Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #881 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😆 Det blir for MYE for verden🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #882 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Er vel mye bra låter laget til Bond-filmer. Another way to die og muse-greia, var det ikke det? Liker de. Husker ikke de. Husker bare goldfinger og living daylights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #883 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Det blir for MYE for verden🤣 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. mai 2022 #884 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (24 minutter siden): Husker ikke de. Husker bare goldfinger og living daylights Adele sin var fin, og så klart Paul McCartney sin 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #885 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Adele sin var fin, og så klart Paul McCartney sin 😀 Ja skyfall var bra, kjenner ikke McCartney sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. mai 2022 #886 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Ja skyfall var bra, kjenner ikke McCartney sin Live and let die 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #887 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Live and let die 😀 Har ikke hørt originalen, bare Guns and roses sin versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #888 Del Skrevet 21. mai 2022 Episode 35 @Frøkenfryden hadde invitert @TheHairyToothfairy @Cid @Hoppetaujentaog @DundreMilfin hjem til seg og hadde en mummikopp klar til hver. @lurven var ikke invitert, men snek seg inn med de andre fordi han ville prøve boblebadet. Plutselig måtte @Frøkenfryden stikke ut en tur for å hjelpe til med en trang måkefødsel. I mellomtiden satt @Kate Upton og drakk øl i en skinnstol. I Trøndelag dro @Kvakkekyllingen ut på båttur i et desperat forsøk på å bli kvitt thøsetherese. @Entern drakk som vanlig øl og hørte på gamle james bond tittelspor. Altså en helt vanlig lørdag. @AthenaRavenLuna var helt giddalaus og orket ikke annet enn å spise pølse i lompe. Men håpet å orke litt Odd i morgen. @Titania hørte på musikk og lekte med Lego.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #889 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (47 minutter siden): Episode 35 @Frøkenfryden hadde invitert @TheHairyToothfairy @Cid @Hoppetaujentaog @DundreMilfin hjem til seg og hadde en mummikopp klar til hver. @lurven var ikke invitert, men snek seg inn med de andre fordi han ville prøve boblebadet. Plutselig måtte @Frøkenfryden stikke ut en tur for å hjelpe til med en trang måkefødsel. I mellomtiden satt @Kate Upton og drakk øl i en skinnstol. I Trøndelag dro @Kvakkekyllingen ut på båttur i et desperat forsøk på å bli kvitt thøsetherese. @Entern drakk som vanlig øl og hørte på gamle james bond tittelspor. Altså en helt vanlig lørdag. @AthenaRavenLuna var helt giddalaus og orket ikke annet enn å spise pølse i lompe. Men håpet å orke litt Odd i morgen. @Titania hørte på musikk og lekte med Lego.. Jeg er fortsatt fri lurven 😄 Hun er ikke å se. Deilig, for nå skal jeg slappe av 😄 Håper dere andre koser dere også 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #890 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 35 @Frøkenfryden hadde invitert @TheHairyToothfairy @Cid @Hoppetaujentaog @DundreMilfin hjem til seg og hadde en mummikopp klar til hver. @lurven var ikke invitert, men snek seg inn med de andre fordi han ville prøve boblebadet. Plutselig måtte @Frøkenfryden stikke ut en tur for å hjelpe til med en trang måkefødsel. I mellomtiden satt @Kate Upton og drakk øl i en skinnstol. I Trøndelag dro @Kvakkekyllingen ut på båttur i et desperat forsøk på å bli kvitt thøsetherese. @Entern drakk som vanlig øl og hørte på gamle james bond tittelspor. Altså en helt vanlig lørdag. @AthenaRavenLuna var helt giddalaus og orket ikke annet enn å spise pølse i lompe. Men håpet å orke litt Odd i morgen. @Titania hørte på musikk og lekte med Lego.. Ingen Odd Grenland i morgen, da er det Barcelona som er mye viktigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #891 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 time siden): Ingen Odd Grenland i morgen, da er det Barcelona som er mye viktigere Og jeg som trodde Odd var viktigst. Kan bli et tøft møte mot en jerv i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #892 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jeg er fortsatt fri lurven 😄 Hun er ikke å se. Deilig, for nå skal jeg slappe av 😄 Håper dere andre koser dere også 😁 Håper på litt kos i natten, men ikke med thøsa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #893 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Håper på litt kos i natten, men ikke med thøsa da Haha heier på deg! Jeg er meeeett. Må sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #894 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha heier på deg! Jeg er meeeett. Må sove Mett og full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #895 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Og jeg som trodde Odd var viktigst. Kan bli et tøft møte mot en jerv i morgen Å, nei da har du misforstått 😂 Visca el Barca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #896 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Mett og full? Mett, ikke full. Blitt så gammel at jeg passer litt på. Kan ikke kaste bort en søndag på fyllesjuka! Opp 5 tii krim! ☺️😂😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #897 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): Å, nei da har du misforstått 😂 Visca el Barca! Ja håper på en bra kamp i morgen kveld. Så du kvinnefinalen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #898 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mett, ikke full. Blitt så gammel at jeg passer litt på. Kan ikke kaste bort en søndag på fyllesjuka! Opp 5 tii krim! ☺️😂😃 Oi. Det er kriminelt tidlig på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #899 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja håper på en bra kamp i morgen kveld. Så du kvinnefinalen i dag? Nei, glemte den. Og da jeg kom på den lå de under 3-1, så da gadd jeg ikke. Så du kampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #900 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Håper på litt kos i natten, men ikke med thøsa da Ikke? 🤣 Blir nok kos uten henne også 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå