Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #761 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du kan bli med på innesvøm i 32-grader i dag? Jeg drar sånn 15. Jeg kommer,men skal kun se på på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. mai 2022 #762 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Ja det hadde du fortjent. Kanke ha 17 mai uten pølse i vaffærn Takk takk 😊 Orket bare ikke lage det i går. Ikke at det er spesielt vanskelig eller slitsomt, men ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2022 #763 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Du kan bli med på innesvøm i 32-grader i dag? Jeg drar sånn 15. Lover du å synge på banana airlines og har du snerten bikini? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #764 Del Skrevet 18. mai 2022 Episode 30 Dagen derpå og alle gikk tilbake til sine mer eller mindre normale liv. @Frøkenfryden hadde funnet frem ananasen sin igjen og skulle på svømming. @Fløffer var også tilbake på jobb @Titania som ikke hadde fått noe pølse i vaffærn sin bruke dagen til å jakte på dette. @Kvakkekyllingen som hadde fått både smør og syltetøy på vaffern var i særdeles godt humør. @lurven og @TheHairyToothfairy hørte på banana Airlines og jakter på zombier. Den eneste som gjorde noe unormalt denne dagen var @Kate Upton som hadde byttet ut whiskey med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #765 Del Skrevet 18. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Lover du å synge på banana airlines og har du snerten bikini? Eg syns eg har snerten badedrakt! Men syng ræva! Men ferdig no, såg deg ikkje!? Var du crawleren utan hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #766 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (5 timer siden): Episode 30 Dagen derpå og alle gikk tilbake til sine mer eller mindre normale liv. @Frøkenfryden hadde funnet frem ananasen sin igjen og skulle på svømming. @Fløffer var også tilbake på jobb @Titania som ikke hadde fått noe pølse i vaffærn sin bruke dagen til å jakte på dette. @Kvakkekyllingen som hadde fått både smør og syltetøy på vaffern var i særdeles godt humør. @lurven og @TheHairyToothfairy hørte på banana Airlines og jakter på zombier. Den eneste som gjorde noe unormalt denne dagen var @Kate Upton som hadde byttet ut whiskey med vann. Forpliktande å poste om symjing her. Då må eg gå! oi eg er nynorsk?🤪 skuldar på det heite vatnet🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #767 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (10 timer siden): Jeg kommer,men skal kun se på på avstand Så det ikke, eller var du en av badevaktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 18. mai 2022 #768 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (10 timer siden): Tilbake med truck og whiskey Er mer øl i dag. Hansa IPA er veldig god😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #769 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Forpliktande å poste om symjing her. Då må eg gå! oi eg er nynorsk?🤪 skuldar på det heite vatnet🥹 Har du vore å fjonga ananasen din frøken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #770 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Så det ikke, eller var du en av badevaktene? Ja men du veit ikke hvem😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #771 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har du vore å fjonga ananasen din frøken? Haha! Nei klora ananasen😂 i dag var nokon på dobbeldate der. Litt paradise hotel 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #772 Del Skrevet 18. mai 2022 Kate Upton skrev (1 time siden): Er mer øl i dag. Hansa IPA er veldig god😉 Jeg liker verken øl eller whisky selv😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #773 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men du veit ikke hvem😁 Du ter deg veldig modent til å være sånn 21. eller.. vent..😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #774 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg liker verken øl eller whisky selv😀 Ikke jeg heller. Men jeg er ikke cool As kate upton heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #775 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha! Nei klora ananasen😂 i dag var nokon på dobbeldate der. Litt paradise hotel 🙈 😄 ble anansen hvit og sånn? Spenstig å dra på badedate😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #776 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du ter deg veldig modent til å være sånn 21. eller.. vent..😂 Jeg ser ut som jeg er 21 ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #777 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Men jeg er ikke cool As kate upton heller Ikke jeg heller, ække god til å kjøre truck heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #778 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😄 ble anansen hvit og sånn? Spenstig å dra på badedate😄 Var .. rart.. damene/jentene dusja ikke heller men badevakten heiv de i dusjen. Hun ene poserte på kanten.. haha det er bare så ikke fancy bad liksom. Innbitte svømmere og noen barn og null luksus. Så ser litt rart ut når noe ter seg som de er på pool in mexico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #779 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg ser ut som jeg er 21 ja😁 Og jeg 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #780 Del Skrevet 18. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 😄 ble anansen hvit og sånn? Spenstig å dra på badedate😄 Ikke så mye klor🤣 i mexico bubble bath husker jeg det var så mye klor at bikinien min fikk ny farge🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå