS: Er båten min full av kinaputter og ballonger så tar jeg heller sjansen på sjøen😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1015 Del Skrevet 24. mai 2022 LitenOgSkvetten skrev (31 minutter siden): En glede å bli nevnt, også jeg som er ny her! PS: Er båten min full av kinaputter og ballonger så tar jeg heller sjansen på sjøen😉 Lurven er litt røff. Men grei egentlig. Tough love når man entrer såpeoperaen😂 Hadde tissa på meg i den båten, er også liten og skvetten. 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 24. mai 2022 #1016 Del Skrevet 24. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Lurven er litt røff. Men grei egentlig. Tough love når man entrer såpeoperaen😂 Hadde tissa på meg i den båten, er også liten og skvetten. 😯 Vi sier at båten var stor, så kan vi stikke av i livbåten og kose oss der😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1017 Del Skrevet 24. mai 2022 LitenOgSkvetten skrev (6 minutter siden): Vi sier at båten var stor, så kan vi stikke av i livbåten og kose oss der😄 Ja vi har sånne Titanicmoments😃😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2022 #1018 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (4 timer siden): Ønskereprise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. mai 2022 #1019 Del Skrevet 25. mai 2022 Episode 39 @Frøkenfryden hadde fått seg ny badedrakt med mange hull, hun var ute å svømte da hun så en liten skikkelse som hoppet fra en båt. Det var @LitenOgSkvetten som hadde rømt fra ballonger og kinaputter. @Entern skulle på audition på en luguber film som het entern the matrix. Han var perfekt for rollen. I mellomtiden hadde @DundreMilfin ladet ferdig eggstokkileren sin og var klar for action Et helt annet sted skrev @AthenaRavenLuna hovedoppgave om Odd, da ble hun så yr at pulsen gikk opp til over 200. @Hoppetaujenta hadde blitt sammen med en pultost, så da slapp hun det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mai 2022 #1020 Del Skrevet 25. mai 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 39 @Frøkenfryden hadde fått seg ny badedrakt med mange hull, hun var ute å svømte da hun så en liten skikkelse som hoppet fra en båt. Det var @LitenOgSkvetten som hadde rømt fra ballonger og kinaputter. @Entern skulle på audition på en luguber film som het entern the matrix. Han var perfekt for rollen. I mellomtiden hadde @DundreMilfin ladet ferdig eggstokkileren sin og var klar for action Et helt annet sted skrev @AthenaRavenLuna hovedoppgave om Odd, da ble hun så yr at pulsen gikk opp til over 200. @Hoppetaujenta hadde blitt sammen med en pultost, så da slapp hun det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå