Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #741 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): 😯 Nå snakker jeg om føttene altså. Jeg er ikke Therese 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #742 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (55 minutter siden): Ja, hater det 😆 Skulle valgt joggesko 🤣 😄 ja men det ser kanskje litt rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #743 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (55 minutter siden): Nå snakker jeg om føttene altså. Jeg er ikke Therese 😆😆 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. mai 2022 #744 Del Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Fløff ass.. en flaggstang er ikke en flaggstang for å sire sånn. 😂 Jeg har barn i skolealder, så denslags må vente i mange år 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #745 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (2 timer siden): 😄 ja men det ser kanskje litt rart ut Garantert. De hadde ikke matcha kjolen iallefall 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #746 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Garantert. De hadde ikke matcha kjolen iallefall 😂 Nei vanskelig å finne joggesko som matcher kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #747 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Nei vanskelig å finne joggesko som matcher kjoler Min søster hadde faktisk lyslilla joggesko. Den matcha den lilla kjolen 😆 Men jeg har mørkeblå kjole med blomster og hadde bare rosa joggesko her så det utgikk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #748 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Min søster hadde faktisk lyslilla joggesko. Den matcha den lilla kjolen 😆 Men jeg har mørkeblå kjole med blomster og hadde bare rosa joggesko her så det utgikk 😄 Ja Det skjønner jeg😄 Trine har jo alltid vært veldig flink til å finne joggesko som matcher kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #749 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Ja Det skjønner jeg😄 Trine har jo alltid vært veldig flink til å finne joggesko som matcher kjoler Absolutt. Hun er en sann mester 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #750 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Absolutt. Hun er en sann mester 😆 Ja du kan lære mye av Trine altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #751 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ja du kan lære mye av Trine altså Det vil jeg tro. Hun er skikkelig smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #752 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) Episode 29 Det hadde vært en innholdsrik dag. @Frøkenfryden hadde vært gammel dame på tunnelbanen og sukket oppgitt over dagens unge. @Kvakkekyllingen hadde fått gnagsår litt forskjellige steder men var glad likevel. @Titania hadde fått pølse i vaffelen sin så hun var også glad, for det var det besteste hun visste om i heeeele verden. @Kate Upton hadde drukket whisky og kjørt truck,så dagen var fullkommen også for henne. I mellomtiden gledet @AthenaRavenLuna seg til å komme hjem til Odd, etter en lang dag med grenlandsk 17 mai feiring. @Frøkenfryden var også på vei hjem etter å ha spist millioner av kalorier på fin restaurant Endret 18. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. mai 2022 #753 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) Og jeg har gått i barnetog, i snøvær. Kan noen ta over min rolle i serien litt? Jeg vil bytte! Gjerne til varme strender med bikinibabes mens jeg ligger der og lytter til Banana Airlines Endret 17. mai 2022 av TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 17. mai 2022 #754 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Det hadde vært en innholdsrik dag. @Frøkenfryden hadde vært gammel dame på tunnelbanen og sukket oppgitt over dagens unge. @Kvakkekyllingen hadde fått gnagsår litt forskjellige steder men var glad likevel. @Titania hadde fått pølse i vaffelen sin så hun var også glad, for det var det besteste hun visste om i heeeele verden. @Kate Upton hadde drukket whisky og kjørt truck,så dagen var fullkommen også for henne. I mellomtiden gledet @AthenaRavenLuna seg til å komme hjem til Odd, etter en lang dag med grenlandsk 17 mai feiring. @Frøkenfryden var også på vei hjem etter å ha spist millioner av kalorier på fin restaurant Im back❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. mai 2022 #755 Del Skrevet 17. mai 2022 Hadde vært godt om jeg faktisk fikk den pølsa i vaffel idag 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #756 Del Skrevet 18. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Og jeg har gått i barnetog, i snøvær. Kan noen ta over min rolle i serien litt? Jeg vil bytte! Gjerne til varme strender med bikinibabes mens jeg ligger der og lytter til Banana Airlines Du kan bli med på innesvøm i 32-grader i dag? Jeg drar sånn 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #757 Del Skrevet 18. mai 2022 Titania skrev (6 timer siden): Hadde vært godt om jeg faktisk fikk den pølsa i vaffel idag 🙈😅 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #758 Del Skrevet 18. mai 2022 Kate Upton skrev (8 timer siden): Im back❤️ Tilbake med truck og whiskey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #759 Del Skrevet 18. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): Og jeg har gått i barnetog, i snøvær. Kan noen ta over min rolle i serien litt? Jeg vil bytte! Gjerne til varme strender med bikinibabes mens jeg ligger der og lytter til Banana Airlines Skippagurra babylon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2022 #760 Del Skrevet 18. mai 2022 Titania skrev (7 timer siden): Hadde vært godt om jeg faktisk fikk den pølsa i vaffel idag 🙈😅 Ja det hadde du fortjent. Kanke ha 17 mai uten pølse i vaffærn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå