Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

Episode 32

@Titania hadde vært å kjøpt seg masse Lego, hun ville nemlig bygge fullskala modeller av @Entern og @Geitis

Etterpå skulle hun hjelpe kløne @lurven med å skru sammen noen IKEA møbler.

I mellomtiden dreiv @Frøkenfryden å bretta klær husmorskolen style.

Penisen til @TheHairyToothfairy var så vidt begynt å vokse ut igjen, men han var ikke helt fornøyd så han startet en penistråd på seksualitetsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hysj, ikke si det høyt. junior (penis/truselslangen/one eyed jack/støtfangern/whatchamacallit) kan høre det og bli lei seiv, jeg er jo alltid fornøyd me'n

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (38 minutter siden):

Episode 32

@Titania hadde vært å kjøpt seg masse Lego, hun ville nemlig bygge fullskala modeller av @Entern og @Geitis

Etterpå skulle hun hjelpe kløne @lurven med å skru sammen noen IKEA møbler.

I mellomtiden dreiv @Frøkenfryden å bretta klær husmorskolen style.

Penisen til @TheHairyToothfairy var så vidt begynt å vokse ut igjen, men han var ikke helt fornøyd så han startet en penistråd på seksualitetsforumet.

@TheHairyToothfairysitteR visst med kikkert i basseng så vokser seg nok til😂

bra det straks helg nå! Jeg må jo skrive såpe😂 Mann koker bolognese i morgen, mulig jeg tar en fredagsepisode☺️👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden):

lokkestokken. 

Trodde det var lokkebiff?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

bra det straks helg nå! Jeg må jo skrive såpe😂 Mann koker bolognese i morgen, mulig jeg tar en fredagsepisode☺️👍

Åh, jeg er langdistansekikker. Du ser meg neppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Trodde det var lokkebiff?

Nå flørter De, jeg rødmer. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Nå flørter De, jeg rødmer. 

Haha nei! Jeg lærer vokabular, jobber med ungdom og må holde meg cooool😎

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha nei! Jeg lærer vokabular, jobber med ungdom og må holde meg cooool😎

Men nå ble det i grunnen ganske hot, skal jeg si Dem, Frøken. Dessuten er jeg ikke lengre i kategorien ungdom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (51 minutter siden):

Men nå ble det i grunnen ganske hot, skal jeg si Dem, Frøken. Dessuten er jeg ikke lengre i kategorien ungdom. 

Nei De er jo faktisk slik omtrent fra samme årgang som meg 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Gleder meg til din fredagedition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (31 minutter siden):

Gleder meg til din fredagedition

Takk! Skal slå til! Før jeg skal på bar lørdag😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 33

Endelig var det helg igjen.

@AthenaRavenLuna skulle som vanlig tilbringe helgen sammen med Odd.

@Cid skulle sove etter å ha vært oppe i 114 timer i strekk.

@TheHairyToothfairy gikk helgen i møte ved å innse at han ikke var noen ungdom lenger, men siden han har både frue og kjæreste var han fornøyd likevel.

@Entern hadde forlengst innsett at han ikke var noen ungdom, men han hadde sluttet å være lei seg for det og drakk Øl.

@Frøkenfryden skulle tilbringe helgen i bilen sin der hun fortsatt hadde en fungerende cd spiller, og høre på brente CDer fra 2007.

I mellomtiden hadde fløff byttet navn til @DundreMilfin som hun synes bedre beskrev Hennes personlighet 

Et annet sted i landet snek thøsetherese seg sakte inn på @Kvakkekyllingen bakfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (3 minutter siden):

Episode 33

Endelig var det helg igjen.

@AthenaRavenLuna skulle som vanlig tilbringe helgen sammen med Odd.

@Cid skulle sove etter å ha vært oppe i 114 timer i strekk.

@TheHairyToothfairy gikk helgen i møte ved å innse at han ikke var noen ungdom lenger, men siden han har både frue og kjæreste var han fornøyd likevel.

@Entern hadde forlengst innsett at han ikke var noen ungdom, men han hadde sluttet å være lei seg for det og drakk Øl.

@Frøkenfryden skulle tilbringe helgen i bilen sin der hun fortsatt hadde en fungerende cd spiller, og høre på brente CDer fra 2007.

I mellomtiden hadde fløff byttet navn til @DundreMilfin som hun synes bedre beskrev Hennes personlighet 

Et annet sted i landet snek thøsetherese seg sakte inn på @Kvakkekyllingen bakfra

Flink Lurv😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 34. Et ikke så skjult bonusspor. 

Jeg bare elsker bonusspor ropte @TheHairyToothfairy og lot cd-spilleren, den ettermonterte, veksle fra Britney Spears til noe mye mer røft og tøft. Slik at alle visste hvilken kul dude han egentlig var. Med veksleren sin, som vekslet like elegant mellom CD’er som han vekslet mellom frue og kjæreste. 

Et annet sted lenger unna stod @Kvakkekyllingen og kjente en underlig kribling som var altfor velkjent. Og hun kunne se for sitt indre tøser og nakenrave og andre fredager hun helst ville glemme. Hun tekstet @AthenaRavenLuna for hjelp.. kunne de sammen gjøre Thøsetherese mer introvert og dermed mindre tilstedeværende.?. det hun ikke visste var at meldingen aldri nådde @AthenaRavenLuna for @Kvakkekyllingen har jo ingen krøllalfa..

Samtidig med @Kvakkekyllingensine problemer hadde @Titania en litt teit jobbdag der ting ikke gikk veien og hun undret om ikke det ville vært bedre med en jobb der man lager modeller for å regne ut jokk*penislengde opphøyd i 2 hull. 
@Frøkenfryden nektet ta penistullet innover seg da hun hadde mer enn nok med hjertesmerte og bekymringer og manglende plass til neste sesongs mummikopper.

midt i Oslo Stod @Entern og kikket på alle som gikk og drakk øl, mens han måtte ta en @Geitis og vaske huset. Han ville egentlig heller ta en @Frøkenfrydenog gå ut og drikke dyr øl og njuta livet og barre si føkk u til makuleringscontainere. Meeen, han visste også at huset måtte være på stell. Han skulle jo lage reality! Spise is og drikke sjampis og leve et slags Seinfeld-Kramerliv!

@lurven måtte jobbe igjen. Men ikke fullt, så han rakk møte regissøren til Såpeoperaens filmatisering på Gunerius. Der han sa at han alltid skal spilles av Bjørn Floberg! Kristoffer Hivju kan drite og dra.

Fredagen hos @DundreMilfin var for øvrig også bra, hun prøvde lage tilslørte bondepiker med lemon curd men innså at hun liker mye bedre avslørte bondepiker..

MERK: Episoden er skrevet på en veranda på Oslo øst mens forfatter drakk cremant og to måker pulte på nabotaket. 
god fredag! 😎

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet et at jeg nå må skaffe meg en kjæreste for å opprettholde imaget. 

Og ja, jeg har minst tre Britney Spears-album. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eneste problemet et at jeg nå må skaffe meg en kjæreste for å opprettholde imaget. 

Og ja, jeg har minst tre Britney Spears-album. 

Hit me baby one more time! 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Hit me baby one more time! 😃

I was born to make you happy 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I was born to make you happy 

Og ikke minst. «Sometimes i ruuuun, sometimes I hide» som svar på Justins «cry me a river». Ååå såpa si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Og ikke minst. «Sometimes i ruuuun, sometimes I hide» som svar på Justins «cry me a river». Ååå såpa si det!

Jeg husker jeg likte videoen til Justin. Den ble spilt på MTV en kveld jeg var våken, og melodien har ikke tålt tidens tann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...