Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #721 Del Skrevet 16. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Gratulerer med 11 år fryden 🥰 Håper det blir 111 år til 😀😂 Haha! Sant. Da er vi 160 år og har sjampis hver dag! Takk❤️ Jeg fikk roser😃🥂🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mai 2022 #722 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha! Sant. Da er vi 160 år og har sjampis hver dag! Takk❤️ Jeg fikk roser😃🥂🥲 Garantert 😀 Koselig 🥰 Og det skulle bare mangle 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #723 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg er helt Lurven 2004😂 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #724 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du kommer til å skrive meg inn som forfyllet i såpa i morra😂 Ja nå har jeg fått ammunisjon til såpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 16. mai 2022 #725 Del Skrevet 16. mai 2022 Gratulere @Frøkenfryden😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #726 Del Skrevet 17. mai 2022 -Missi- skrev (11 timer siden): Gratulere @Frøkenfryden😊 Takk takk, kjærleik er bra❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #727 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (12 timer siden): Ja nå har jeg fått ammunisjon til såpen 😯🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #728 Del Skrevet 17. mai 2022 Episode 28. 17 mai edition. @Frøkenfryden som hadde vært snyden Dagen før da hun feiret 111 årsdagen med sin kjære franzen, og orket derfor ikke å gjøre så mye denne dagen Der gjorde derimot @AthenaRavenLuna som skulle få med seg alt som skjedde o Grenland denne dagen. Alt fra buekorps til isspise konkurranse. @Kvakkekyllingen skulle henge med Berit og frank og alle de andre i familien og prøve å holde Thøsetherese unna denne dagen. @Entern som var litt lei seg fordi @AthenaRavenLuna elsket fotballaget Odd og ikke han, drakk noen store mengder av noe cider han hadde kjøpt og glemte hvilken dag det var. I mellomtiden lå @lurven og sov bort hele dagen. @Fløff hadde misforstått hva ja vi elsker handlet om og brukte hele dagen til Elskov og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #729 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Episode 28. 17 mai edition. @Frøkenfryden som hadde vært snyden Dagen før da hun feiret 111 årsdagen med sin kjære franzen, og orket derfor ikke å gjøre så mye denne dagen Der gjorde derimot @AthenaRavenLuna som skulle få med seg alt som skjedde o Grenland denne dagen. Alt fra buekorps til isspise konkurranse. @Kvakkekyllingen skulle henge med Berit og frank og alle de andre i familien og prøve å holde Thøsetherese unna denne dagen. @Entern som var litt lei seg fordi @AthenaRavenLuna elsket fotballaget Odd og ikke han, drakk noen store mengder av noe cider han hadde kjøpt og glemte hvilken dag det var. I mellomtiden lå @lurven og sov bort hele dagen. @Fløff hadde misforstått hva ja vi elsker handlet om og brukte hele dagen til Elskov og sånn... Fløff ass.. en flaggstang er ikke en flaggstang for å sire sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #730 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (29 minutter siden): Episode 28. 17 mai edition. @Frøkenfryden som hadde vært snyden Dagen før da hun feiret 111 årsdagen med sin kjære franzen, og orket derfor ikke å gjøre så mye denne dagen Der gjorde derimot @AthenaRavenLuna som skulle få med seg alt som skjedde o Grenland denne dagen. Alt fra buekorps til isspise konkurranse. @Kvakkekyllingen skulle henge med Berit og frank og alle de andre i familien og prøve å holde Thøsetherese unna denne dagen. @Entern som var litt lei seg fordi @AthenaRavenLuna elsket fotballaget Odd og ikke han, drakk noen store mengder av noe cider han hadde kjøpt og glemte hvilken dag det var. I mellomtiden lå @lurven og sov bort hele dagen. @Fløff hadde misforstått hva ja vi elsker handlet om og brukte hele dagen til Elskov og sånn... Kvakke har fått gnagsår allerede 🤣 Typisk 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #731 Del Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Fløff ass.. en flaggstang er ikke en flaggstang for å sire sånn. 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #732 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Kvakke har fått gnagsår allerede 🤣 Typisk 17.mai. 😯 det har thøseterese også fått😯 Men fra spøk til Alvor og sånn: Har du gått i tog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #733 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): 😯 det har thøseterese også fått😯 Men fra spøk til Alvor og sånn: Har du gått i tog? De har gnagsår ulike steder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #734 Del Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): De har gnagsår ulike steder da.. Ja håpet det. Håper vi får en oppklaring i løpet av dagen på hvor @Kvakkekyllingen har gnagsår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #735 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): 😯 det har thøseterese også fått😯 Men fra spøk til Alvor og sånn: Har du gått i tog? Nei, jeg har bare gått på noen ekle sko jeg aldri går med. Ikke gått mye men likevel fått gnagsår 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #736 Del Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): De har gnagsår ulike steder da.. Jeg aner ikke hvor tøsa har sår men jeg har på en tå 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #737 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Ja håpet det. Håper vi får en oppklaring i løpet av dagen på hvor @Kvakkekyllingen har gnagsår På en tå 😭 Men ser ikke bort fra at det kommer fler steder etterhvert 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #738 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Nei, jeg har bare gått på noen ekle sko jeg aldri går med. Ikke gått mye men likevel fått gnagsår 😄 Ja sånne pensko får man alltid vondt av å gå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #739 Del Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): På en tå 😭 Men ser ikke bort fra at det kommer fler steder etterhvert 🤣 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #740 Del Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja sånne pensko får man alltid vondt av å gå med Ja, hater det 😆 Skulle valgt joggesko 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå