Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #981 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): I nord er det kaldest, derfor trenger treet mest hud der for å holde varmen. I metaforisk overført betydning betyr det at man er sterkest der man møter mest motstand 👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #982 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): 👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 Den hadde jo også.. kompass😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #983 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): 👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 Ser den allerede, har jo stjernekikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #984 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Den hadde jo også.. kompass😂 Lurer på om den nåla finner sin magnetiske motpol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #985 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Førkje har vi i min dialekt også. Men visste ikke hva det betydde før nå Det betyr vel ikke tøs men noe.. ikke-bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #986 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Klart, ellers hadde jeg aldri tatt deg opp som lærling. Nå må du tenke deg om. Dette er åpenbart! 👍 sant. Du vet jo. Ooog om jeg bestemmer meg for endring er jeg uslåelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #987 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Det betyr vel ikke tøs men noe.. ikke-bra F****ekjærring tror jeg det betyr der jeg kommer fra, hvis jeg har tolka det rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #988 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg kan noen nordnorske gloser av lugubert kaliber…🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #989 Del Skrevet 23. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Jeg kan noen nordnorske gloser av lugubert kaliber…🥴 Lurven kan sikkert få de inn i neste episode. Vi har landa på at alle episodene har 18 årsgrense og det om at alle døde var kraftig overdrevet😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #990 Del Skrevet 23. mai 2022 (endret) Episode 37 De viste seg at @Frøkenfryden og @lurven hadde helt identiske hjerner. Forskjellige utenpå men like inni. @Kvakkekyllingen hadde endelig fått på shortsen, men @TheHairyToothfairy hadde fått beundret kyllingen hennes litt på avstand før det. @lurven hadde tatt film med spionkamera, og solgt rettighetene videre til @Geitis for en due og et par småmynter. I mellomtiden fikk @AthenaRavenLuna rare pm fra en som het odd Et annet sted i landet hadde @Entern lærte seg nye koseord fra våre nordlige landsdeler, som han satt å øvde seg på å uttale mens han drakk ØL! Endret 23. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #991 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Lurven kan sikkert få de inn i neste episode. Vi har landa på at alle episodene har 18 årsgrense og det om at alle døde var kraftig overdrevet😆 Jeg føler meg litt død, men det er mulig jeg misforstår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #992 Del Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Jeg føler meg litt død, men det er mulig jeg misforstår Du føles forunderlig levende da😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #993 Del Skrevet 23. mai 2022 (endret) lurven skrev (10 timer siden): Episode 37 De viste seg at @Frøkenfryden og @lurven hadde helt identiske hjerner. Forskjellige utenpå men like inni. @Kvakkekyllingen hadde endelig fått på shortsen, men @TheHairyToothfairy hadde fått beundret kyllingen hennes litt på avstand før det. @lurven hadde tatt film med spionkamera, og solgt rettighetene videre til @Geitis for en due og et par småmynter. I mellomtiden fikk @AthenaRavenLuna rare pm fra en som het odd Et annet sted i landet hadde @Entern lærte seg nye koseord fra våre nordlige landsdeler, som han satt å øvde seg på å uttale mens han drakk ØL! 👏🏻☺️Helt identiske hjerner?! Stakkar deg! Føler med deg❤️😂 Endret 23. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #994 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Du føles forunderlig levende da😯 Hu sa så, brura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #995 Del Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hu sa så, brura 😂😂😂 minner meg om å se på «du skal høre mye» med mamma og pappa😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #996 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 minner meg om å se på «du skal høre mye» med mamma og pappa😃 Jeg er glatt med på det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #997 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) Episode 38. @Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går. Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et dansk slott. Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer. I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn. @Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL @Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤 @Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023. Der hun var klar å ligge og skape drama @Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle @Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven. Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært... Endret 24. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2022 #998 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (40 minutter siden): Episode 38. @Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går. Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et dansk slott. Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer. I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn. @Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL @Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤 @Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023. Der hun var klar å ligge og skape drama @Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle @Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven. Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært... Jeg lader faktisk en nå sammen med Fitbiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #999 Del Skrevet 24. mai 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Jeg lader faktisk en nå sammen med Fitbiten. Trodde du hadde sånn manuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2022 #1000 Del Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Trodde du hadde sånn manuell Det har jeg og, man kan aldri få nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå