Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. mai 2022 #681 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Hun gjør jo Norge billigere. 🙈 Ja. Skikkelig first price. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #682 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Gir familierabatt og sånn hun Tar a 3 ganger til prisen av 2. Fyy fryden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #683 Del Skrevet 15. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Tøsetherese var ikke i min kropp. Jeg var bare trøtt og sliten 😑 Det er da hun kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #684 Del Skrevet 15. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ja. Skikkelig first price. First price har oftere litt dårligere kvalitet, eller inneholder mer vann og salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #685 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Tar a 3 ganger til prisen av 2. Fyy fryden! Eller så kan man abonnere og betale en fast månedspris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. mai 2022 #686 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (27 minutter siden): Det er da hun kommer Når jeg er sliten og trøtt? Bra jeg ikke er noen av delene i dag 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. mai 2022 #687 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (26 minutter siden): First price har oftere litt dårligere kvalitet, eller inneholder mer vann og salt Mhm. Tøsetherese har masse vann og salt, og kvaliteten er 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #688 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Eller så kan man abonnere og betale en fast månedspris Som å ha et horete fadderbarn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #689 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (29 minutter siden): First price har oftere litt dårligere kvalitet, eller inneholder mer vann og salt Av og til er det også likt, bare annen emballasje😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #690 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Som å ha et horete fadderbarn? Tror det er mest til eget bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #691 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Av og til er det også likt, bare annen emballasje😬 Thøse Therese kommer uten emballasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #692 Del Skrevet 15. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Mhm. Tøsetherese har masse vann og salt, og kvaliteten er 👎 Ja men man blir mett likevel😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #693 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja men man blir mett likevel😁 Du sa no a la det i 2004 også😂😆🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #694 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Du sa no a la det i 2004 også😂😆🙈 😲 Har jeg blitt 2004 Lurven igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #695 Del Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Har jeg blitt 2004 Lurven igjen? Nei det vil jeg ikke si. Bare et hint av..😆 Gud hjelpes om det skjer..da sier jeg fra! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #696 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei det vil jeg ikke si. Bare et hint av..😆 Gud hjelpes om det skjer..da sier jeg fra! 😂 Ja da får du sette opp en time hos psykolog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #697 Del Skrevet 15. mai 2022 Episode 25. @Frøkenfryden inviterte @Kvakkekyllingen og @lurven på togtur. De var først litt skeptiske men da du fristet med kling i lefsa kunne de ikke si nei. I mellomtiden satt @Entern å spilte tv spill der han øvde seg på å drepe zombier i håp om å blitt tatt opp i @TheHairyToothfairy og @lurvens zombiekillsquad. I mellomtiden var @AthenaRavenLuna ute på nye eventyr der hun utforsket områdene Nord for sinsenkrysset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #698 Del Skrevet 16. mai 2022 Episode 26 Togturen gikk fint, helt til @Kvakkekyllingen oppdaget at Thøseterese hadde sneket seg ombord. Hun prøvde igjen å ta over @Kvakkekyllingen sin kropp, men kvakka var klar og hoppet til side, så istedet traff hun @Frøkenfryden sin kropp og ga henne bør i bringa. I mellomtiden joinet @Daryl Dixon @TheHairyToothfairys zombie killer squad. Han hadde lang erfaring med å drepe zombier, eller Walkers som han kalte dem I mellomtiden hadde @AthenaRavenLuna rotet seg så langt ut på landet at hun traff på @Geitis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #699 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 26 Togturen gikk fint, helt til @Kvakkekyllingen oppdaget at Thøseterese hadde sneket seg ombord. Hun prøvde igjen å ta over @Kvakkekyllingen sin kropp, men kvakka var klar og hoppet til side, så istedet traff hun @Frøkenfryden sin kropp og ga henne bør i bringa. I mellomtiden joinet @Daryl Dixon @TheHairyToothfairys zombie killer squad. Han hadde lang erfaring med å drepe zombier, eller Walkers som han kalte dem I mellomtiden hadde @AthenaRavenLuna rotet seg så langt ut på landet at hun traff på @Geitis Bra jobba😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #700 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Bra jobba😃 Takk😀 Kjeda meg på jobb, så da skrev jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå