Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #861 Del Skrevet 20. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Cirka Sånn så jeg ut når jeg så den 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. mai 2022 #862 Del Skrevet 20. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Gud hjelpes😯 Bra det ikke ble sånn. Jeg tror ikke jeg ville hatt det så bra😬 digresjon.. Aldersforskjell føltes ikke så nøye da men annerledes nå, må vedgå det. Vi møter jevnlig min forrige kjæreste pga felles nettverk ( og ja jeg har verdens tryggeste Mann som syns det er null stress) og jeg syns det er rart at han er sånn 55. det kjennes annerledes nå enn 30 og 43. Ja hvis man er 55 begynner man vel å bli litt gammel gubbe. I 40 årene kan man fremdeles være litt ung og frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #863 Del Skrevet 20. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja hvis man er 55 begynner man vel å bli litt gammel gubbe. I 40 årene kan man fremdeles være litt ung og frisk Sant! Han holder seg bra men likevel er det forskjell på 40 og 55. nå må jeg snart sove for kvelden så Man kan jo lure på hvor sprek jeg er også😂😂😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. mai 2022 #864 Del Skrevet 20. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sant! Han holder seg bra men likevel er det forskjell på 40 og 55. nå må jeg snart sove for kvelden så Man kan jo lure på hvor sprek jeg er også😂😂😃 Du har en mental alder på 67 år😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #865 Del Skrevet 20. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Du har en mental alder på 67 år😁 I know. Mokkabønner og leggetid før 22… til gjengjeld twerker jeg til Drake i mikke-genser, det rykker meg greit ned, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. mai 2022 #866 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): I was born to make you happy Alle tror «Womanizer» er min favoritt men favoritten min er «Toxic». Har hatt kvinnelige medarbeidere som INSISTERTE på at «Womanizer» er «min» Britney sang da 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. mai 2022 #867 Del Skrevet 20. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Episode 34. Et ikke så skjult bonusspor. Jeg bare elsker bonusspor ropte @TheHairyToothfairy og lot cd-spilleren, den ettermonterte, veksle fra Britney Spears til noe mye mer røft og tøft. Slik at alle visste hvilken kul dude han egentlig var. Med veksleren sin, som vekslet like elegant mellom CD’er som han vekslet mellom frue og kjæreste. Et annet sted lenger unna stod @Kvakkekyllingen og kjente en underlig kribling som var altfor velkjent. Og hun kunne se for sitt indre tøser og nakenrave og andre fredager hun helst ville glemme. Hun tekstet @AthenaRavenLuna for hjelp.. kunne de sammen gjøre Thøsetherese mer introvert og dermed mindre tilstedeværende.?. det hun ikke visste var at meldingen aldri nådde @AthenaRavenLuna for @Kvakkekyllingen har jo ingen krøllalfa.. Samtidig med @Kvakkekyllingensine problemer hadde @Titania en litt teit jobbdag der ting ikke gikk veien og hun undret om ikke det ville vært bedre med en jobb der man lager modeller for å regne ut jokk*penislengde opphøyd i 2 hull. @Frøkenfryden nektet ta penistullet innover seg da hun hadde mer enn nok med hjertesmerte og bekymringer og manglende plass til neste sesongs mummikopper. midt i Oslo Stod @Entern og kikket på alle som gikk og drakk øl, mens han måtte ta en @Geitis og vaske huset. Han ville egentlig heller ta en @Frøkenfrydenog gå ut og drikke dyr øl og njuta livet og barre si føkk u til makuleringscontainere. Meeen, han visste også at huset måtte være på stell. Han skulle jo lage reality! Spise is og drikke sjampis og leve et slags Seinfeld-Kramerliv! @lurven måtte jobbe igjen. Men ikke fullt, så han rakk møte regissøren til Såpeoperaens filmatisering på Gunerius. Der han sa at han alltid skal spilles av Bjørn Floberg! Kristoffer Hivju kan drite og dra. Fredagen hos @DundreMilfin var for øvrig også bra, hun prøvde lage tilslørte bondepiker med lemon curd men innså at hun liker mye bedre avslørte bondepiker.. MERK: Episoden er skrevet på en veranda på Oslo øst mens forfatter drakk cremant og to måker pulte på nabotaket. god fredag! 😎 Kjempebra episode😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #868 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Alle tror «Womanizer» er min favoritt men favoritten min er «Toxic». Har hatt kvinnelige medarbeidere som INSISTERTE på at «Womanizer» er «min» Britney sang da 😆 Haha😂😂 Toxic er knall! Jeg liker slave 4 u på sånn topp 3 i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. mai 2022 #869 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Haha😂😂 Toxic er knall! Jeg liker slave 4 u på sånn topp 3 i alle fall. Toxic har kjempebra musikkvideo 🤩🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #870 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Toxic har kjempebra musikkvideo 🤩🤩🤩 Ja enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #871 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): Kjempebra episode😀😀😀😀 Takker! Fornøyd selv også😃👍😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #872 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (15 timer siden): Knallbra episode😁😄, men var det ikke bondepikker @DundreMilfin dreiv å knadde? Det navneskiftet.. jeg tenker nå KUN «dundre milfen inn. « er det bare meg? 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #873 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (10 timer siden): Alle tror «Womanizer» er min favoritt men favoritten min er «Toxic». Har hatt kvinnelige medarbeidere som INSISTERTE på at «Womanizer» er «min» Britney sang da 😆 Toxic er bra, trodde først det var en låt til en james bond film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #874 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det navneskiftet.. jeg tenker nå KUN «dundre milfen inn. « er det bare meg? 🙈🙈🙈 Nei jeg tenkte også på det😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. mai 2022 #875 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Toxic er bra, trodde først det var en låt til en james bond film. Det kunne den jo faktisk vært 😀 Videoen er veldig spionfilm også 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #876 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): I know. Mokkabønner og leggetid før 22… til gjengjeld twerker jeg til Drake i mikke-genser, det rykker meg greit ned, Om dagen går fryden rundt som en vanlig person. Men etter klokken 21 på kvelden blir hun plutselig forvandlet til en dame på 81 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #877 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det kunne den jo faktisk vært 😀 Videoen er veldig spionfilm også 😀 Ja, låta hadde passet perfekt til en bond film. Og toxic hadde vært en fin tittel på en bond film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #878 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Nei jeg tenkte også på det😁 Men det er ikke sikkert vi er representative🙈😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #879 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (37 minutter siden): Toxic er bra, trodde først det var en låt til en james bond film. Er vel mye bra låter laget til Bond-filmer. Another way to die og muse-greia, var det ikke det? Liker de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #880 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Men det er ikke sikkert vi er representative🙈😬 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå